Amortidest
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Amortidest
Tekib ilmselt vajadus amordid G'l välja vahetada... viitsib keegi tiba seletada.
1. Subjektiivne paremusjärjestus brändidele Sachs, Boge, Koni, Bilstein
2. On kellegil kokkupuuteid Koni Raid seeriaga? On nad oma hinda väärt? Mille poolest tavaamordist erinevad?
3. Ei suuda hetkel välja mõelda seda õiget vastust küsimusele - miks raskemaastikule mõeldud masinatele installitakse topelt v6i rohkem amorti per ratas...
1. Subjektiivne paremusjärjestus brändidele Sachs, Boge, Koni, Bilstein
2. On kellegil kokkupuuteid Koni Raid seeriaga? On nad oma hinda väärt? Mille poolest tavaamordist erinevad?
3. Ei suuda hetkel välja mõelda seda õiget vastust küsimusele - miks raskemaastikule mõeldud masinatele installitakse topelt v6i rohkem amorti per ratas...
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Enamus suurtel võistlustel sõitvatest G-dest kasutab minu mainitud Bilsu-sid. Ja kuna tegemist on gaasiamortidega, siis õli keemamineku muret pole. Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
Ei ole nõus, et tavalised Konid, Raid seeriast paremad oleks. Väidaks vastupidist. Mõlemad on olnud QKulguril all, ning Raide ei anna tavalistega võrreldagi vastupidaviselt. Teiseks ka Raid puhul ei ole vaja sildapiirajaid. Tava Koni peab vastu ainult ühe korraliku võistlusaasta.Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
Priit
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...[/quote]hulkur kirjutas:
Nonii. Kah Bilsteinid alla kruvitud... On küll jah teine tera hoopis kui algupärased ja tyhjad Sachsid aastast 93
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070