Ankur

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Ankur

Postitus Postitas Madis »

http://trekk4x4adventure.com/shop/produ ... ts_id=9301

Kas mõni kodanik on sarnast riistapuud ka kasutanud :shock: ?
Hind seal lehel muidugi giga, aga "küla sepp" teeks ju sellise ludinal ära - mõne õlle eest.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Ankur

Postitus Postitas Landy »

Mats kirjutas:http://trekk4x4adventure.com/shop/produ ... ts_id=9301
Kas mõni kodanik on sarnast riistapuud ka kasutanud :shock: ?
Hind seal lehel muidugi giga, aga "küla sepp" teeks ju sellise ludinal ära - mõne õlle eest.
Jah, minu teda on Lendaorav seda vist kunagi proovinud kasutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Kui ausalt üles tunnistada, siis ei proovinud, mitte kordagi. Valmis tegin küll aga hoopis teistsuguse. Meeletult suur ja raske sai. Konstruktsioon oli ka selline, et oli oht näppudest ilma jääda. Ühesõnaga, läks emexisse :oops:
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; :driving ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

aadu kirjutas:Kui ausalt üles tunnistada, siis ei proovinud, mitte kordagi. Valmis tegin küll aga hoopis teistsuguse. Meeletult suur ja raske sai. Konstruktsioon oli ka selline, et oli oht näppudest ilma jääda. Ühesõnaga, läks emexisse :oops:
:D :D :D :D kuid mis valesti sai? teoorias peaks ju töötama :?
Riina
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Jaan 31, 2006 9:52 am

Postitus Postitas Riina »

Mats kirjutas: :D :D :D :D kuid mis valesti sai? teoorias peaks ju töötama :?
Meie tingimustes suured lagedad on tavaliselt kas raba või soo . Mõlema pinnas ei pea ka teoreetiliselt. Aga see on ainult minu targutamine.
Kui valmis teed ja töötab, kutsu vaatama.
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Mina tegin sellise:

Pilt


Pilt on kiiruga tehtud aga mingi ettekujutuse vast annab :D
Varre pikkus oli umbes meeter ja käppade laius kuskil 80 cm.
Kaal oli ka aukartustäratav :shock:
Käpad olid liikuvad. Käppade ja varre vahe oli pea olematu ja meenutas kääre. Sellepärast hakkasingi meeskonna näppude pärast muretsema ja otsustasin ta minema visata.

Selliste mõõtude juures oleks temast vist isegi kasu olnud Niva sikutamisel aga raskemate autode puhul kahtlen selles.

P.S.
Mõistlikum on igaks-juhuks paarkümmend meetrit trossi autos hoida ja üksinda sohu mitte minna :lol:
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; :driving ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Siin on veel sarnane toode: http://www.elitetacticalsources.com/Pull_Pal.htm
üldiselt on see mõeldud eelkõige kasutamiseks liivases kõrbes... kus ei aita enam 20m rohkem trossi ;) Teiseks peaks selle ehitus olema suht sarnane nendel müügil olevate junnidega, kuna see põlv seal ei ole seal ilmaasjata. Esimene ots hoiab atra õige nurga all, nii et see tõmmates ise maasse jookseks. Liiva sees üsna produktiivne, kuna võib üsna sügavale maasse tõmmata.
Ise mõtlesin teha taolise kokkupandava et saaks ka labidaks muuta ja kokkupandult ei võtaks palju ruumi. Iseasi muidugi palju seda reaalselt vaja läheb, sest kõval pinnasel seda kasutada ei saa ja nii pehmesse sohu ju oma autot ei tõmba kus see asi töötaks.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Mida mina ka tosioffroadimisest tean ;) st omal ajal põhiliselt daffi vintsmänina mudas sumbanud, aga talupojamõistus sunnib sellist agregaati kartma. Mis saab, kui see välja tuleb? Jääb ette mingi kivi, mis selle tera "välja juhib" kuidagi vms? Selline kolakas järsku airborne on, siis eriti lõbus pole vist. Lendav konks-seekel võib muidugi sama edukalt tappa ja vigastada, aga on mõõtmetelt pisem ja tõenäosus pihta saada väiksem.

