Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Mul peaks vanu katkiseid kõvakettaid kusagil kasti jagu vedelema. Kui huvi on, helista- otsin üles.Andrus Michelis kirjutas:Liimiga! Kus kohast neid kõvakettaid hunnikus võiks olla? Poodi uusi ostma minna ei kõla vist väga mõistlikult?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Kui keegi teine huvi ei tunne, siis võiks kaupa teha küll.Landy kirjutas:Mul peaks vanu katkiseid kõvakettaid kusagil kasti jagu vedelema. Kui huvi on, helista- otsin üles.Andrus Michelis kirjutas:Liimiga! Kus kohast neid kõvakettaid hunnikus võiks olla? Poodi uusi ostma minna ei kõla vist väga mõistlikult?
Mart
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Pakuksid need kõvakettad ka huvi. Varud kokku kuivamas.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Keegi targem võiks kirja panna kust ja kuidas survet mõõdetakse?Kui saab siis paluks väga puust ja punaseks.Täna põka keeldus igasugusest koostööst,kõigepealt pumba väljundile manomeeter taha,ei miskit.kakkusin pumba maha sõrmega keerates lurises mõni aasta vana ukrainlane(alla 100 tt).Sauelt uus pump ja samamoodi samas kohas manomeeter peal ei miskit.Näppisin jagaja kangi ja siis hakkas näitama midagi.isakene kirjutas:Andrus Michelis kirjutas:
...kommentaariks survemõõtmisest - laenatud survemõõdikuga poleks midagi teha olnud, kuna hiinlased on mingi oma voolikuotsa standardi leiutanud. Näeb välja nagu ameeriklaste SAE, kaks lapikut otsa ja O-rõngas vahel, aga meeterkeermega. Ja seejuures võimatult kehva keermega. Õnneks oli mul kastitäis igatsugu nipleid kaasas, kuidagimoodi sain mõõdiku külge aretatud ja töö ära tehtud, oma tund aega nikerdasin.
Lihtsalt hoiatuseks, kui kellelgi veel miski sarnasega tegemist peaks tulema.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Survet võid sa mõõta ükskõik kus kohast alates pumba surve pordist kuni tarbija selle pordini, kus pumba tekitatud surve siseneb.
Kindlasti tuleb manomeeter ühendada paralleelselt.
Kui tegemist on hüdrosilindriga, siis liigutad jagaja kangi selliselt, et surve tekib sellel ahelas, kus on ühendatud manomeeter.
Lased silindril liikuda lõpuni ja manomeeter näitab sulle surve, millal rakendub reduktsiooniklapp.
Sinu kirjeldatud juhul võib reduktsiooniklapp lekkida, mingi võõrkeha ei lase sellel sulguda või ei tule paagist õli pumbale peale.
Kui süsteemis on vett, siis võib see miinus kraadidega kus iganes õli liikumist takistada.
Kindlasti tuleb manomeeter ühendada paralleelselt.
Kui tegemist on hüdrosilindriga, siis liigutad jagaja kangi selliselt, et surve tekib sellel ahelas, kus on ühendatud manomeeter.
Lased silindril liikuda lõpuni ja manomeeter näitab sulle surve, millal rakendub reduktsiooniklapp.
Sinu kirjeldatud juhul võib reduktsiooniklapp lekkida, mingi võõrkeha ei lase sellel sulguda või ei tule paagist õli pumbale peale.
Kui süsteemis on vett, siis võib see miinus kraadidega kus iganes õli liikumist takistada.
gaz fs 1
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Meil koolis räägiti, et surve on siis, kui avad püksiaugu, võtad välja ja siis pressid. Surve suurusest sõltub kaare kõrgus. Kui jutt hüdrosüsteemidest on 2 põhinäitajat- rõhk ja vooluhulk. Kui nende olemus ja -seosed endale selgeks teha, peaks defekteerimiseks põhiteadmised olema. Kui need asjad seosetud, peaks teenuse sisse ostma.
PS: rõhu tekkimiseks on vaja vooluhulga tekitajat (pump) ja drosselit (ükskõik milline vooluhulga piiraja). Jne. jne.
PS: rõhu tekkimiseks on vaja vooluhulga tekitajat (pump) ja drosselit (ükskõik milline vooluhulga piiraja). Jne. jne.
Tehtud, mõeldud.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Vabandan detailide nimedega puuse panekul kuna pole selle ala spetsialist.Survet-rõhku mõõdetakse manomeetriga ja kuna pole seda varem teinud,manomeeter on olemas siis väikeste juhtnööride järgi saab ju teha.totu kirjutas:Meil koolis räägiti, et surve on siis, kui avad püksiaugu, võtad välja ja siis pressid. Surve suurusest sõltub kaare kõrgus. Kui jutt hüdrosüsteemidest on 2 põhinäitajat- rõhk ja vooluhulk. Kui nende olemus ja -seosed endale selgeks teha, peaks defekteerimiseks põhiteadmised olema. Kui need asjad seosetud, peaks teenuse sisse ostma.
PS: rõhu tekkimiseks on vaja vooluhulga tekitajat (pump) ja drosselit (ükskõik milline vooluhulga piiraja). Jne. jne.
