vist sõltub sellest ka, kui palju metalli puldi ümber on. Sai pandud raadio asemele armatuuri alla ja no kohe üleüldse ei levi. Heal juhul 5 meetrit autost.
Eelmisel autol oli pult releede juures mootoriruumis ja siis levis ehk 15-20 m.
Huvitav, kas pikema juhtmejupi külge jootmine aitaks?
Aga hea on, kui olemas. Kasulikud kasutuskohad näiteks sassis trossi lahti meelitamine, eriti üksi. Või siis viisakamalt peale kerimine. Aias kändu ka hea juurida või puud langetada.
Probleemid vintsi raadiopuldiga
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Probleemid vintsi raadiopuldiga
D4D+R6+V6
Re: Probleemid vintsi raadiopuldiga
Korras norm patareiga levi 30 pluss meetrit ikka. Antenn paigaldada teistest juhtmetest ja metallist kaugemale ja ots isoleerida.
Suva juhtme lisamine ei aita. Aitab täpne pikkus. Raadio levi selline imeline värk ,et toimib kordades. Et siis kas poole pikem või 3x pikem jne.
Aga kui uue 12V patareiga levi kuni 5 metra ja asi pole väga peidus siis tuta-tuta poodi uue järele.
Suva juhtme lisamine ei aita. Aitab täpne pikkus. Raadio levi selline imeline värk ,et toimib kordades. Et siis kas poole pikem või 3x pikem jne.
Aga kui uue 12V patareiga levi kuni 5 metra ja asi pole väga peidus siis tuta-tuta poodi uue järele.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Probleemid vintsi raadiopuldiga
Kuidas originaal ComeUp raadiopult vintsile selgeks õpetada? Millegipärast ei hakka toimima. Isegi juhendi lugesin läbi, aga ikka ei midagi. Vints ja pult on täitsa uued ja puldile panin igaks juhuks ka uue patarei sisse....
Juhtmega lüliti toimib nagu peab.
Juhtmega lüliti toimib nagu peab.
Jeep GC 5,2 ZJ, M/T 33", Snorkel, Vints.
5 3 3 3 O O O 8
5 3 3 3 O O O 8