Soovitage head diisliremontijat.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
DefconV
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Sept 03, 2017 7:46 pm

Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas DefconV »

Tere,

Masinaks 08 Hilux. Esimesel käivitamisel hommikuti viskab korraliku pahvaka sinist ja mõneks sekundiks ka mootori ebaühtlast tööd. Eriti seda just pikemast sõidust tulles järgmisel hommikul. Siis tahab ka pikemalt käiata.
Järgmised käivitused pole mittemidagi. Maanteel ei suitse. ÜV läbis piiripeal.
Küttekulu on kerkinud mõnevõrra suuremaks varasemast. Saan aru, et hilux ongi uimane, kuid et ta nii uimane on, et pedaal põrandale vajutada ja masin ei tee märkegi, et kiiremini oleks vaja liikuda, paneb muigama.
Oleks vaja teadmameest, et üle vaataks/kuulaks. Lõuna-Eestist just. Kas siis mõni ettevõte või erategija. Olen kuulnud, et Viljandis pidi olema üks hea diislimees.
Ise kahtlustan pihustiseibe ja pihusteid. Aga ehk olen valel teel.

Oskate ehk soovitada kogetu põhjal mis kohtade uksetaguseidpidi kolistama minna ja millistest kohtadest hoiduda. :)
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas TiitR »

Tartus Diisel ABC http://www.diiselabc.ee/
dexter
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Jaan 29, 2010 8:36 pm
Asukoht: Tartu

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas dexter »

Naise autol täpselt samad sümtomid ja just käisin diislimeeste juures kontrollis. 5st pihustist 5 omadega õhtal. Pihusteid kontrollides selgus, et mitte üksgi pihusti ei toimeta selliste näitudega nagu peaks. Nii pihustatavad kogused kui ka tagasivoolud liiga suured. Kokkuvõtteks: homme lähen 5 uut pihustit tellima kuna öeldi ausalt, et ega nende common rail pihustite remont ei ole 100% kindel ka alati.
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
DefconV
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: P Sept 03, 2017 7:46 pm

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas DefconV »

dexter , kuskohas lasid kontrollida?
Commonrailide taastuskomplektide kohta öeldi mulle, et Densole vaid nö. B-varuosakomplektid. Ehk siis anti mõista, et ikkagi uusi vaja kui tegemiseks läheb. Oma 300 kohalikku tükk kui kõik 4 peaks balansist väljas olema.
dexter
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Jaan 29, 2010 8:36 pm
Asukoht: Tartu

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas dexter »

Samuti diisli abc...
Mul boschi pihustid ja ütles samuti, et riskivabam on kohe uued panna. Mul letis samas augus pihustid.
Lase enne ära kontrollida, mis siin ikka ennustada
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas ahto42 »

Diisel abc on endine karla.

Tartus veel ka Kattel diisel.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kivit2kk
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Mai 01, 2016 8:46 pm
Asukoht: Otepää

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas Kivit2kk »

minu länkar käis diesellandis tartus, tundusid pädevad

mul oli vähe kehvem lugu, kuna kõrgsurve pumbast oli mingi sitt läbi jooksnud, siis hakkas see metallipuru tootma ja keerast pihustid ka peeti...

ei taha hirmutada aga sümtomid olid mul samad nagu sul, suitses, ei läinud edasi, kütusekulu jne

uus pump ja uued pihustid....

nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D
Toyota Land Cruiser 125
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas RistoRR »

Kivit2kk kirjutas:minu länkar käis diesellandis tartus, tundusid pädevad

mul oli vähe kehvem lugu, kuna kõrgsurve pumbast oli mingi sitt läbi jooksnud, siis hakkas see metallipuru tootma ja keerast pihustid ka peeti...

ei taha hirmutada aga sümtomid olid mul samad nagu sul, suitses, ei läinud edasi, kütusekulu jne

uus pump ja uued pihustid....

nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D
Ja 2x pumpa ja pihusteid vahetada on odavam?
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kivit2kk
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: P Mai 01, 2016 8:46 pm
Asukoht: Otepää

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas Kivit2kk »

Kui oleks see paagivahetus veel kuidagi põhjendatud olnud peale garantii, (mis on ka ilmselt ainult näiline), siis anna mulle ka teada...

lasin paagi puhastada ja filtrid on ju mõistlik nkn ära vahetada, nii et no problem , kohe 2 a mõõdas, pole kütuse süsteemiga probleemi olnud.
Toyota Land Cruiser 125
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas v6sa »

RistoRR kirjutas:
Kivit2kk kirjutas: ...
nad tahtsid kütuse paaki ka vahetada, sest pumba tootja ei anna muidu garantiid vms sellest ma küll keeldusin, oleks kohe +1000 otsa tulnud :D
Ja 2x pumpa ja pihusteid vahetada on odavam?
Imiliinis on ju filter. Mihandsetel asjaoludel pääseb paaki sadestunud sodi läbi filtri KSP ja pihusteid rikkuma? Normaalse ekspluatatsiooni korral lööb filter vahetusvälba kenasti vastu. Ebanormaalsel ekspluatatsioonil pole vahet, mille tõttu filter rebeneb ja sodi pumba-pihustid peeti keerab - ühtviisi tuleb kulutus uuesti teha. Ega tagantjärele ei võta ükski ekspertiis kinni, kas metallipuru pihustites pärineb eelmisest satsisist või on nüüdsest pumbast irdunud.

Samas firma seisukohast ma saan aru - kui kõik on uus, on vähem võimalikke probleeme. Pluss täiendav sissetulek;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas ahto42 »

No aga tavataks on ju filtreid vahetada siis kui midagi pees, või 50-60t km tagant nagu hooldusraamat ette näeb.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
kloox
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 13, 2013 4:05 pm

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas kloox »

Niipalju kui mina oma lühikese elu jooksul kogemusi olen omandanud,see peenike puru,mida toodab ksp ,siis ei pea mitte ükski imefilter seda sodi kinni ja täis ajab see kogu süsteemi seda jama.Aitaks magnet filtris aga hästi es mahu see sinna.
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas RistoRR »

Ja nii ongi. Ega pump laastu tooda, et seda püüda saab...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Soovitage head diisliremontijat.

Postitus Postitas v6sa »

kloox kirjutas:Niipalju kui mina oma lühikese elu jooksul kogemusi olen omandanud,see peenike puru,mida toodab ksp ,siis ei pea mitte ükski imefilter seda sodi kinni ja täis ajab see kogu süsteemi seda jama.Aitaks magnet filtris aga hästi es mahu see sinna.
Oled kindel? Ma ei ole, sest: CDI pihustiava on suurusjärgus 50 mikronit, töötades kulub suuremaks. Klassikaline vahetatav paberfilter on 10 mikronise avaga... Kuniks ummistub ja rebeneb, siis on muidugi avaga teist sentimeetrit.

Selle vastu muidugi ei saa, et <10 mikronit osakesed ringlevad ja tõenäoliselt hakkavad igasugustesse nurgatagustesse kogunema.

Ning nüüdisaegse CDI puhul tuleb hakata arvestama ka seda, et diislikütus ON kukkusurutav rõhkudel >1000 bar, kui võtta ajaskaalaks mikrosekundid... :wink:

Küll saab filter ainult selle sodi vastu, mis tuleb paagist. Kõik pumbast tulev läheb otse latti, pihustitesse ja andurisse-regulaatorisse.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”