Korralik mass sama oluline kui pluss. Seega olen alati toonud sinna miinuse otse aku pealt.tuningman kirjutas: Täpselt nii. tegelikult on massi juhtmele mootori all koht olemas, aga mina pole seda kunagi ühendanud, sest vints saab läbi korpuse ja vintsi aluse nagunii miinuse kätte.
Vintsi relee ühendamine, piltidega
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Apppiii! Lollus ruudus. Korpus sellise metalli sulami juures väga kergesti oksudeeruv ja massi pole. NB! Kõigile vintsi paigaldajatele. Kindlasti teostada massi ühendus staatori korpuse ja aku miinuse vahel. Kui seda mitte teha siis pole emotikoni mis seda kirjeldaks.tuningman kirjutas:Täpselt nii. tegelikult on massi juhtmele mootori all koht olemas, aga mina pole seda kunagi ühendanud, sest vints saab läbi korpuse ja vintsi aluse nagunii miinuse kätte.priitprg kirjutas:Saan siis õigesti aru, et punasele tuleb pidev pluss ja miinuse saab kerest ning need kõrvuti olevad klemmid lülitavat siis mootorit ühte võin teisipidi.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Siin nüüd siis ehe kirjeldus sellest, et miks vintsid maha põlevad. Halb massi ühendus võrdub mähiste ülekuumenemise ja lühisega. Õnneks müün enamik vintse koos paigaldusega.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
ah ära aja jama. muidugi pane massi lüliti ka veel selle sama juhtme vahele. loll kuubis. oma viga kui läbi korpuse massi ei anna.
äkki tahad starterile ka aku pealt massi vedada?
äkki tahad starterile ka aku pealt massi vedada?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Kes kellega nüüd vaidleb ja kus tõde on, läheb järjest segasemaks
XC 70
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Tegelikult ei anna see korpus sittagi massi, purunenud massijuhtme korral on näha olnud kuidas tross ja rullikud, korpus jne särisrvad omavahel. Sellest juba kirjutati,aga kõikide asjade mahapõlemise põhjus on pinge langus, ka juhtmed, nii koduses kasutuses, kui autos jne.
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Kuule - August üldiselt teab mida ta teeb ja seda nii autoelektri, kui offroadi valdkonnas. Mõlemal alal on kogmusi aukartust ärtav arv aastaid.tuningman kirjutas:ah ära aja jama. muidugi pane massi lüliti ka veel selle sama juhtme vahele. loll kuubis. oma viga kui läbi korpuse massi ei anna.
äkki tahad starterile ka aku pealt massi vedada?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
olgu kuidas on. mul pole siiani midagi maha põlenud. Paigaldamisel ja paigaldamisel on ka vahe vahel.
värv ja rooste üldeislt voolu ei juhi jah. vaidlema rohkem ei hakka ja omele sinna massi vedada põhjust ei näe.
Eks saate siis hiljem parastada- me ju rääkisime
värv ja rooste üldeislt voolu ei juhi jah. vaidlema rohkem ei hakka ja omele sinna massi vedada põhjust ei näe.
Eks saate siis hiljem parastada- me ju rääkisime
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Kas tõesti ei ole inimesed käinud koolis rohkem kui 9 klassi
Tegemist ju tavalise alalisvoolu mootoriga
Nii kaua kui vintsi releed ei lülitata ei saa ega ka tohi olla voolu mitte üheski kolmest juhtmest mis tulevad releedest.
Vool on ainult releede + klemmi ja akku vahelises juhtmes.
Kui käivitub relee antakse pinge kas klemmile F1 või F2 (kas sisse või välja) mis on staatori mähise otsad.
Ja nüüd liigub staatorist väljuv pinge edasi, tegelikult tagasi releese mida ei käivitata, läbib relees oleva silla ja siis edasi klemmile A ehk siis harjadesse mis on läbi rootori mähisesse ühendatud mootori korpusega.
Ja kui nüüd elektroonid saavad liikuma huraaaaa tekkib pöörlev mehaaniline liikumine ja nii edasi....
