võimalik, aga antud 2t tõstejõuga isend tõmbas mul trossi, millega ta posti külge oli pandud, puruks. Ilmutamata ise mingeid väändumis jälgi (peale selle et pärast trossi purunemist lendas vints kõrge kaarega minema ja see deformeeris vintsi küll kõvasti). trossi saab pealegi ju ära vahetada. mu jutu mõte oli rohkem see et kui nagu ei taha päris hullu off-roadi teha siis ajab selline käsitali asja ära, majaehitusel ka hea kasutada. aga selels on sul küll õigus et mingit rabavat kvaliteeti ja vastupidavust ei tasu neist oodata, aga see kajastub ka hinnas.Landy kirjutas:O.T. Nende "säästumarketi" käsitalidega olen mina edaspidi ettevaatlik, sest on isiklik kogemus kus pisikest "laplanderit" mudast sikutades sellinne ollus kõveraks väändus ja kasutuskõlbmatuks muutus. Ka ei kesta nende trossid rohkem kui 3-4 korralikku vintsimis(sessiooni)t.
Algaja 4x4 omanik-hulk küsimusi
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Jah, ma juba selliseid teemasid paar tükki leidsin ja läbi lugesin:Landy kirjutas:Ja köite ning seeklite vahel ka üks korralik latttungraud, mis käsivintsina kasutatav!Valge Hiir kirjutas:PS. Enne kui metsa lähed ära unusta kasti visata pikki köisi ja tugevaid seekleid .
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1492
Nii et kui metsaminekuni jälle jõuan siis trükin välja ja lähen shoppama
Minu nägemus 4x4 projektiga edasiliikumisest on selliseks kujunenud:
* Raam tugevamaks keevitada roostes koha pealt
lugesin siit kusagilt et terrano viga pidigi olema tagasilla eest raami roostetamine, eks see siis käib ka pick-upi/king-cabi kohta nagu näha, sest koht on sama.
* Siis muud tehnilised vidinad korda
üks espiduri kehva, tagumised rattalaagrid olid kontrollimisel kehvad, amordid head, vedrud - ei oska hinnata
* Vahepeal peab siis sellised vidinad nagu trossid, seeklid, hi-lift tungi ostma, esialgu odavama, hiljem kui ära laguneb siis asjalikuma.
* siis jooks asjalikke mudakumme alla
Mis mõõt peaks olema 15" velje puhul et ma tulevikus huvikorral ka TR1 klassis saaksin väikese osavõtu teha?
Lugesin mingist 820 millimeetrist aga ma ei oska seda velje tollideks ja rehvi kõrgusindeksiks päris täpselt teisendada.
Osavõttu tegelikult praegu ei planeeri kuid tahaks võimaluse lahtiseks jätta ilma et peaks uusi kumma ostma hakkama.
* karteri kaitse alla.
Mis soovitusi selles osas oskate anda?
Kas peaks ka mingi käigukasti ja kütusepaagi kaitse olema?
* siis uurida originaalvedrude kõrgemaks ajamise võimalusi u. 3-5cm jagu
kuid kandevõime 1t peab seejuures säilima, et autot ka veokana kasutada saaks
Kas kellelgi on kogemusi torsioonide kõrgemaks keeramisel, on see võimalik?
äkki peaks esitama selle küsimuse nissani alla.
Kas 3-5cm nõuab juba pikema käiguga amorte?
* kui peaks siis veel olema tahtmist ja raha üle olema, siis hangiks vintsi.
* ja kui veel raha ja tahtmist üle on siis paneks tagumise difri luku
ette ei planeeriks üldse panna kuna väidetakse nissani esisilla liiga nõrga olevat.
ja ma isegi arvan et kui raskes olukorras juba 3 ratast veavad on see päris hea küll
Siin foorumis üks mees müüs ammu sellist asja ja pole kirjas et asi veel müüdud oleks:
(terrano alates 86 on tehniliselt sama mis king cab, võibolla on tagasild ka sama)
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3442
Kas äkki tasub mul ühendust võtta ja hinda alla kaubelda?
Kui karm asi see RICHMOND LOCKRIGHT on, kas see ikka auto maanteel ja veokana kasutamist võimaldaks?
