Pajero 2.8 TD. Mootor hakkas mingil ajal õli võtma. Praegu võtab umbes 1 L / 500 km. Välja nagu suures koguses kuskilt ei aja. Mootori ja kasti vahel on veidi õline aga see oli samamoodi õline ka siis kui kahe õlivahetuse vahel õli lisada tarvis ei olnud. Õline on ka õhufiltri ja turbo vaheline lõdvik. Sealt kuhu ühendub klapikambrikaane tuulutusvoolik. Jämeda lõdviku ja tuulutuse liitekoht on veidi katki ja sealt on samuti koguaeg natuke õline olnud.
Auto käivitub ja sõidab hästi. Mingit suurt tahmalonti ka taga pole. Tasub märkimist ka asjaolu, et peale sõitu on õlikärsakas üleval. Tundub, et haiseb rohkem paremalt poolt mootoriruumist, seal kus on õhufilter, väljalase ja turbo. Haiseb rohkem ka siis kui raskemal maastikul oldud või rohkem piitsa antud. Siis on kärsakat kaugemalt tunda.
Plokikaas on hiljuti vahetatud ühe teise vea pärast. Selle tegevuse käigus õli rohkem ega vähem võtma ei hakanud.
Küsimus, kuhu saab õli kaduda? Mis on need potentsiaalsed kohad ja kuidas seda üldse diagnoosida?
Kuhu õli kaob?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Kuhu õli kaob?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: Kuhu õli kaob?
Õline on ka õhufiltri ja turbo vaheline lõdvikCaveMan kirjutas:Pajero 2.8 TD. Mootor hakkas mingil ajal õli võtma. Praegu võtab umbes 1 L / 500 km. Välja nagu suures koguses kuskilt ei aja. Mootori ja kasti vahel on veidi õline aga see oli samamoodi õline ka siis kui kahe õlivahetuse vahel õli lisada tarvis ei olnud. Õline on ka õhufiltri ja turbo vaheline lõdvik. Sealt kuhu ühendub klapikambrikaane tuulutusvoolik. Jämeda lõdviku ja tuulutuse liitekoht on veidi katki ja sealt on samuti koguaeg natuke õline olnud.
Auto käivitub ja sõidab hästi. Mingit suurt tahmalonti ka taga pole. Tasub märkimist ka asjaolu, et peale sõitu on õlikärsakas üleval. Tundub, et haiseb rohkem paremalt poolt mootoriruumist, seal kus on õhufilter, väljalase ja turbo. Haiseb rohkem ka siis kui raskemal maastikul oldud või rohkem piitsa antud. Siis on kärsakat kaugemalt tunda.
Plokikaas on hiljuti vahetatud ühe teise vea pärast. Selle tegevuse käigus õli rohkem ega vähem võtma ei hakanud.
Küsimus, kuhu saab õli kaduda? Mis on need potentsiaalsed kohad ja kuidas seda üldse diagnoosida?
1l 500km-le ,siis peab ka tagant parajat valget tomu tulama.kas kolvi rõngad või kaane tihend.odavaim võimalus on klapi sääre tihendid.lase suruõhk igasse silindrisse töötakti ajal,kui on karteri tuulutusest kõva tuult kuulda,siis on rõngad.eelsüüteküünlad maha ja sealt proovida.eeldaks ikkagi sääre tihendeid.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Kuhu õli kaob?
Mul kogemus turbo bensukaga. Võttis liitri õli umbes 700 km peale. Ei tahmanud ja sinist suitsu ka ei olnud. Turbo remont aitas.
D4D+R6+V6
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Kuhu õli kaob?
Vahepeal tuli õli juurde valada ja tuli teema meelde.
Klapisääretihendid esimese hooga välistaks kuna plokikaas on uus ja eeldan, et selle töö käigus pandi ka uued sääre tihendid. Ma muidugi tea kuidas tavaks on. Kaane vahetust teostati Karlas ja pea ise laoti kokku ja survestati kellegi kolmanda juures.
Ma ei ole turbo sisemusega kursis. Kui turbo, siis mis seal täpsemalt läbi on? Kas seal saab vastavat osa vahetada või peab uue turbo hankima?
Tegelikult mul tekkis vahepeal hoopis selline teooria. Klapikambri kaanel on tuulutusava. Olen aru saanud, et seal peaks seespool mingi filter olema, mis õhul laseb väljuda aga õli võtab kinni. Kui see filter nässus, siis lendab koos õhuga ka õli tuulutusest välja. Kas on loogiline ja kui on, siis kas see filter on vahetatav või käib ainult koos kaanega?
Klapisääretihendid esimese hooga välistaks kuna plokikaas on uus ja eeldan, et selle töö käigus pandi ka uued sääre tihendid. Ma muidugi tea kuidas tavaks on. Kaane vahetust teostati Karlas ja pea ise laoti kokku ja survestati kellegi kolmanda juures.
Ma ei ole turbo sisemusega kursis. Kui turbo, siis mis seal täpsemalt läbi on? Kas seal saab vastavat osa vahetada või peab uue turbo hankima?
Tegelikult mul tekkis vahepeal hoopis selline teooria. Klapikambri kaanel on tuulutusava. Olen aru saanud, et seal peaks seespool mingi filter olema, mis õhul laseb väljuda aga õli võtab kinni. Kui see filter nässus, siis lendab koos õhuga ka õli tuulutusest välja. Kas on loogiline ja kui on, siis kas see filter on vahetatav või käib ainult koos kaanega?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9