Hüdrosüsteemis surve puudus sest isegi rippsüsteemi ei tõstnud ja uut koormuseta silindrit ka liigutada ei suutnud.Silindrilt eemaldasin voolikud siis õli kenasti voolas.Peale lihtsalt pumba vahetust hakkas rippsüsteem tööle jälle.Hürdasüsteem ümber tehtud ja täitsa uus nii,et vett sees pole.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Ega ma paha pärast. SRÜ hammasrataspumbad tegelikult "kulumaterjal", kehvad aga odavad. Tahtsin selleni jõuda, et enne rõhkude mõõtmist ja juppide vahetamist peaks tunni-paar, siinsamas, internetis veetma ja vedelike abil töötavate süsteemide alustõed selgeks tegema. Saab kiirem ja parem.
Tehtud, mõeldud.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Ilmselt pean siin oma saadud tarkust jagama. Kuna ma pole kah hüdraulikaspetsialist siis kasutan termineid, mis tunduvad õiged. Nimelt surve kadumise põhjuseks oli ühest hiina silindri kolvist eraldunud metallipuru, mis pumbad ja muud jubinad ebatihedaks freesis. Tulemuseks sarnane jõu kadumine. Lõplikuks lahenduseks sai kehva detaili vahetus, pumba vahetus, õli vahetus ja filtri lisamine surveahela lõppu, et edaspidi võimalik tekkiv sodi enne uut ringi kinni püüda.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Lihtsalt sportlikust huvist mõõtsin eile tutika nz 10 pumbaga ja org jagaja reserv seksjooni pealt puma survet,manomeeter üle 120 ei läinud.jagajast silindrisse minevale voolikule manomeeter otsa ja siis kangist surve peale.Mida see vooluhulk mulle annab vot see ei jõua kohale ja sõber google ka ei aidanud? http://hudraulika24.ee/VRFB%2012 selline regulaator iseenesest olemas.totu kirjutas: Kui jutt hüdrosüsteemidest on 2 põhinäitajat- rõhk ja vooluhulk. Kui nende olemus ja -seosed endale selgeks teha, peaks defekteerimiseks põhiteadmised olema.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Püha lihtsameelsus. Sellele hüdraulikalehe tegijale tuleks vastu kaela anda. Vooluhulga regulaator on natuke teine asi, see asi lingil on lihtsalt ühesuunaline drosselklapp, põhimõtteliselt ühtpidi töötav kraan. Seda saab vooluhulga reguleerimisel kasutada ainult lühiajalise töö korral, pideva tööga läheb õli paagis keema.ponsik kirjutas: Lihtsalt sportlikust huvist mõõtsin eile tutika nz 10 pumbaga ja org jagaja reserv seksjooni pealt puma survet,manomeeter üle 120 ei läinud.jagajast silindrisse minevale voolikule manomeeter otsa ja siis kangist surve peale.Mida see vooluhulk mulle annab vot see ei jõua kohale ja sõber google ka ei aidanud? http://hudraulika24.ee/VRFB%2012 selline regulaator iseenesest olemas.
Jagaja sektsiooni pealt survet mõõtes saad teada, kui tugevaks on reguleeritud jagaja ülesurveklapp. Pumba surve saad teada, kui ühendad pumba otsa sarnase drosseli ja enne seda manomeetri ning aeglase sulgemise käigus jälgid manomeetrit. Jõudes pumba lubatud maksimumini, võid nentida, et pump on korras ja lõpetad kontrollimise, surve edasisel tõstmisel lased pumba lõhki.
Vooluhulk annab sulle tööorgani liikumise kiiruse, surve annab jõu.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Suurimad tänud ja sügav kummardus ammendava vastuse eest!Selle teemani jõudsin googeldades hüdra surve mõõtmine ja nüüdseks asi lihtsale talupojale kenasti arusaadavalt lahti kirjutatud.isakene kirjutas:Püha lihtsameelsus. Sellele hüdraulikalehe tegijale tuleks vastu kaela anda. Vooluhulga regulaator on natuke teine asi, see asi lingil on lihtsalt ühesuunaline drosselklapp, põhimõtteliselt ühtpidi töötav kraan. Seda saab vooluhulga reguleerimisel kasutada ainult lühiajalise töö korral, pideva tööga läheb õli paagis keema.ponsik kirjutas: Lihtsalt sportlikust huvist mõõtsin eile tutika nz 10 pumbaga ja org jagaja reserv seksjooni pealt puma survet,manomeeter üle 120 ei läinud.jagajast silindrisse minevale voolikule manomeeter otsa ja siis kangist surve peale.Mida see vooluhulk mulle annab vot see ei jõua kohale ja sõber google ka ei aidanud? http://hudraulika24.ee/VRFB%2012 selline regulaator iseenesest olemas.
Jagaja sektsiooni pealt survet mõõtes saad teada, kui tugevaks on reguleeritud jagaja ülesurveklapp. Pumba surve saad teada, kui ühendad pumba otsa sarnase drosseli ja enne seda manomeetri ning aeglase sulgemise käigus jälgid manomeetrit. Jõudes pumba lubatud maksimumini, võid nentida, et pump on korras ja lõpetad kontrollimise, surve edasisel tõstmisel lased pumba lõhki.
Vooluhulk annab sulle tööorgani liikumise kiiruse, surve annab jõu.
Re: Jõu kadumine hüdrosüsteemis.
Mingeid liimisoovitusi?Andrus Michelis kirjutas:Liimiga!