Ma sain aru et rääkisite üherattaveolisest sõidukist, mis võib olla muuhulgas ka MAASTUR, kuid võibolla ka suvaline poisikeste sierra (mitte XR versioon .fanatt kirjutas: Ma loodan, et sa said aru, et ma rääkisin MAASTURITEST mitte mingitest plõnnidest visco muhvidega.
Lahe värk. Aga mõte kukkus nii kuidagi oldschool välja, vaheta rattaid jne. Meil siin räägitakse ju MAASTURITEST, ju nõu. Siis peab lahendus olema järgmine: on automaatne rehvirõhu mõõtmine ja pumpamine, mis arvestab kus parasjagu sõidetakse, GPSist loetakse välja kui on soos vaja lasta rõhk näiteks 0,4 peale või ollakse kõva kattega teel kus võib suuremat rõhku sisse taguda. Kui teed möödasõitu, muudetakse rehvirõhku vastavalt teeprofiili muutusele ja kui oled ketsi kärsatanud või peeglid vastu maad linnatänava nurki triikinud nii et rehvid punased, korrigeeritakse samuti rehvirõhku jne. Moodne aeg eks ole...ur|<i kirjutas:Lugesin siinset arutelu ja jäin mõttesse.
Mis te arvate palju muutub ratta raadius kui laote kolm matsi tagaistmele ja rehvirõhk on see nii lahe "isobaariline"? Selle postituse andmetel on Audil lubatud tolerantsid selgelt väiksemad kui kolme matsi juhtum tekitaks
freelander kirjutas:Pole küll maasturi info, aga audi nelikveolisel sõidukal oli kunagi mäletamist mööda nii:
1) ühel sillal rataste vahel erinevus 2mm
2) sildadevahel 4mm