Eriti lihtsameelsetele et vints keriks välja liigub vool nii: akku+ ...... relee ...... F1 ..... F2 ..... relee ..... A ...... mootori massipunkt..... akku-
Ja sisse kerimiseks tuleb staatori magnetväli teist pidi keerata ehk F1 ja F2 ringi vahetada.
Ehk pole tähtis kuidas on tähistatud mootori kolm klemmi vaid kuidas neid ühendada ja kes seda teeb
Hr. Tuningman ......
Võistlus autol ongi veetud mass otse starterisse (elu õpetab ja ampertangid kinnitavad)
Ja mina ei ole aru saanud milleks on vaja massilülitit vintsi juures.
Kui see paigaldada peab ta kannatama pikaajliselt 400A ja omama lahutus võimet sellise voolu juures muidu.....
Liiga pikk jutt sai head ööd
Tegemist ju tavalise alalisvoolu mootoriga
Nii kaua kui vintsi releed ei lülitata ei saa ega ka tohi olla voolu mitte üheski kolmest juhtmest mis tulevad releedest.
Vool on ainult releede + klemmi ja akku vahelises juhtmes.
Kui käivitub relee antakse pinge kas klemmile F1 või F2 (kas sisse või välja) mis on staatori mähise otsad.
Ja nüüd liigub staatorist väljuv pinge edasi, tegelikult tagasi releese mida ei käivitata, läbib relees oleva silla ja siis edasi klemmile A ehk siis harjadesse mis on läbi rootori mähisesse ühendatud mootori korpusega.
Ja kui nüüd elektroonid saavad liikuma huraaaaa tekkib pöörlev mehaaniline liikumine ja nii edasi....
Eriti lihtsameelsetele et vints keriks välja liigub vool nii: akku+ ...... relee ...... F1 ..... F2 ..... relee ..... A ...... mootori massipunkt..... akku-
Ja sisse kerimiseks tuleb staatori magnetväli teist pidi keerata ehk F1 ja F2 ringi vahetada.
Ehk pole tähtis kuidas on tähistatud mootori kolm klemmi vaid kuidas neid ühendada ja kes seda teeb
Hr. Tuningman ......
Võistlus autol ongi veetud mass otse starterisse (elu õpetab ja ampertangid kinnitavad)
Ja mina ei ole aru saanud milleks on vaja massilülitit vintsi juures.
Kui see paigaldada peab ta kannatama pikaajliselt 400A ja omama lahutus võimet sellise voolu juures muidu.....
Liiga pikk jutt sai head ööd
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Tavaliselt vinchi mootoril ju 2 mähisepaari. Rootorimähise (aka ankrumähise) üks ots on reeglina mootori korpuses (massis), teine on 'üksik klemm' (nimega A (võimalik, et punane)) vajadusel leiad ta üles testriga mootori korpuse ja klemmi vahelist takistust möötes- takistus üpris nullilähedane. Staatorimähise (aka korpusemähise) klemmipaar (nimega F1 ja F2) on eraldi ja testriga mõõtes nende vaheline takistus jällegi nullilähedane. (Korras mootoril klemmide F1, F2 ning mootori korpuse vahel mingisugust ühendust ei tohi olla- ehk takistus lõpmatus.)priitprg kirjutas:Saan siis õigesti aru, et punasele tuleb pidev pluss ja miinuse saab kerest ning need kõrvuti olevad klemmid lülitavat siis mootorit ühte võin teisipidi. Päris keeruline tavalise alalisvoolu mootori kohta, peaks korra ka mootori laiali võtma, et vaadata milline lahendus seal sees pesitseb.
Mähised ühendatakse järjestikku, pöörlemissuunda muudetakse staatorimähise otste (F1, F2) ümbervahetamise teel. Ehk siis praktikas mootori käimalükkamiseks: korpuse massijuhe "-", üks vahejuhe rootorimähise klemmilt (A) emma-kumma (F1, F2) staatorimähise klemmile ja vabaks jäänud staatorimähise klemmile (+) toide. Teises suunas käima lükkamiseks vahetad lihtsalt F1 F2 omavahel. Kõik.
Teema ei puuduta väikese (atv) vintsi mootoreid millel on püsimagnetid kopruses ja ainult rootorimähis, ning mille pöörlemisuunda muudetakse ± vahetamise teel.
