Õlivahetus ja diiselmootor
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
mootorile tehti põhjalik remont - ploki puurimine, uued kolvid, rõngad, tihendid, ... ning sellega seoses põhjalik sisepesu ja puhastus
jutt siis käib ford transit töömaht 3,2L (sama mootor mis rangeril), õli kogus ettenähtud 12L kuigi jah kohe algatuseks ei pandud täis normi ehk ~8 liitri jagu.
õliks valvoline syn power 5w30fe
esimesed 3000 km oli õlivarras nii puhas, et ei näinud õlitaset korralikult
nüüd 6000 pealt hakkab meenutama esimestel piltidel näidatud selline rohekas pruun jääb kuivatuspaber kui varrast pühkida ja varras samuti selline aga paistab läbi veel
hooldusvälpa kohe peast ei tea aga seda oli ikka palju - kindlasti ei lase kunagi selleni, esimese vahetuse teen samuti ehk nüüd 7,5 pealt vms.
jutt siis käib ford transit töömaht 3,2L (sama mootor mis rangeril), õli kogus ettenähtud 12L kuigi jah kohe algatuseks ei pandud täis normi ehk ~8 liitri jagu.
õliks valvoline syn power 5w30fe
esimesed 3000 km oli õlivarras nii puhas, et ei näinud õlitaset korralikult
nüüd 6000 pealt hakkab meenutama esimestel piltidel näidatud selline rohekas pruun jääb kuivatuspaber kui varrast pühkida ja varras samuti selline aga paistab läbi veel
hooldusvälpa kohe peast ei tea aga seda oli ikka palju - kindlasti ei lase kunagi selleni, esimese vahetuse teen samuti ehk nüüd 7,5 pealt vms.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Põhjaliku remondi mootoreid sõidetakse sisse mineraal õliga, et asjad kestaks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Selle õlide puhtuse ja pesuvõime kvaliteedi kohta ütles keegi kenasti:
Kui õliste käte pesuks kasutada tavalist seepi ja pesuvesi jääb puhtaks, või kasutada spets teralist pesuvahendit ja pesuvesi on must, siis kas selle põhjal võiks oletada, et pesuvahend on jama ja tavaline seep on hea?
Ainus pesuvahend mida julgeks soovitada, on tihedam õlivahetus ja korralik õli. Diisel või pesuõli (turbo)diislis lõppeb vahel, kui mitte reeglina jamadega. Proovitud.
Kui õliste käte pesuks kasutada tavalist seepi ja pesuvesi jääb puhtaks, või kasutada spets teralist pesuvahendit ja pesuvesi on must, siis kas selle põhjal võiks oletada, et pesuvahend on jama ja tavaline seep on hea?
Ainus pesuvahend mida julgeks soovitada, on tihedam õlivahetus ja korralik õli. Diisel või pesuõli (turbo)diislis lõppeb vahel, kui mitte reeglina jamadega. Proovitud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
See õlide teema suht lõputu värk. Kellele ema kellele tütar. Diisli õli peabki must olema, kuna on pesevate omadustega, kui on pikemat aega puhas siis ilmselt on midagi viltu. Ja peaks kindlasti kasutama diiselmootorile mõeldud õli. Igal mootoril omad miinimum nõudmised kvaliteedi suhtes. Sellised "sobivad nii bensiini kui ka diiselmootorile" versioonid jätaksin diiselmootoris ära. Ise kasutasin BB Vanellust 5w30 E7. Kuna seda praegu kehva saada, siis selle asemel läks mootorisse Ligui Moly samaväärne. Mootori seest pesemine naftaga need tihendid ja simmerid mis on mõeldud koostööle õliga ei pruugi naftat taluda ja mured võivad saada alguse siit. Ja need igatsugu õlidele lisatavad lisaained, mis "parandavad omadusi" jätaks ka poe riiulile. Õiged filtrid ja õigeaegne vahetus ja peaks selle poole pealt toimima. enda autu mootor näeb selline seest välja, pole kordagi pesnud https://www.dropbox.com/s/3tuk05n6dstu6 ... 3.jpg?dl=0
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Ja selle väite füüsikaline taust tänapäevaste õlide ja väga väikeste tolerantside ajastul on milline?uputaja kirjutas:Põhjaliku remondi mootoreid sõidetakse sisse mineraal õliga, et asjad kestaks.
Plokis asuva nukaga mootorites pole tõesti vahet, mis seal ringleb;)
Rahaliselt on häving mineraaliga muidugi väiksem, kui vahetult peale remonti peaks selguma ebameeldivaid järelmeid ja õli tuleb välja lasta.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Sest see on põhjalik remont mitte uus mootor. Kus tolerantsid on palju suuremad.v6sa kirjutas:Ja selle väite füüsikaline taust tänapäevaste õlide ja väga väikeste tolerantside ajastul on milline?uputaja kirjutas:Põhjaliku remondi mootoreid sõidetakse sisse mineraal õliga, et asjad kestaks.
