1. leht 2-st

Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: E Aug 06, 2018 10:45 am
Postitas erik
Kuna teema minujaoks abluutselt võõras, siis küsin nõu. VW crafreril on diagnoos, et filter on lootusetult umbes, tuleks vahetada kogu asi, või filter eemalda ja asi ajust välja progeda. Mis jamad mul sellega kaasneda võivad? Kes seda teeks nii, et selle masinaga ikka veel pikka otsa julgeks lasta?

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: E Aug 06, 2018 12:09 pm
Postitas totu
www.motoekspert.ee
www.herstuning.eu
www.ecusoftware.eu
Ise suhtlesin Hardiga.

Saad ühe kuumaga ka dyno ära teha. :D

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 7:14 am
Postitas Külahull
Ma ühel autol lasin eemaldada ja kõrvalnähud puudusid. Sisuliselt ju see asi peab koguma linnasõidul endasse osakesi ja maanteesõidu põletama neid kui pöörded/temperatuur kõrgemad. Kui korralikult välja kirjutatud ajust, siis auto ei teagi asja olemasolust ja probleemid puuduvad. Veerenni kandis oli miski kolme tähega kontoora, mis hästi tegi.

Praegusel sõidukil sai ära vahetatud, sest uus ebayst oli soodsam kui vana tühjaks tegemine ja välja progemine. 60k b-osa all ja 0 probleemi.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 8:36 am
Postitas helar
Niipalju kui kuulnud olen , siis pidid ülevaatuspunktid seda DPF i olemasolu kontrollima varsti hakkama. Praegu paneb iga teine tahmase sumpsiotsaga ringi..
Isiklikult paneksin uue alla. Vaatasin ,et Crafrerile saab juba ca 400 .- ga uue dpf i kätte. Kui pihustid OK on, siis peaks pikalt jälle muretu olema.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 12:41 pm
Postitas erik
Jõudsid ka tõe otsingul sinnapaika, et spetsialist puhastab originaali ära ja paneb alla tagasi. Teeb mootorile diagnostika ja annab oma tegemisele garantii. Mulle ka sobib, et inseneri tööd lõhkuma ei hakka. Muidu on hilisem võimalik diagnoosimine ka selline õuntelt ennustamine, kui osad andurid ära tapetud ja aju funktsioone kärbitud.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 2:35 pm
Postitas Külahull
See ülevaatuse jutt on juba mingi viimased 5a kindlasti, et kohe-kohe hakkavad kontrollima, kuid siiamaani pole asi niikaugele jõudnud. Kui hakkavad kontrollima, siis jäävad pooled diislid küll seisma ja hakatakse massiliselt dpf'e tagasi toppima.
Sellel kärjel seal sees on oma eluiga. Sõiduautodel on umbes 170-250000. Otse loomulikult oleneb kõik kasutamisest ja sõidustiilist, kuid enamus sinna vahemikku mahub. Pesemine ja puhastamine on rohkem selline enesepettus või müügi argument minu arust. Mingi aja aitab, kuid ei muuda kärge uueks. Kui on oma puhastusstüklid ära teinud, siis heaks saab ainult vahetades.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 3:19 pm
Postitas ahto42
Kui filter alles, ka siis võib sumpsi ots olla tahmane, sest kuhu see põletatud tahm siis läheb sealt?