Konstruktiivne kriitika on teretulnud
Henry
Kõva planeerija, vaatame kas suuga kärbselinna tegemisest kaugemale ka jõuab
Ma ise tooks vintsi hankimise ettepoole. Seda eeldusel, et veermiku vedrustus juba nii ehk naa remonti ei vaja. Eriti, kui veel ka võistlusele plaanid minna.
LockRight on hea lukk selle raha ette mis ta maksab. Töötab ta kardaanist peal jooksvale väändele. Ehk nii kui anand gaasi keerab difri lukku ja kui lased gaasi maha, siis laseb luku lahti. See tähendab ka seda, et on võimalik maanteel ja linnavahel edukalt sõita autoga.
LockRight on hea lukk selle raha ette mis ta maksab. Töötab ta kardaanist peal jooksvale väändele. Ehk nii kui anand gaasi keerab difri lukku ja kui lased gaasi maha, siis laseb luku lahti. See tähendab ka seda, et on võimalik maanteel ja linnavahel edukalt sõita autoga.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Esmase hindamise kriteeriumiks vedrude puhul ikkagi silm. kas on kikkis või on sirged.* Siis muud tehnilised vidinad korda
üks espiduri kehva, tagumised rattalaagrid olid kontrollimisel kehvad, amordid head, vedrud - ei oska hinnata
Seeon vale koht koonerdamiseks. Kogu muu varustuse maksumusest on see vaid väga väike protsent, kuid omavad väga olulist rolli maastikusuutlikuse tagamisel. Mina olen seeklite/köite puhul seni lähetunud valmeist "odvamaid ja rohkem", siis pole pikka nuttu,kui metsa ära kaovad või viga saavada. Samas päris paska ka osta ei tasu.* Vahepeal peab siis sellised vidinad nagu trossid, seeklid, hi-lift tungi ostma, esialgu odavama, hiljem kui ära laguneb siis asjalikuma.
Samas nagu eelpool kirjutati, siis üle 31" ei tasu alla panna, hakkab sildasid lammutama.* siis jooks asjalikke mudakumme alla
Mis mõõt peaks olema 15" velje puhul et ma tulevikus huvikorral ka TR1 klassis saaksin väikese osavõtu teha?
Sinu suur abimees: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62Lugesin mingist 820 millimeetrist aga ma ei oska seda velje tollideks ja rehvi kõrgusindeksiks päris täpselt teisendada.
Osavõttu tegelikult praegu ei planeeri kuid tahaks võimaluse lahtiseks jätta ilma et peaks uusi kumma ostma hakkama.
Lase OffRoad Service meestel üle vaadata, kas on mõtet ja kas saab paigaldada.* karteri kaitse alla.
Mis soovitusi selles osas oskate anda?
Kas peaks ka mingi käigukasti ja kütusepaagi kaitse olema?
Kui TR1 võistlusplaanid kuklas tiksumas, sii unusta kõiksugu tõsted ja muud sellised modifikatsioonid kohe ära! See reeglitega keelatud.* siis uurida originaalvedrude kõrgemaks ajamise võimalusi u. 3-5cm jagu
kuid kandevõime 1t peab seejuures säilima, et autot ka veokana kasutada saaks
Come-Up 9000 sõltuvalt ostukohast 10-12 KEEK (parim, mis hetkel selles hinnaklassis saadaval, proffid kiidavad)* kui peaks siis veel olema tahtmist ja raha üle olema, siis hangiks vintsi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaatasin üle, tagumised on ikka mõnevõrra sirged, ilmselt peab uurima uute hankimise võimalust siis.Landy kirjutas: Esmase hindamise kriteeriumiks vedrude puhul ikkagi silm. kas on kikkis või on sirged.
Odava all mõtlesin ainult seda hi-lift tungrauda, et ostaks algul odava aga suurima sadaoleva, vist 900 maksis too.Landy kirjutas: See on vale koht koonerdamiseks. Kogu muu varustuse maksumusest on see vaid väga väike protsent, kuid omavad väga olulist rolli maastikusuutlikuse tagamisel. Mina olen seeklite/köite puhul seni lähetunud valmeist "odvamaid ja rohkem", siis pole pikka nuttu,kui metsa ära kaovad või viga saavada. Samas päris paska ka osta ei tasu.
