xj cherokee põhja keevitus
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
xj cherokee põhja keevitus
Tere, kuna eelnev kogemus sellise asjaga puudub, tahaks teada milline oleks sobiva paksusega plekk, et oleks piisavalt paks ja saaks ka painutada . Teine küsimus, kuidas ja millega põhja alt töödelda. Tänud ja iga soovitus on oodatud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: xj cherokee põhja keevitus
Tere jälle, kas tõesti keegi ei oska nõu anda, tänud
Re: xj cherokee põhja keevitus
Ise kasutaks 1,5 mm plekki vast. Mingisugused nukatagused või kaared , mida raskem väänata piisab 1 mm plekist ka. Endal sai terve põhi liivapritsitud, siis puhtaks ja roostemuundur peale. keevituskohtadele hermeetikut ja siis krunt. Lõppu kivikaitsme püssiga mastiks peale. Midagi sellist.
Re: xj cherokee põhja keevitus
1mm plekk on piisav. Kannatab väänata jne. Põhja katad seest ja väljast krundiga. Liite kohad katad hermeetikuga. Pärast värvid üle ja hiljem teed korrosiooni tõrje. Materjlid saad autovärvide müügiga tegelevatest firmadest.
Re: xj cherokee põhja keevitus
Pehme plekk siis, seda lihtsam käänata ja väänata.
Värviks epo-krunt. Arvesta ainult et pind peab olema täiesti puhas, muidu ei haaku. Epot saad ülevärvida ainult siis kui ta veel märg on.
Värviks epo-krunt. Arvesta ainult et pind peab olema täiesti puhas, muidu ei haaku. Epot saad ülevärvida ainult siis kui ta veel märg on.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: xj cherokee põhja keevitus
smurhv kirjutas:Pehme plekk siis, seda lihtsam käänata ja väänata.
Värviks epo-krunt. Arvesta ainult et pind peab olema täiesti puhas, muidu ei haaku. Epot saad ülevärvida ainult siis kui ta veel märg on.
Originaalis 0.6-0.8mm plekk. Asenduseks sobiks 0.8 või 1.0. Kui on nt sikemasina võimalus, kasuta 0.8st, lihtsam töödelda.
Enne epot soovitaks ka hapekaga üle teha. Üldiselt ülejäänu nii nagu juba soovitati.
ToyZuki
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: xj cherokee põhja keevitus
Suured tänud
Re: xj cherokee põhja keevitus
Usas pakutakse komplekte, kus on plekid valmis stantsitud. Paagipealne tükk, põhjatükid vastavalt külgedele, need siis kas pikad niiöelda eest taha või siis esiistmete alused ning tagapingi alune, esiistme talad samuti peal. Kas keegi neid pole mõelnud tellida?
Kui meeles õieti siis need seal 0,8 plekist, hind seal odavam kui meil ilmselt plank plekk, aga transa+toll muidugi teevad oma töö.
Kui meeles õieti siis need seal 0,8 plekist, hind seal odavam kui meil ilmselt plank plekk, aga transa+toll muidugi teevad oma töö.
Re: xj cherokee põhja keevitus
Nonii ,üritan siis teistkorda siia vastust kirjutada,sest esimest korda kui olin pika jutu kirja pannud ,siis sisestamise ajal arvutis tuli kiri ,et sisestamiseks tuleb sisse logida ja kogu kirjutis oli kadunud! ja see polnud mul esimene kord kui nii juhtus.
Aga see selleks.Tundsid huvi kui paksu põhjaplekki võiks kasutada ?Mina kasutan oma mitsubishi l300 keretöödeks 1mm plekki ja see on täiesti piisav (kui sul on võimalus saada 1,5 mm siis võid ka seda kasutada),kui sul on ,nagu eespool kirjutati ,võimalus põhjapleki valmis toorikud saada näiteks kuskilt ameerikamaalt või meilt siit us-partsist või toppartsist mõistliku hinnaga,siis kasuta KINDLASTI seda varjanti,sest see hoiab su tööaega tohutult kokku(puurid vana pleki lihtsalt lahti ja asendad uuega).Näiteks minu mitsubishi l300 -le on ka saada esindusest ja "AGR"-ist peaaegu kõike plekke aga see hind ....on ikka päris krõbe(seega toodan need jupid oma tööaja hinnaga ise).
