Ankur
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Ankur
http://trekk4x4adventure.com/shop/produ ... ts_id=9301
Kas mõni kodanik on sarnast riistapuud ka kasutanud ?
Hind seal lehel muidugi giga, aga "küla sepp" teeks ju sellise ludinal ära - mõne õlle eest.
Kas mõni kodanik on sarnast riistapuud ka kasutanud ?
Hind seal lehel muidugi giga, aga "küla sepp" teeks ju sellise ludinal ära - mõne õlle eest.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ankur
Jah, minu teda on Lendaorav seda vist kunagi proovinud kasutada.Mats kirjutas:http://trekk4x4adventure.com/shop/produ ... ts_id=9301
Kas mõni kodanik on sarnast riistapuud ka kasutanud ?
Hind seal lehel muidugi giga, aga "küla sepp" teeks ju sellise ludinal ära - mõne õlle eest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Kui ausalt üles tunnistada, siis ei proovinud, mitte kordagi. Valmis tegin küll aga hoopis teistsuguse. Meeletult suur ja raske sai. Konstruktsioon oli ka selline, et oli oht näppudest ilma jääda. Ühesõnaga, läks emexisse
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Mina tegin sellise:
Pilt on kiiruga tehtud aga mingi ettekujutuse vast annab
Varre pikkus oli umbes meeter ja käppade laius kuskil 80 cm.
Kaal oli ka aukartustäratav
Käpad olid liikuvad. Käppade ja varre vahe oli pea olematu ja meenutas kääre. Sellepärast hakkasingi meeskonna näppude pärast muretsema ja otsustasin ta minema visata.
Selliste mõõtude juures oleks temast vist isegi kasu olnud Niva sikutamisel aga raskemate autode puhul kahtlen selles.
P.S.
Mõistlikum on igaks-juhuks paarkümmend meetrit trossi autos hoida ja üksinda sohu mitte minna
Pilt on kiiruga tehtud aga mingi ettekujutuse vast annab
Varre pikkus oli umbes meeter ja käppade laius kuskil 80 cm.
Kaal oli ka aukartustäratav
Käpad olid liikuvad. Käppade ja varre vahe oli pea olematu ja meenutas kääre. Sellepärast hakkasingi meeskonna näppude pärast muretsema ja otsustasin ta minema visata.
Selliste mõõtude juures oleks temast vist isegi kasu olnud Niva sikutamisel aga raskemate autode puhul kahtlen selles.
P.S.
Mõistlikum on igaks-juhuks paarkümmend meetrit trossi autos hoida ja üksinda sohu mitte minna
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Siin on veel sarnane toode: http://www.elitetacticalsources.com/Pull_Pal.htm
üldiselt on see mõeldud eelkõige kasutamiseks liivases kõrbes... kus ei aita enam 20m rohkem trossi Teiseks peaks selle ehitus olema suht sarnane nendel müügil olevate junnidega, kuna see põlv seal ei ole seal ilmaasjata. Esimene ots hoiab atra õige nurga all, nii et see tõmmates ise maasse jookseks. Liiva sees üsna produktiivne, kuna võib üsna sügavale maasse tõmmata.
Ise mõtlesin teha taolise kokkupandava et saaks ka labidaks muuta ja kokkupandult ei võtaks palju ruumi. Iseasi muidugi palju seda reaalselt vaja läheb, sest kõval pinnasel seda kasutada ei saa ja nii pehmesse sohu ju oma autot ei tõmba kus see asi töötaks.
üldiselt on see mõeldud eelkõige kasutamiseks liivases kõrbes... kus ei aita enam 20m rohkem trossi Teiseks peaks selle ehitus olema suht sarnane nendel müügil olevate junnidega, kuna see põlv seal ei ole seal ilmaasjata. Esimene ots hoiab atra õige nurga all, nii et see tõmmates ise maasse jookseks. Liiva sees üsna produktiivne, kuna võib üsna sügavale maasse tõmmata.
Ise mõtlesin teha taolise kokkupandava et saaks ka labidaks muuta ja kokkupandult ei võtaks palju ruumi. Iseasi muidugi palju seda reaalselt vaja läheb, sest kõval pinnasel seda kasutada ei saa ja nii pehmesse sohu ju oma autot ei tõmba kus see asi töötaks.
Mida mina ka tosioffroadimisest tean st omal ajal põhiliselt daffi vintsmänina mudas sumbanud, aga talupojamõistus sunnib sellist agregaati kartma. Mis saab, kui see välja tuleb? Jääb ette mingi kivi, mis selle tera "välja juhib" kuidagi vms? Selline kolakas järsku airborne on, siis eriti lõbus pole vist. Lendav konks-seekel võib muidugi sama edukalt tappa ja vigastada, aga on mõõtmetelt pisem ja tõenäosus pihta saada väiksem.
Aga, vaadates Rommi pandud linki, tekkis sellest pildist:
http://www.elitetacticalsources.com/ima ... ookhum.gif
idee... Et kui kasutada mitut väiksemat ja installida tähekujuliselt keskelt kokku nii, et ükski käpp ei tööta tõmbele otseselt auto sihis... kui siis midagi välja peaks kargama, on lootust, et kohe sülle ei tule?
Umbes nagu alpinistide nn. "jaam" tehakse mitmest jäänaelast.
Edit: midagi sellist?