Muud osjad ostaks kindlasti korralikud.
Plaanid ei tiksu peas aga nagu ütlesin et tahaks võimalused lahtiseks jätta.Landy kirjutas: Kui TR1 võistlusplaanid kuklas tiksumas, sii unusta kõiksugu tõsted ja muud sellised modifikatsioonid kohe ära! See reeglitega keelatud.
Siis jätan selle tõstmise plaani katki, torsioonidega lähebki see liiga keeruliseks ilmselt.
Kui tõstmine, karteri kaitse ära jätta siis saabki vints ettepoole.jr kirjutas:Ma ise tooks vintsi hankimise ettepoole. Seda eeldusel, et veermiku vedrustus juba nii ehk naa remonti ei vaja. Eriti, kui veel ka võistlusele plaanid minna.
Kummides ettepoole ikka ei taha seda tõsta.
PS. Sellise masinaga kindlasti ma "võistlema" ei läheks vaid pigem võibolla "prooviks osavõttu" kunagizhadow kirjutas:Plaanid ei tiksu peas aga nagu ütlesin et tahaks võimalused lahtiseks jätta.Landy kirjutas: Kui TR1 võistlusplaanid kuklas tiksumas, sii unusta kõiksugu tõsted ja muud sellised modifikatsioonid kohe ära! See reeglitega keelatud.
Siis jätan selle tõstmise plaani katki, torsioonidega lähebki see liiga keeruliseks ilmselt.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
[quote="zhadow]
PS. Sellise masinaga kindlasti ma "võistlema" ei läheks vaid pigem võibolla "prooviks osavõttu" kunagi [/quote]
Selleks on reeglina sobivam valida vabakalss, kus tehnilisi piiranguid peale rehvimõõdu pea-aegu,e t polegi.
PS. Sellise masinaga kindlasti ma "võistlema" ei läheks vaid pigem võibolla "prooviks osavõttu" kunagi [/quote]
Selleks on reeglina sobivam valida vabakalss, kus tehnilisi piiranguid peale rehvimõõdu pea-aegu,e t polegi.
Viimati muutis Landy, N Aug 03, 2006 11:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Valdav enamus kasutabki tänapäeval 700-900 EEK Hi-Liftide koopiad, erinevaid Farm Jack, vms. nime kandvaid tõstjaid. Päris Hi-Lift ikka üsna kallis elukas. Ise siiani koopia(-tega) asjatanud ja rahule jäänud.zhadow kirjutas:Odava all mõtlesin ainult seda hi-lift tungrauda, et ostaks algul odava aga suurima sadaoleva, vist 900 maksis too.
Muud osjad ostaks kindlasti korralikud.
Pildiline näide koolitusest, kus sai õpetatid "lifti" käsivintsina kasutama:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... image3.htm
Viimati muutis Landy, N Aug 03, 2006 3:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Eestis on 6 võistlusklassi ja kaks võistlussarja:zhadow kirjutas: Ma arvasin et tr1 on kõige vähem modifitseeritud autod ja ka rada kõige lihtsam?
EAL Off-Road alakomitee karikasari:TR1, TR2, TR3 ja arvestus väline vabaklass.
EORK karikasari: originaal, standard, spetsiaal ja arvestus väline vabaklass.
Tehnilised reeglid:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
http://4x4.artbox.ee/foorum/viewtopic.php?t=2159
Kõige karmimad reeglid ja piirangud ongi TR1 autodele, seega nende "ettevalmistamine" on kõige keerulisem ja nõuab pidevalt näpuga reeglites ja millimeetripulgaga auto juures järje ajamist.
Vabaklass sõidab reeglina originaali/TR1 rada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T.Stupiduser kirjutas:1. Minu meelest on hailiftiga vintsimine BS
2. Minu meelest EORK karikasarjas vabaklassi ideoloogiaga midagi tõsist lahti
1)Kas pihud on siia maani villis Sillaehitajate aegsest rabelemisest?
2)Täpsutad äkki?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm