Kolks sidurit vabastades!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kolks sidurit vabastades!
Tere!
Sõidan '00 Pajeroga - 3,2 d ja manuaal.
Mure selles, et sidurit vabastades käib läbi auto kolks - ja vägagi tuntav. Ainult teatud pöörete juures (ca 2500) ja n.ö. "aegalselt" on võimalik käiku vahetada ilma selle kolksuta. "Normaalselt" vahetades, on see kolks päris valus. Mingitel hetkedel paugub ka siis, kui sõidu aeg sidurit tallata (et näiteks käiku alla vahetada).
Mehed, kes mu sõiduki tehnilise poole eest hoolitsenud on, pakkusid, et häda võiks olla käigukastis ja täpsemalt hoorattas. Samas tuleb see kolks justkui tagasillast... Olgu öeldud, et enamus pukse tagasillas on äsja vahetatud, diffris lõtku sees pole (kontrollitud), mootori ja käigukasti padjad terved (samuti kontrollitud).
Üks tuttav, kes autode hingeeluga keskmisest paremini kursis, kuulas seda kolksu ja katsetas kohapeal sidurit, tema hinnangul see hooratta kolks ei ole. Pidavat teistmoodi olema - ise ei oska kommenteerida, kogemus puudub.
Kas leidub siin ehk keegi, kes sarnase olukorraga kokku puutunud? Kust võiks seda viga veel otsida või mida peaks ette võtma, et viga lõpuks tuvastada?
Tänud juba ette!
Sõidan '00 Pajeroga - 3,2 d ja manuaal.
Mure selles, et sidurit vabastades käib läbi auto kolks - ja vägagi tuntav. Ainult teatud pöörete juures (ca 2500) ja n.ö. "aegalselt" on võimalik käiku vahetada ilma selle kolksuta. "Normaalselt" vahetades, on see kolks päris valus. Mingitel hetkedel paugub ka siis, kui sõidu aeg sidurit tallata (et näiteks käiku alla vahetada).
Mehed, kes mu sõiduki tehnilise poole eest hoolitsenud on, pakkusid, et häda võiks olla käigukastis ja täpsemalt hoorattas. Samas tuleb see kolks justkui tagasillast... Olgu öeldud, et enamus pukse tagasillas on äsja vahetatud, diffris lõtku sees pole (kontrollitud), mootori ja käigukasti padjad terved (samuti kontrollitud).
Üks tuttav, kes autode hingeeluga keskmisest paremini kursis, kuulas seda kolksu ja katsetas kohapeal sidurit, tema hinnangul see hooratta kolks ei ole. Pidavat teistmoodi olema - ise ei oska kommenteerida, kogemus puudub.
Kas leidub siin ehk keegi, kes sarnase olukorraga kokku puutunud? Kust võiks seda viga veel otsida või mida peaks ette võtma, et viga lõpuks tuvastada?
Tänud juba ette!
4x4 - piisav, et sõita linnas, kuid mõeldud siiski maastikule!
Re: Kolks sidurit vabastades!
Tänud, uurin siis edasi.
4x4 - piisav, et sõita linnas, kuid mõeldud siiski maastikule!
- CruiserLand
- Rookie
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 28, 2016 8:44 pm
Re: Kolks sidurit vabastades!
Kardaani ristid vaata järgi! Mul sama asi LC80-ga ja sai just paar päeva tagasi ära vahetatud. Suur kolks kadus ära.
Sama lugu, et iga käigu vahetusega kolks. Tagasillas oli risti loks mingi 3 milli ja nüüd peale seda avastasin, et esimese kardaani ristid samuti vajavad vahetust. Käega loksutades pole tunda kuid sõiduaeg on ikka käiguvahetusel kolks sees.
Sama lugu, et iga käigu vahetusega kolks. Tagasillas oli risti loks mingi 3 milli ja nüüd peale seda avastasin, et esimese kardaani ristid samuti vajavad vahetust. Käega loksutades pole tunda kuid sõiduaeg on ikka käiguvahetusel kolks sees.
Juhiload on privileeg, mitte inimõigus!
Re: Kolks sidurit vabastades!
Kardaani nuut ei või süüdi olla? Lc120 tegi mul midagi sarnast kinni jänud nuudiga.
D4D+R6+V6