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 3:36 pm
Postitas LauriJ
ahto42 kirjutas:Kui filter alles, ka siis võib sumpsi ots olla tahmane, sest kuhu see põletatud tahm siis läheb sealt?
Ma eemaldasin omal ühelt 100k sõitnud BMW-lt tahmafiltri (AD-blue errorit viskas ja ei viitsinud jebida selle korda tegemisega - kunagi oleks nagunii uuesti pidanud remontima jne). Sumpa oli peale tahmafiltrit täiesti puhas, mitte ühtegi tahmakübet polnud. Tahmafilter oli ise ka täiesti puhas (isegi mootori pool, näppudele ei jäänud ühtegi tahmatriipu). Peale filtri eemaldamist (ostsin eraldi uue downpipe-i) olid sumpa otsad suht kiiresti tahmased. Minua kogemus on küll selline, et kui on korras tahmafiltriga auto, siis sumpad on ikka täiesti puhtad.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 3:40 pm
Postitas erik
Külahull kirjutas:See ülevaatuse jutt on juba mingi viimased 5a kindlasti, et kohe-kohe hakkavad kontrollima, kuid siiamaani pole asi niikaugele jõudnud. Kui hakkavad kontrollima, siis jäävad pooled diislid küll seisma ja hakatakse massiliselt dpf'e tagasi toppima.
Sellel kärjel seal sees on oma eluiga. Sõiduautodel on umbes 170-250000. Otse loomulikult oleneb kõik kasutamisest ja sõidustiilist, kuid enamus sinna vahemikku mahub. Pesemine ja puhastamine on rohkem selline enesepettus või müügi argument minu arust. Mingi aja aitab, kuid ei muuda kärge uueks. Kui on oma puhastusstüklid ära teinud, siis heaks saab ainult vahetades.
seda minagi, aga on mees, keda paljud soovitasid, mees annab garantii ja seni (loe aastaid) on ta oma sõnade eest ka ilusti seisnud. Mul siis usaldusega probleemi pole. Puhastamise tehnoloogia ja masin pidi olema sakslaste enda oma, mitte mingi põlveotsa teema. Natuke ahvatlev on ka see 50% soodsam hind, kui uus korralik asi, mitte odav B osa, millele garantiid ei taheta anda.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 3:48 pm
Postitas erik
Tahm põletatakse ja sellest moodustuv jääkaine (tuhk) jääb lõpuks filtrisse kinni. Seda enam välja ei põletata ja kui on umbes, siis on vaja filter välja vahetada või puhastada. Olen ennast selle paari päevaga päris targaks teinud. :D

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 4:20 pm
Postitas Külahull
Ma tellisin ebayst küll b-osa ja ei ütleks, et kehva on. Tehas, kes erinevaid summuteid toodab ise müüb ja teevad paljudele markidele. A-osa valmistamise nõuded on lihtsalt sellisele keskmisele tehasele ületamatu suurus kasvõi mahtudest tulenevalt või leppetrahvide näol. Päris karm ülesõitmine selles äris. Jalga megaraske ukse vahele saada ja tihtipeale ei tähenda 5x kõrgem hind ka sedavõrd paremat kvaliteeti.( Mul osa esinduses 1500+ tööraha, eBays koos transaga 270 midagi). Samas võis ka mul jopata selle dpf'ga.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 6:10 pm
Postitas erik
Hoiame teema aktuaalse, kui masina toimima saan, annan tulemustest teada.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: T Aug 07, 2018 6:45 pm
Postitas hans
On olnud juhuseid mitmeid,kus nn.puhastatud,ehk läbipestud filter lõpuks tuleb ikka eemaldada. Pesu on teinud filtri elemendi pehmeks,ning see on kokku vajunud.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: P Aug 12, 2018 8:43 pm
Postitas FlammablE
Üldiselt võib ka ise kodus põlveotsas seda pesta, kui on viitsimist ja diagnostika, et kontrollida pärast vasturõhku. Küsimus ei ole nii väga surves, aga leotamises ja vee koguses. Tsiviliseeritud diislil võiks ikkagi DPF olla, sest kui jätta kõrvale igasugused põlveotsas chippimisest tekkida võivad ongelmad, auto turuväärtus jne, siis põhiline erinevus on selles masuudipressi hõngus(tahm ja hais), mis ilma DPF-ita kipub eralduma hakkama.
Üldiselt saab nad ikkagi pestes nii heaks, et auto on nõus seda jälle põletama hakkama. Kui ei saa, siis tuleb uus osta või välja programmeerida. Tihti on esialgse ummistumise põhjus hoopis kuskil mujal ja sellisel juhul läheb ta tõesti kiiresti uuesti umbe.

Re: Tahmafiltri eemaldamine ja sellega seonduv

Postitatud: E Aug 13, 2018 10:04 am
Postitas erik
Hetke seis siis selline, et auto sõidab jälle. Sama operatsiooni käigus puhastati igaks juhuks ka EGR klapp. Tehti ka uuesti diagnostika, kõik on hetkel OK.