Rehvidel üksikud traadid väljas
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Rehvidel üksikud traadid väljas
Olen kokku põrkamas huvitava probleemiga. Kevadel talvekatega viimaseid sõite tehes avastasin rehvide mustri küljepealt välja ulatusmas traate. Mustrit ise 5-6mm veel alles ning ühtlaselt kulunud. Ja niimoodi kahel rehvi, üks ees ja teine taga. Sain 40km koduni sõidetud kui juba oli rehv korraliku munaga. Sai asendatud uute suvekate( hiinakad) ning nendega suvi otsa sõidetud samu teid ja midagi pole siiani juhtunud. Nüüd sai kuu tagasi alla pannes kasutatud talvekad, mis siitsamast foorumist soetatud, 8mm mustrit ja pidamine super jne. Eile tekkis soov suuremate rehvide järgi ning nüüd rehve suuremate vastu vahetades märkasin, et samamoodi kahel kuu allolnud rehvil traadid ulatavad küljepealt välja. Kahjuks ei tuvastanud, millistel see probleem oli, et kas ees või taga. Kaks rehvi nüüd samuti siis utiil kuna muna järgneb väga kiiresti. Traadid pole ühe koha pealt, vaid mitmes kohas, üksikult rehvi välisservas. Siseservades lahtiseid traate ühelgi rehvil polnud. Traadid välja tõmmates on 4-6cm pikad.
Küsimus suurele ringile, kas asi on autos või on lihtsalt kaks jooksu joppanud halva kvaliteedi otsa?
Eelmised talvekad olid mingi normaalse firma oma, seekord mis foorumist soetatud olid made in china tundmatu tootja.
Küsimus suurele ringile, kas asi on autos või on lihtsalt kaks jooksu joppanud halva kvaliteedi otsa?
Eelmised talvekad olid mingi normaalse firma oma, seekord mis foorumist soetatud olid made in china tundmatu tootja.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Esmalt vaataks, kas alla pandud rehvid vastasid sõiduki tootja poolt ette nähtud koormusindeksile.
Kas sõideti õige rõhuga?
Äkki olid suure ja raske auto jaoks liilat pehme ja nõrga turvuisega rehvid.
Kas sõideti õige rõhuga?
Äkki olid suure ja raske auto jaoks liilat pehme ja nõrga turvuisega rehvid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Järgmiseks kasutusharjumused: kui rehvidele teravaid elamusi pakkuda, siis saab ka kiiresti siile. Peamiselt siis äärekivid, löökaugud, lävepakud.
Kusjuures ei ole välistatud, et teravad elamused on tulnud kaasa eelmiselt omanikult, nagu karmavõlg või nii.
Kunagi armastasid seda teha Nokian ja Michelin.
Kusjuures ei ole välistatud, et teravad elamused on tulnud kaasa eelmiselt omanikult, nagu karmavõlg või nii.
Kunagi armastasid seda teha Nokian ja Michelin.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Sõltub vist lisaks teravate elamuste pakkumisele ka autost veidi, kui sel on talasillad, siis on vedrustamata silla mass märksa suurem kui õõtshoobade puhul ning löökaugud hoopis valusamad, ilma et autos ise sellest aru saaks. Mul on Chero all läinud munaks juba kaks rehvi, alati ees paremal. Ühel juhul ilmnes see suht kohe pärast lubatud piirkiirusega teeremondi ala läbimist - st 30km/h ca 15km teed läbides. Samad rehvid pool tonni raskema auto all aga ei teinud teist nägugi, kuid seal on õõtshoobadega esisild. Nii et mine võta kinni, need oli Cooperi alltootja Avalance rehvid, ilusad valge randiga nagu usakastele sobib .
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Rehvidrõhud ja koormusindeksid paigas. Täitsa õige auto all jne.
Hakkan siis tõesti uskuma karmavõlga. Sest suvekad mis uuena ostetud ja pea ära kulunud juba, neil pole sellist häda küljes. Ise sõidan suhteliselt tagasihoidlikult ja üritan löökauke ikka vältida, kuid võimalik jah, et juhtunud mõnigi. Tahtsin küsida just selletõttu, et äkki keegi teab täpselt või samalaadne juhus olnud, kui autol endal miski läbi olnud vms. Aga amordid puksid asjad kõik korras.