4 käppa, 4 rullikut tugevate diagonaalsidemetega (sinised) koos, kõik krempel statsionaarse trossi-käiega (roheline) puntras, otsas mingi aas konksule. Sry, kiire sodi paintis, ei viitsinud korralikult teha...
Nüüd võiks keegi kuliibin sellise setupi valmis ka nikerdada ja siis beetatesti teha.
Reaalselt kasutada on tülikas nagunii, kuna selle installi peale läheb liiasti aega, või et siis ainult tagumises hädas.. Igaks juhuks autosse viskamiseks on jälle suur hunnik koli.
A võib-olla ma olen loll ja sellise adra kasutamine on täiesti mõistlik, ega praktikast millegi pealt vaielda ei ole ju...
Aga, vaadates Rommi pandud linki, tekkis sellest pildist:
http://www.elitetacticalsources.com/ima ... ookhum.gif
idee... Et kui kasutada mitut väiksemat ja installida tähekujuliselt keskelt kokku nii, et ükski käpp ei tööta tõmbele otseselt auto sihis... kui siis midagi välja peaks kargama, on lootust, et kohe sülle ei tule?
Umbes nagu alpinistide nn. "jaam" tehakse mitmest jäänaelast.
Edit: midagi sellist?
4 käppa, 4 rullikut tugevate diagonaalsidemetega (sinised) koos, kõik krempel statsionaarse trossi-käiega (roheline) puntras, otsas mingi aas konksule. Sry, kiire sodi paintis, ei viitsinud korralikult teha...
Nüüd võiks keegi kuliibin sellise setupi valmis ka nikerdada ja siis beetatesti teha.
Reaalselt kasutada on tülikas nagunii, kuna selle installi peale läheb liiasti aega, või et siis ainult tagumises hädas.. Igaks juhuks autosse viskamiseks on jälle suur hunnik koli.
A võib-olla ma olen loll ja sellise adra kasutamine on täiesti mõistlik, ega praktikast millegi pealt vaielda ei ole ju...
Viimati muutis tanel, R Sept 15, 2006 8:53 am, muudetud 1 kord kokku.
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sai möödunud aastal paarile võsitlusle ka Nivamehe ankrut laenatud ja kaasas tiritud:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage10.htm
Meil sed vaja polnud, Nivamees väidetvalt olla edukalt kasutanud.
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage11.htm
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage10.htm
Meil sed vaja polnud, Nivamees väidetvalt olla edukalt kasutanud.
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage11.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Oleks meil omal ajal ( loe eelmise aasta Aavo sõidul ) selline agregaat kaasas olnud..... Jäime kinni ühte loiku mis asus keset kivi ja kruusaklibuseid künkaid. Puid polnud ka lähema 200 m raadiuses. Leidsime siis autost miski raudkangi ja aretasime vintsimehe, kaardilugeja ja selle sama kangi abil miskit sarnast. Uuristasime mõne suurema kivikese külje alla augu ja siis kang sisse, vintsi tross otsa ja 2 meest vastukaaluks sikutama. Õudselt tüütu oli. Aga välja saime. Meil saaks taolisi ankruid kasutada vast just tehismaastikel korraldatavatel sõitudel, kus pole palju puid-põõsaid millest vintsida.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tean, et näiteks D90 on edukalt kasutanud nn. kolme kangi metooditkat. Vist kevadsõitudel, kus turbas eriti kusagilt sikutada pole.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Siin me ankurdasime Danieli Gaz66't välja. Kasutasime seda, mida mets andis. Õnneks oli helde koht
Puid oli ligidal palju, aga kahjuks valel pool teed, kui seda nüüd teeks saab nimetada . Seega panime ankru kraavi poolsesse külge vedama ja peale mõningat rahmeldamist mängiski Gaz66 volask ennast välja.
Puid oli ligidal palju, aga kahjuks valel pool teed, kui seda nüüd teeks saab nimetada . Seega panime ankru kraavi poolsesse külge vedama ja peale mõningat rahmeldamist mängiski Gaz66 volask ennast välja.
+372 5028488
seda ma räägingi, et lähed sahara kõrbe ületama ja pakid kaasa, liiva alt ta ikka nii äkki välja ei pääse?tanel kirjutas:Mis saab, kui see välja tuleb? Jääb ette mingi kivi, mis selle tera "välja juhib" kuidagi vms? Selline kolakas järsku airborne on...
no selge see et ohutum... aga kas kogu selle krempli "just-in-case" kaasasvedamine omab ikka nii suurt mõtet?tanel kirjutas:Et kui kasutada mitut väiksemat ...
tõenäoliselt ei saa mu masina lisavarustusse kunagi sellist ankrute süsteemi - ilgelt sakib kui poolt autot täidab mudane rauakola. Heal küll - samuraile vbl tõesti selline väike mida saab labidaks convertida. Ja vahel ehk sobivas olukorras kasutada. Aga üldiselt siiani on ilma hakkama saadud ja saab ka edaspidi, ükskord tagusime suure kiviga hilifti otsapidi maasse ja saime ka liikuma
Tjah. Tuleb vist vähem trummi lüüa....
http://www.alaska4x4network.com/showpos ... stcount=16
Tundub, et kasutatakse edukalt ka mittesoisel pinnasel ja kõlbaks ka meie tingimustes..
http://www.alaska4x4network.com/showpos ... stcount=16
Tundub, et kasutatakse edukalt ka mittesoisel pinnasel ja kõlbaks ka meie tingimustes..
tegime pulli, aitab