Plokikaane lihvimine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Plokikaane lihvimine
Küsimus oleks täpsemalt see,et kui viin kaane survestamisse ja lihvimisse siis kas pean ennem pihistid ja muu mudru kaaneküljest eemaldama
Täpsustuseks,et tegemist hyundai 2,5tdi plokikaanega
Täpsustuseks,et tegemist hyundai 2,5tdi plokikaanega
Re: Plokikaane lihvimine
Tervitus, hea oleks. Vast on ka võimalus lasta see teha lisateenusena.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Plokikaane lihvimine
Paraku kipub see lisateenus jälle olematit eelarvet veelgi rohkem lõhkilööma.TRANSIIT kirjutas:Tervitus, hea oleks. Vast on ka võimalus lasta see teha lisateenusena.
Re: Plokikaane lihvimine
Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Re: Plokikaane lihvimine
Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veelal kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Re: Plokikaane lihvimine
Mõtled ühe suure numbri ja siis korrutad läbi Tambovi konstandiga N+1.l300 kirjutas:Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veelal kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Toyo D4D mootoril paljalt pihustite eemaldamisega 100+€ kulu, uued pihustiseibid, puksid, tagasivooluseibid jm iganes ja seda veel B osana. Klapikambrikaane tihendeid jms ei lugenud.
Tõenäoselt pead ka kaane poldid välja vahetama, sest enamusel uutel diislitel on "venivad" poldid, mis teisel pingutamisel enam pidama ei jää, kuis konkreetsel juhul, ei tea.
Re: Plokikaane lihvimine
Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vaheleal kirjutas:Mõtled ühe suure numbri ja siis korrutad läbi Tambovi konstandiga N+1.l300 kirjutas:Ehk siis lisanduvad uued pihustialused seibid ja kindlasti moskit veelal kirjutas:Kaane mõlemad tasapinnad peavad puhtad olema, st poldid pihustid jms mis välja turritavad maha.
Kui pärast lihvimist tegija ka tolmu maha peseb, siis pihustitele see väga ei sobi.
Toyo D4D mootoril paljalt pihustite eemaldamisega 100+€ kulu, uued pihustiseibid, puksid, tagasivooluseibid jm iganes ja seda veel B osana. Klapikambrikaane tihendeid jms ei lugenud.
Tõenäoselt pead ka kaane poldid välja vahetama, sest enamusel uutel diislitel on "venivad" poldid, mis teisel pingutamisel enam pidama ei jää, kuis konkreetsel juhul, ei tea.
Re: Plokikaane lihvimine
Plokikaane tihendi vahetamine ikka kordades lihtsam, kui mootori vahetus. Seda enam, kui poldid ja tihend olemas ning pädev töömees samuti.Ega selle teise mootori hingeelu sa samuti ei tea.Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vahele
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Plokikaane lihvimine
Teine moto pärineb tuttava space geari pealt ja oli enne üv.lõppemist igati korras(peale ühe pihusti).üks mitsu motoga sinapeal olev tüüp lubas mind homme juhendama tulla ja siis ehk hiljemalt ülehomme ehk liigub jälle.tahaks kohe ka uue veepumba,termostaadi ja kõik rihmad ka uued panna mis niikuinii on varasemast olemasibra kirjutas:Plokikaane tihendi vahetamine ikka kordades lihtsam, kui mootori vahetus. Seda enam, kui poldid ja tihend olemas ning pädev töömees samuti.Ega selle teise mootori hingeelu sa samuti ei tea.Uued poldid saabuvad hommikul ja tihendid uued olemas.vana tihend oli täielik utiil ja mees kes pajero kaanesid korduvalt teinud ütles et minu kaanes viga ei näe ja tema arvates oli veapõhjuseks puhtalt tihed.kuna remondi summad hetkel minujaoks liiga suureks lähevad siis ilmselt jätan asja pooleli ja tõstan teise komplektse moto vahele
Re: Plokikaane lihvimine
No kui sul tihendid, poldid olemas, plokk on korras? Mina lappaks selle kokku. Ei ole selle pihustiseibi hind ka müstiline. lihtsalt veel pastaga klapid pidama, klapisääretihendid ka suht olematu hinnaga. Aga selle eest saad juba asja, mis võiks kesta! See uus kone mis sa sinna vahele paned - kuramus seda teab, mis selle "karu kõhus toimub"!
Re: Plokikaane lihvimine
No hetkeseisuga moto koos ja hetkel toimib aga vist vändast paigast ära läinud,tundaega sai käima aetud ja lõpuks tuli avastus,et mootorimass jäi ühendamatta.esumestkorda seda teha ja annan endale andeks.