"Rooliga mängimine"

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
GrandCherokee97
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Mai 28, 2016 7:10 pm

"Rooliga mängimine"

Postitus Postitas GrandCherokee97 »

Kas keegi teab ehk aidata nõuga, et kui viga selline, et G.Cherokee nina ujub otse sõites vasakule ja-või paremale, st rooliga peab kogu aeg mängima siia sinna( nii kella 10-12 või 12-14 vahemikus) , et otse sõita. Otsest loksu pole, sest vahetatud sai just mingid puksid ees ja paigaldatud uus roolikarp. Enne arvati, et viga roolikarbis, et loks sees ja tegelikult läks kõik nagu paremaks kuid see siia sinna viskamine siiski ära ei kadunud.

Küsisin ühelt inimeselt bensukas kel sama auto, et kuidas tal auto käitub ja ta ütles, et tuleb midagi reguleerida ehk mingit kruvi peale keerata roolikarbil ja siit foorumist kunagi sai abi.

Hetkel ma ei leia seda kohta üles ja seepärast tõstatan oma murega küsimuse ise uuesti. Lugesin küll foorumist välja, et viga võib ka rooli amordis ilmselt olla( sest ka veidi kääksub miski vahel kohapeal keerates kui liikuma hakata) kuid päris täpselt teemad ei ühtinud.

Tänan abi eest ette
Priit
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas Ax »

Valus on lugeda sellist asja. Aga roolikarbi peal on sisekant kruvi mida stopperdab mutter. Keerad seda "kruvi" peale, kuid VAATA ette, et kesk asendis võib tore olla aga rool nö äärde keerates võib pooma hakata. Teema algatajale, kui ei saa aru, siis katsu endal ise hambaid ravida.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas ibra »

Roolikarbi viga see ei ole. Missugused puksid sul välja vahetati? Esimeste pukside vahetus ei aita, kui tagasilla puksid on läbi. Vaata ka tagasilla peal neid bumerangi pukse, ma arvan, et viga võib peituda seal.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
GrandCherokee97
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Mai 28, 2016 7:10 pm

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas GrandCherokee97 »

Tänan

mul "valus" lugeda õnneks pole , aga abiks küll. Mul tuttav toimetab nende asjadega, ma ise tean "muudest kruvidest", aga auto omadest eriti mitte :)

Tänan teid mõlemaid ja lasen uurida/kruvida asjad üle.
Priit
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas karu »

Ma arvan, et hakka rehvidest pihta, kulunud ja madalad rehvid annavad samasuguse efekti, et otsib teed.
Tel 56224693
Erikoff
Rock Crawler
Postitusi: 507
Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas Erikoff »

Vb stabikaga midagi.
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja ! :lol:
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas LR90 »

Ax kirjutas:Valus on lugeda sellist asja. Aga roolikarbi peal on sisekant kruvi mida stopperdab mutter. Keerad seda "kruvi" peale, kuid VAATA ette, et kesk asendis võib tore olla aga rool nö äärde keerates võib pooma hakata. Teema algatajale, kui ei saa aru, siis katsu endal ise hambaid ravida.
Seda kruvi tuleb just keskasendis reguleerida, rooli välja keeramisel vasakule/paremale tekib loks.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2442
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas v6sa »

LR90 kirjutas:
Ax kirjutas:Valus on lugeda sellist asja. Aga roolikarbi peal on sisekant kruvi mida stopperdab mutter. Keerad seda "kruvi" peale, kuid VAATA ette, et kesk asendis võib tore olla aga rool nö äärde keerates võib pooma hakata. Teema algatajale, kui ei saa aru, siis katsu endal ise hambaid ravida.
Seda kruvi tuleb just keskasendis reguleerida, rooli välja keeramisel vasakule/paremale tekib loks.
Kulunud karpidel ei ole üldse ime, kui keskosas on mehine loks, mille väljareguleerimisel lõpuni väljapööratud karp rõõmsasti kinni kiilub. Kui see juhtub liikluses, on kuri karjas. Sellest ka hoiatus kontrollida reguleerimise järel rooli pöördumise vabadust.

Teemalgatajal aga tuleks vaadata kriitiliselt üle kogu puksimajandus ja kaotada kõik lõtkud, ka tagasillas, nagu juba õigesti mainiti. Õnnetuseks on täiesti võimalik ka mõne pealtnäha viisaka ja kultuuse rehvi tõttu tekkiv ujumine. Sellest ei saa aru enne, kui kõnealune tõbras on korralikuga asendatud. :x
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1280
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas donalds »

Mul oli sama probleem kunagi, aitas roolikarbi vahetamine... Loksud puksides tekitavad veits teistmoodi ujumist, ja mina olin see bensuka vend, mine us partsust labi sealt saad ilmselt abi, kas, mis jne


Kas sul stabikas on all? Vb eemaldatud, siis on teeotsimine loomulik :lol: rehvi rõhk loeab kah, mul enda omadel on 2,5 linnas sõites sees, metsa lähen lasen 1,8 peale siis ujuba nagu paadiga tormisel merel :lol:
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
GrandCherokee97
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Mai 28, 2016 7:10 pm

Re: "Rooliga mängimine"

Postitus Postitas GrandCherokee97 »

Pool murest sai eile lahenduse nii. Mainisin spetsialistile, et rooli keerates midagi "kääksub" ja nagu rool ei liigu päris sujuvalt ja esimene reaktsioon arvamus oli , et ilmselt alumine sarniir on kuiv. Tõstsime pingis auto üles vaadati kõik puksid ja muu uuesti üle ja õlitati šarniirid nii alumine kui ülemine ära, et vaadata ehk aitab ka see viga leida. Eelnevalt tundus, et rooli keerates ei lase sarniiri jäikus roolil vabalt tagasi minna ja et see või põhjustada ehk järsku liikumist siia või sinna poole.

Otsustasime mõlemad šarniirid järgmisel nädalal ära vahetada. Seniks, aga nüüd kui sõitma läksin oli hea meel tõdeda, et tõepoolsest sõit muutus sujuvaks rooli koha pealt ja enam ei teki seda viskamist siia sinna. Sõitsin ka nendel teelõikudel kus seda enne kogu aeg ebameeldivatel hetkedel juhtus , näiteks Järvevana tunnel ja ei midagi enam. Kõik nagu peab.

Nüüd vahetan šarniirid ära ja paneme silla stendis paika( kontrollisime kõik sellega seonduvad kruvid üle ja ka need vajavad lahti võtmist/määrimist ja nn.käima panemist, sest on väga kinni kõik) ja loodetavasti mure murtud selleks korraks.

Tänan kõiki abilisi
Priit
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”