Plokis asuva nukaga mootorites pole tõesti vahet, mis seal ringleb;)
Rahaliselt on häving mineraaliga muidugi väiksem, kui vahetult peale remonti peaks selguma ebameeldivaid järelmeid ja õli tuleb välja lasta.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Tehasest tulevad välja paljud autod mineraalõliga, et sissetöötamine oleks normaalne (nagu Praks rääkis) ja sellega soovitatakse 3000-5000km see välja vahetada. Teadmiseks kui kellegil saastub õli värskel pillil on see, et vähesõitnud diisel pole veel sisse töötanud. Korralik õli peseb ja seob põlemisjääke.
Õlid, millest tuleb eemale hoida on Ravenol, Mannol ja Addinol mis on kasutatud õlist taastoodetud. Hullemad on mingi vene ja ukraina p..k, mingi erimel ja agrioil.
Kui tahad õli paremaks siis on olemas lisandid saadaval.
Õlid, millest tuleb eemale hoida on Ravenol, Mannol ja Addinol mis on kasutatud õlist taastoodetud. Hullemad on mingi vene ja ukraina p..k, mingi erimel ja agrioil.
Kui tahad õli paremaks siis on olemas lisandid saadaval.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
See postitus väärib säilitamist.honduras kirjutas: ...
Õlid, millest tuleb eemale hoida on Ravenol, Mannol ja Addinol mis on kasutatud õlist taastoodetud. Hullemad on mingi vene ja ukraina p..k, mingi erimel ja agrioil.
Kui tahad õli paremaks siis on olemas lisandid saadaval.
Millises saunas ja kes sellist legendi levitab? Ei väida, et eelmainit kaubamärgid oleks kõrgkvaliteetsed, aga taaskasutatud...???
Erimell ei ole minu teada ei õlimark, vaid maaletooja. Ise kasutan Erimelli hüdroõli ja ei kurda, hinnavahe Lääne analoogidega pea 3x...
ps. nagu eelnevalt kirjutasin, siis õlilisandid on väga kasulikud. Eriti varuosade müüjatele.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Mannol mingis testis pea castroliga samal pulgal. Mannol on pakendi nimi, nagu erimell, ad jne. AD õlidel pole ka midagi häda. Vahetan iga 10tkm tagant-st 2x aastas.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Kasutan ka addinoli juba 90.-ndatest, ka kahetaktilist õli. Pole veel ühegi mootoriga probleeme olnud. Kõlbas ka uunikum-traktorile.
F-250XLT 7,3D
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Naljakas värk jah, et läbikäinud mootoriõlidel nii head omadused on, töötavad puurimise massinad ja veoautod meil kõik Addinoliga aastaid.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Kõik tänapäeva õlid kõlbavad v.a. vanemad USA masinad kus sünteetiline teeb tihenditele liiga. Olen õli asja uurinud ja puurinud......kui on vanem mootor või kap.remonditud siis võib tekkida probleeme õlirõhuga just tühikäigul, esimesena kannatab nukkvõll mis kaugeim punkt enamusel õlitussüsteemidel ja kui järgida nagu MB "soovitab" siis 5W-30 õliga saad varsti palavas mootorist lahti. Fuchs Titan SuperSun 10W-60 õli on hetkel mootoris ja vahetan 10tuhande takka muidugi koos kütuse ja õlifiltriga. Castrol-il on samasugune õli aga üle 2x kallim ja väidetavalt vahet pole. Müüb seda üks väiksem maaletooja Moora Umb tn. lõpus, Tähetorni hotelli juurest alla ja tänava lõpus viimane maja paremal. 20x1l kast oli vist 120EUR? Täpset hinda ei mäleta. Kui aga tahmafilter on veel tühjaks löömata siis tuleb ka seda jälgida õli valikul. Muidugi õige oleks vahetada nii 7-8tuhande takka aga loodan, et 10tuhat ka kestab.
Ainuke mida sellele õlile võib ette heita, et toodetud made in germany.....sakslased aga on teadagi erilised tõprad just n.n. "kontrollitud lagunemisega" toodetud osade suhtes ja saksa asju enam ei taha kohe kuidagi.
Ainuke mida sellele õlile võib ette heita, et toodetud made in germany.....sakslased aga on teadagi erilised tõprad just n.n. "kontrollitud lagunemisega" toodetud osade suhtes ja saksa asju enam ei taha kohe kuidagi.