Tere
Hommikul panin auto käima, natuke töötas ja siis vaikis. Mootor käib väga kergelt ringi ja käima muidugi ei lähe. Suvel lasin mootoririhma ära vahetada. Enne kui kapoti alla minek tahaks teada, kas Patrolil mootoririhma purunemisel lööb klapid pähe või on tal mingi kaitse peal. Auto ise 1989 a oma, 2.8 diisel. Äkki on kellelgi sarnaseid kogemusi.
Ette tänades
Jaanus
Nissan Patrol y60 2,8 mootoririhm
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Nissan Patrol y60 2,8 mootoririhm
Tuntud lugu. Oma autoga vaevlesin sama probleemiga mitu korda.
Lööb üle 1-2 hammast ja tavaliselt nukast. Põhjuseks kulunud rihmarattad ja külmaga paksenenud õli mootoris.
Keera rihm pumba märgi järgi paika ja vaata kui hullusti nukk mööda on.
Veast sain lahti alles siis kui vahetasin Y61 2,8 pealt kõik Hammasrihma rattad.
NB!!!!! Hammasrihmad ei ole allates 95 ja edasi vastastiku vahetatavad. Vanemal rihma vedav profiil kandilise hambaga uuemal ümara.
Lööb üle 1-2 hammast ja tavaliselt nukast. Põhjuseks kulunud rihmarattad ja külmaga paksenenud õli mootoris.
Keera rihm pumba märgi järgi paika ja vaata kui hullusti nukk mööda on.
Veast sain lahti alles siis kui vahetasin Y61 2,8 pealt kõik Hammasrihma rattad.
NB!!!!! Hammasrihmad ei ole allates 95 ja edasi vastastiku vahetatavad. Vanemal rihma vedav profiil kandilise hambaga uuemal ümara.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Nissan Patrol y60 2,8 mootoririhm
Õnneks mootoriga kõik ok. Selgus, et kallis abikaasa oli oma lõputust tarkusest ostnud autole kallist küttelisandit ja valanud paaki kogu pudeli. Paagis oli a 20 liitrit küttet, pudel ise oli ette nähtud 60 l jaoks. Filter oli paksult sodi täis ja pihustid kuivad. Vahetasin filtri ära ja sain peaaegu käima, kahjuks sai aku otsa. Homme jälle . Tänud igal juhul, vaatasin kriitilise pilguga rihmamajanduse üle. Kõik ilus