Aga, vaadates Rommi pandud linki, tekkis sellest pildist:
http://www.elitetacticalsources.com/ima ... ookhum.gif
idee... Et kui kasutada mitut väiksemat ja installida tähekujuliselt keskelt kokku nii, et ükski käpp ei tööta tõmbele otseselt auto sihis... kui siis midagi välja peaks kargama, on lootust, et kohe sülle ei tule?

Umbes nagu alpinistide nn. "jaam" tehakse mitmest jäänaelast.

Edit: midagi sellist?

Pilt

4 käppa, 4 rullikut tugevate diagonaalsidemetega (sinised) koos, kõik krempel statsionaarse trossi-käiega (roheline) puntras, otsas mingi aas konksule. Sry, kiire sodi paintis, ei viitsinud korralikult teha...

Nüüd võiks keegi kuliibin sellise setupi valmis ka nikerdada ja siis beetatesti teha. :lol:
Reaalselt kasutada on tülikas nagunii, kuna selle installi peale läheb liiasti aega, või et siis ainult tagumises hädas.. :) Igaks juhuks autosse viskamiseks on jälle suur hunnik koli.

A võib-olla ma olen loll ja sellise adra kasutamine on täiesti mõistlik, ega praktikast millegi pealt vaielda ei ole ju...
Viimati muutis tanel, R Sept 15, 2006 8:53 am, muudetud 1 kord kokku.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sai möödunud aastal paarile võsitlusle ka Nivamehe ankrut laenatud ja kaasas tiritud:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage10.htm

Meil sed vaja polnud, Nivamees väidetvalt olla edukalt kasutanud.
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage11.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Oleks meil omal ajal ( loe eelmise aasta Aavo sõidul ) selline agregaat kaasas olnud..... Jäime kinni ühte loiku mis asus keset kivi ja kruusaklibuseid künkaid. Puid polnud ka lähema 200 m raadiuses. Leidsime siis autost miski raudkangi ja aretasime vintsimehe, kaardilugeja ja selle sama kangi abil miskit sarnast. Uuristasime mõne suurema kivikese külje alla augu ja siis kang sisse, vintsi tross otsa ja 2 meest vastukaaluks sikutama. Õudselt tüütu oli. Aga välja saime. Meil saaks taolisi ankruid kasutada vast just tehismaastikel korraldatavatel sõitudel, kus pole palju puid-põõsaid millest vintsida.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tean, et näiteks D90 on edukalt kasutanud nn. kolme kangi metooditkat. Vist kevadsõitudel, kus turbas eriti kusagilt sikutada pole.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Siin me ankurdasime Danieli Gaz66't välja. Kasutasime seda, mida mets andis. Õnneks oli helde koht :)

Puid oli ligidal palju, aga kahjuks valel pool teed, kui seda nüüd teeks saab nimetada 8) . Seega panime ankru kraavi poolsesse külge vedama ja peale mõningat rahmeldamist mängiski Gaz66 volask ennast välja.
Pilt
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

tanel kirjutas:Mis saab, kui see välja tuleb? Jääb ette mingi kivi, mis selle tera "välja juhib" kuidagi vms? Selline kolakas järsku airborne on...
seda ma räägingi, et lähed sahara kõrbe ületama ja pakid kaasa, liiva alt ta ikka nii äkki välja ei pääse?
tanel kirjutas:Et kui kasutada mitut väiksemat ...
no selge see et ohutum... aga kas kogu selle krempli "just-in-case" kaasasvedamine omab ikka nii suurt mõtet?
tõenäoliselt ei saa mu masina lisavarustusse kunagi sellist ankrute süsteemi - ilgelt sakib kui poolt autot täidab mudane rauakola. Heal küll - samuraile vbl tõesti selline väike mida saab labidaks convertida. Ja vahel ehk sobivas olukorras kasutada. Aga üldiselt siiani on ilma hakkama saadud ja saab ka edaspidi, ükskord tagusime suure kiviga hilifti otsapidi maasse ja saime ka liikuma 8)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Tjah. Tuleb vist vähem trummi lüüa....

http://www.alaska4x4network.com/showpos ... stcount=16

Tundub, et kasutatakse edukalt ka mittesoisel pinnasel ja kõlbaks ka meie tingimustes..
tegime pulli, aitab
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”