Amortidest

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Amortidest

Postitus Postitas trc »

Tekib ilmselt vajadus amordid G'l välja vahetada... viitsib keegi tiba seletada.

1. Subjektiivne paremusjärjestus brändidele Sachs, Boge, Koni, Bilstein

2. On kellegil kokkupuuteid Koni Raid seeriaga? On nad oma hinda väärt? Mille poolest tavaamordist erinevad?

3. Ei suuda hetkel välja mõelda seda õiget vastust küsimusele - miks raskemaastikule mõeldud masinatele installitakse topelt v6i rohkem amorti per ratas...
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

1. Bilstein B46
2. ei oma
3. raske maastik, raske auto, suur koormus...
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.


Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.


Veiko
Enamus suurtel võistlustel sõitvatest G-dest kasutab minu mainitud Bilsu-sid. Ja kuna tegemist on gaasiamortidega, siis õli keemamineku muret pole. Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Õli on ikkagi amortisaatoris sees.Gaas lihtsalt avaldab survet sellele,et see nii kiiresti keema ei läheks.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.


Veiko
Ei ole nõus, et tavalised Konid, Raid seeriast paremad oleks. Väidaks vastupidist. Mõlemad on olnud QKulguril all, ning Raide ei anna tavalistega võrreldagi vastupidaviselt. Teiseks ka Raid puhul ei ole vaja sildapiirajaid. Tava Koni peab vastu ainult ühe korraliku võistlusaasta.

Priit
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Siin on palju ka kinni selles kes kuidas sõidab.Just kontrollisein Luige amorte ja tundusid täitsa lõtku vabad olema.Meil on nad kaks kõvat hooaega sõitnud.Auto kaal mängib ka suurt rolli siin.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

See Kaks teebki Ühe korraliku ja kui amort peaks hakkama järele andma, siis lõhub juba kõik muu ka. :)
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

hulkur kirjutas:
Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...[/quote]

Nonii. Kah Bilsteinid alla kruvitud... On küll jah teine tera hoopis kui algupärased ja tyhjad Sachsid aastast 93 :P
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”