Releeploki seisukorra kontrollimist keeruline selgitada kui ei ole teada mitu ja millist releed sisaldab. Lihtsam ja kiirem variant kui mõni praktiseeriv elektrihärra asja üle vaatab.
Massist kah. Vintsi mootori külge ikka massijuhe vintsi aku juurest! (Mul tava H4 esituledelegi massid aku juurest veetud, samuti raadiole ja sigarisüütaja pesadesse kuhu tihti kummalisi (impulsstoitega) tarbijaid topitakse.) Sama suurt tähelepanu kui vintsi massile peaks pöörama ka vintsi releeploki massile! See on ka väga oluline juhe, kindlasti ei tohi seda ühendada pisikese kruviga kusagile stange külge... Nagu seda kahjuks ikka tehakse...
Viimati muutis kalleo, R Mär 28, 2014 7:55 am, muudetud 2 korda kokku.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Muide - nii palju kui mina erinevaid autosid remontinud ja lammutanud olen (enamasti jaapani või usa päritolu), siis on alati olnud aku miinusest juhe starteri korpuse külge. Või mille kaudu siis üleüldse starter miinust peaks saama? Juhe kuskile suvalisse kohta mootori (või kere?) külge ja sealt läbi mootori starterile? Natuke nonsense ju.tuningman kirjutas:äkki tahad starterile ka aku pealt massi vedada?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Siiani pole ka ühtegi asjalikku projekti nähtud millega sa hakkama oleks saanud.Rohkem tundud olevat selline arvuti taga kõvataja.tuningman kirjutas:olgu kuidas on. mul pole siiani midagi maha põlenud. Paigaldamisel ja paigaldamisel on ka vahe vahel.
värv ja rooste üldeislt voolu ei juhi jah. vaidlema rohkem ei hakka ja omele sinna massi vedada põhjust ei näe.
Eks saate siis hiljem parastada- me ju rääkisime
Aga mass tuleb eraldi vedada. Vintsi kinnituspoltidest ei piisa. Vintsil on selleks olemas ka polt kuhu massijuhe kinnitada.
See ei ole seal lihtsalt niisama .
Pidev probleem on inimestel vintside mahapõlemine.
See on aga kõik omast lollusest ja sitast paigaldusest tingitud.Ise ei ole kunagi ühtegi elektrivintsi maha suutnud põletada.
Õiged mehed paigaldavad lisaks ampermeetri ja ei lase voolutugevust üle lubatu vaid kasutavad vajadusel plokki või tõmbavad trossi lõpuni välja kaugema puu külge .
HM Racing Team
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Noh, eks igaühel ole õigus oma arvamusele, las sulle jääda siis sinu oma.Movistar kirjutas:
Siiani pole ka ühtegi asjalikku projekti nähtud millega sa hakkama oleks saanud.Rohkem tundud olevat selline arvuti taga kõvataja.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Endal ka väheste kogemuste juures juhtunud, et massi juhe mis vintsile mõeldud irdus tänu oksale ja siis öösel unise peaga välja nuputada miks vintisi kasutamisel sädemeid trossi ja rulliku vahelt pillub ja jõudu pole!
Jah vints töötab ilma selle massi juhtmega aga kaua ja mis võimsusega?
Niiet ära pulli ,vea endal see meetrine vasejupp külge.
Jah vints töötab ilma selle massi juhtmega aga kaua ja mis võimsusega?
Niiet ära pulli ,vea endal see meetrine vasejupp külge.
Priit
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vintsi relee ühendamine, piltidega
Ma lihtsalt ei ürita oma arvamust igas suvalises teemas avaldada ja teistele peale suruda ,eriti kui on juba läbi lillede öeldud ,et see arvamus on pask .tuningman kirjutas:Noh, eks igaühel ole õigus oma arvamusele, las sulle jääda siis sinu oma.Movistar kirjutas:
Siiani pole ka ühtegi asjalikku projekti nähtud millega sa hakkama oleks saanud.Rohkem tundud olevat selline arvuti taga kõvataja.
HM Racing Team