Mul ees ka ikka õõtsadega ja taga talasild. Imelik oligi et läbi oli üks ees ja teine taga, diagonaalis ka veel.
Hakkan siis tõesti uskuma karmavõlga. Sest suvekad mis uuena ostetud ja pea ära kulunud juba, neil pole sellist häda küljes. Ise sõidan suhteliselt tagasihoidlikult ja üritan löökauke ikka vältida, kuid võimalik jah, et juhtunud mõnigi. Tahtsin küsida just selletõttu, et äkki keegi teab täpselt või samalaadne juhus olnud, kui autol endal miski läbi olnud vms. Aga amordid puksid asjad kõik korras.
Mul ees ka ikka õõtsadega ja taga talasild. Imelik oligi et läbi oli üks ees ja teine taga, diagonaalis ka veel.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Esimene vasak ja tagumine parem?tasujatom kirjutas: ...
Imelik oligi et läbi oli üks ees ja teine taga, diagonaalis ka veel.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Jap, esimene vasak ja tagumine parem
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Omadest kogemustest...
Tagumine parem - äärekivid parempöördel. Alate ei tunnegi puudet, aga rehvil märke on.
Esimene vasak - lamavate politseinike viltu võtmine liiga hilja pidurdades. Mul on komme teadaolevaid autolõhkujaid ületada viltu ja enamasti on mõistlikum varastada vastassuunast enne politseinikku, mistõttu esimesena saab mataka esimene vasak rehv. Eriti juhul, kui pidurdamisega sentimeetrit viis-kümme pikaks eksida. Olen täheldanud, et ma pole ainuke sellisel viisil liikleja;)
Või mingid muud asjad - mõtle oma autokasutuse peale;)
Tagumine parem - äärekivid parempöördel. Alate ei tunnegi puudet, aga rehvil märke on.
Esimene vasak - lamavate politseinike viltu võtmine liiga hilja pidurdades. Mul on komme teadaolevaid autolõhkujaid ületada viltu ja enamasti on mõistlikum varastada vastassuunast enne politseinikku, mistõttu esimesena saab mataka esimene vasak rehv. Eriti juhul, kui pidurdamisega sentimeetrit viis-kümme pikaks eksida. Olen täheldanud, et ma pole ainuke sellisel viisil liikleja;)
Või mingid muud asjad - mõtle oma autokasutuse peale;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Need asjad saaksin ise välistada kuna masin leiab kasutust põhimõtteliselt 99% väljaspool linnu maanteedel.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Aga kus liikles nende rehvide eelmine kasutaja?
Pealegi - piisab vaid ühest ebasobivast kolakast, et rehvi kannatus katkeks...
Pealegi - piisab vaid ühest ebasobivast kolakast, et rehvi kannatus katkeks...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Seda ei saa jah kontrollida kuidagi. Eks siis peab mõru pilli neelama ja mõtlema hoolega milliseid rehve tulevikus osta.
-
- Rookie
- Postitusi: 1
- Liitunud: R Dets 22, 2017 10:35 pm
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Millegi pärast tekib jah selline olukord kus läbi rehvi ilmuvad üksikud traadid, mis kipuvad ratta vahetusel ilusti kätte torkama
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
See turvise traatide murdumine tekib ka juhul, kui muuta rehvi pöörlemissuunda. Ehk hooaja ära sõitnud rehvi kihid kisub veidi nihkesse ühes suunas, kui järgmisel sesoonil või kasutatud rehvi alla pannes hakkab see rehv veerema teises suunas, hakkab kihte teisele poole kiskuma ja tekib traatide murdumise oht, eriti kui suunamuutus toimub mitu korda rehvi eluea jooksul.
Seetõttu tuleks rehve/rattaid alt ära võttes märkida neile pöörlemissuund ja alla pannes seda jälgida.
Seetõttu tuleks rehve/rattaid alt ära võttes märkida neile pöörlemissuund ja alla pannes seda jälgida.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Rehvidel üksikud traadid väljas
Seda on hea küll kõrva taha panna. Tuleb märkima hakata siis.