Hoiatus! Pakane tuleb!

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17326
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Hoiatus! Pakane tuleb!

Postitus Postitas Landy »

Lihtslat hoiatuseks ja meeldetuletuseks!

Ilmajaam lubab nädala lõpuks -20...25C pakast. Seega vaatake aegsasti oma masinate vedlike külmataluvus, akude olukord ja (diisel) küte vastavus külmadele ilmadele üle.
Muidu on pärast foorum otsats otsani hala täis.

Tegelikult võiks keegi siia praegu mõnd tegusat diisli lisandit soovitada, sest tanklates müükase niikuinii-10..15 jaoks mõeldud kõtust.
Viimati muutis Landy, E Dets 14, 2009 9:24 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Se talvine küte on kahe otsaga asi kas, on vedel või on lihtsalt talvine, täna oli -16 ja panin peaaegu terve pääva frontaali käima, küte kinni ja kogu lugu.
Lisandi kohapealt nniipalju, et olen mitu aastat seda cleen-flo diesel conditsioner lisandit kasutanud, minuarust toimib küll.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

Tankisin laupäeval Neste tanklast ja täna ei olnud see kütus seda nägugi,et Patrulli silindrites mingit plahvatust esile kutsuda :( .Nii sai ootamatult Cherost igapäevaauto :D
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Paar tundi tagasi helistas juht, kes rekkat tankis ja ütles, et truck diisli juures on mega järjekord, kuna voolikust tulev kütus venib kui tatt ja ca. liiter sekundis :? Uuris siis seest tanklast - sealt öeldi, et võta seda kallimat ehk aastaringset! Juhi küsimuse peale, et kas see teine siis polegi talvine, vastati, et on küll ja kannatab -21C, aga teine on 20 senti kallim ja ROHKEM talvisem :shock: . Kokkuvõtteks keelasin tal venivat ila paaki toppida, sest tahan, et see auto homme oma tööd teeks, mitte aga kabiin püsti poolel teel juhti ja klienti hulluks ajaks 8)
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

kallake pentsu diisli sisse, nagu seda vanadeestlased tegid :idea: 8)
teex yhe zuicu
Kasutaja avatar
mrt
Fitting 38"
Postitusi: 289
Liitunud: K Nov 28, 2007 12:03 am

Postitus Postitas mrt »

Vett tuleb peale kallata. siis naft ei külmu ära.

Torumeestele tihe nädal ka ehitusalal kindlasti.
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[Pilt Kull või kiri[/size]] [Pilt kaubaotsing[/size]] [Pilt4x4]
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Tegin eile isegi defa plokisoojendusele uue juhtme, igaks juhuks, kuigi vana bensu hilux käivitus poolest pöördest 8)
Kõnetraat 51922951
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1289
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

TiitR kirjutas:... siis polegi talvine, vastati, et on küll ja kannatab -21C, aga teine on 20 senti kallim ja ROHKEM talvisem :shock: ...
eelmiste külmade aegu novembri algupoolel uurisin siis Statoilis, et kas ka talvine diisel - tädi vastas et suvine, mis kannatab kuni -21 (pakkus serte vaadata jne) ja talvine mis 40 kraadist pakast peab kannatama tuleb müüki novembrikuu lõpus...
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Kurat, mehed võtke end kokku. Kas tõesti on külm mõtlemist pärssinud?

Üks soovitab vett paaki kallata, teine installib defat…

Mismoodi see defa sind aitab kui kütus paagis tarretisena on?

Mismoodi sa selle vee sealt paagist pärast kätte saad? Ja mismoodi vesi diislil külmuda ei lase? Vee jäätumispunkt on 0°C, diislil?

Erinevad kütuselisandid enam ei aita kui häda käes. Diiselkütte muudab paksuks seal sisalduv parafiin. Talvine kütus on lihtsalt puhtam.
E. kasutage kütuselisandeid regulaarselt - et pihustid oleks puhtad ning küttesüsteemis poleks vett.

Hetkel näen vaid ühte mõistlikku soovitust - lisada bensiini kütusesse.
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

Kui bensiini lisate siis soovitan ka 2T õli lisada. Muidu läheb liiga kuivaks. Kui mu mälu ei peta siis bensiini võis lisada lausa 15 %. 200-300 g 2T õli ja elab külmad üle.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Kas sellele common-rail (või kuidas seda nimetatakse) diiselmootorile võib ikka selle bensiiniseguga sõita :?:
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

trc kirjutas:Kurat, mehed võtke end kokku. Kas tõesti on külm mõtlemist pärssinud?

Üks soovitab vett paaki kallata, teine installib defat…

Mismoodi see defa sind aitab kui kütus paagis tarretisena on?
Kurat, ennem loe, kui midagi kirjutad. Endal sul külm pool pääd ära võtnud. Kas oli juttu minul midagi diisel küttest.
Tegin eile isegi defa plokisoojendusele uue juhtme, igaks juhuks, kuigi vana bensu hilux käivitus poolest pöördest
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

trc kirjutas: Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

orejaP kirjutas:
trc kirjutas: Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
Tundub rohkem nalja moodi olevat see täispaagi jutt :D
Kumb on soojem kas liiter 100 kraadist vett või 10 liitrit 100 kraadist vett?
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Movistar kirjutas:
orejaP kirjutas:
trc kirjutas: Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
Tundub rohkem nalja moodi olevat see täispaagi jutt :D
Kumb on soojem kas liiter 100 kraadist vett või 10 liitrit 100 kraadist vett?[/quot

Küsimus ei ole, kumb soojem on, vaid kumb kauem sooja hoiab. Ja kütust paagis soojendab tagasivool.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”