Küsisid ka värvimise ja värvide kohta? Vastan ,võiks kasutada haljale plekile happekrunti küll sest aktivaatoriga kokku segades on värvisegu üsna vedela olekuga mis tähendab,et seda on suruõhuga võimalik suruda igasugusta plekiservade,õmbluste vahele. Mis puudutab seda ,et kas happekrundile selga lasta epokrunt,siis seda pead juba küsima värvi müüja käest kas need kombinatsioonid sobivad,näiteks "pintaväri eesti oü"-s müüdaval "Spies hecker"-i toodete puhul ei saa kasutada sellist kombinatsiooni kus happekrunt all ja epokrunt peal,sest epokrundi alt hakkab happekrunti üles keetma(proovisin järgi ja nii tõepoolest on),küll aga sobib happekrundile peale täitekrunt(ka see järgi proovitud).Aga näiteks "Hitehi"värvipoes (kunagi müüdi "duponti"tooteid)müüdavatel happe ja epokrundil vastunäidustusi ei olnud.
Keegi siin eelpool kirjutajatest väitis ,et epokrunti saab üle värvida ainult märg-märjalt,siis see ei pea päris paika.Saab ka üle värvida siis kui värv täiesti kuivanud ainult tuleb värvipind karukeelega üle karestada(või svammi baasil oleva abrasiivse lihvklotsiga).
Kui sul millekipärast ei õnnestu neid toorikplekke hankida (kas siis hinna või sadavuse keerukuse pärast)ja sa otsustad tava plekiga lappima hakata,siis enne värvimist mina soovitan küll keevituse koht ja asendatut pind käsi liivapritsiga üle lasta(ennem värvimist puhastad break cleaneriga ja atsetooniga rasvad ja tolmu maha)-Mina kasutan sellist metoodikat.
Aga edu tegemistes!
Aga see selleks.Tundsid huvi kui paksu põhjaplekki võiks kasutada ?Mina kasutan oma mitsubishi l300 keretöödeks 1mm plekki ja see on täiesti piisav (kui sul on võimalus saada 1,5 mm siis võid ka seda kasutada),kui sul on ,nagu eespool kirjutati ,võimalus põhjapleki valmis toorikud saada näiteks kuskilt ameerikamaalt või meilt siit us-partsist või toppartsist mõistliku hinnaga,siis kasuta KINDLASTI seda varjanti,sest see hoiab su tööaega tohutult kokku(puurid vana pleki lihtsalt lahti ja asendad uuega).Näiteks minu mitsubishi l300 -le on ka saada esindusest ja "AGR"-ist peaaegu kõike plekke aga see hind ....on ikka päris krõbe(seega toodan need jupid oma tööaja hinnaga ise).
Küsisid ka värvimise ja värvide kohta? Vastan ,võiks kasutada haljale plekile happekrunti küll sest aktivaatoriga kokku segades on värvisegu üsna vedela olekuga mis tähendab,et seda on suruõhuga võimalik suruda igasugusta plekiservade,õmbluste vahele. Mis puudutab seda ,et kas happekrundile selga lasta epokrunt,siis seda pead juba küsima värvi müüja käest kas need kombinatsioonid sobivad,näiteks "pintaväri eesti oü"-s müüdaval "Spies hecker"-i toodete puhul ei saa kasutada sellist kombinatsiooni kus happekrunt all ja epokrunt peal,sest epokrundi alt hakkab happekrunti üles keetma(proovisin järgi ja nii tõepoolest on),küll aga sobib happekrundile peale täitekrunt(ka see järgi proovitud).Aga näiteks "Hitehi"värvipoes (kunagi müüdi "duponti"tooteid)müüdavatel happe ja epokrundil vastunäidustusi ei olnud.
Keegi siin eelpool kirjutajatest väitis ,et epokrunti saab üle värvida ainult märg-märjalt,siis see ei pea päris paika.Saab ka üle värvida siis kui värv täiesti kuivanud ainult tuleb värvipind karukeelega üle karestada(või svammi baasil oleva abrasiivse lihvklotsiga).
Kui sul millekipärast ei õnnestu neid toorikplekke hankida (kas siis hinna või sadavuse keerukuse pärast)ja sa otsustad tava plekiga lappima hakata,siis enne värvimist mina soovitan küll keevituse koht ja asendatut pind käsi liivapritsiga üle lasta(ennem värvimist puhastad break cleaneriga ja atsetooniga rasvad ja tolmu maha)-Mina kasutan sellist metoodikat.
Aga edu tegemistes!
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: xj cherokee põhja keevitus
Suured tänud veelkord. Valmis plekid oleks kena, kindlasti uurin ja ma arvan ,et nüüd saab ka põhja töötlusega hakkama, äitäh.