1. leht 2-st

Massilüliti, mis arvate

Postitatud: K Apr 08, 2009 11:42 am
Postitas karu
Leidsin sellise massilüliti, et kas sellist on keegi kasutanud või oskab äkki kommenteerida, andmed on igatahes palju lubavad ja hindki pole eriti kõrge.

Max. Continuous Load
600 Amps
Max. Intermittent Load
800 Amps for 5 minutes
Max. Cranking Load
2500 Amps for 10 seconds

http://www.kalale.ee/pood?2-47-562-1-Ma ... mp.-MASTER

Postitatud: K Apr 08, 2009 12:54 pm
Postitas syncro1
Päris tummine tükk,aga mootri väljasuretamiseks siis eraldi releekest vaja.

Postitatud: K Apr 08, 2009 2:20 pm
Postitas karu
syncro1 kirjutas:Päris tummine tükk,aga mootri väljasuretamiseks siis eraldi releekest vaja.
Selle mingi tavalise relee saab ju alati juurde ju panna, pole probleemi

Postitatud: K Apr 08, 2009 7:26 pm
Postitas MM
Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.

Foorumi hind 850.-

Postitatud: K Apr 08, 2009 8:09 pm
Postitas karu
MM kirjutas:Omalt pool pakkuda selline massilüliti PILT. Sellel on eraldi kontuur mis võimaldab katkestada süüte, pumbaklapi vms.

Foorumi hind 850.-
Paistab korralik asi muidu olema, sellest keelest aru ma ei saa ehk kas see kannatab püsivoolu 250A 24V puhul, 12V puhul peaks siis ca 500A? Kus need teise kontuuri klemmid muidu on, pildil on ainult 2 polti näha?

Postitatud: P Apr 12, 2009 4:16 pm
Postitas MM
Teise kontuuri klemmid on suurte poltide vahel 6,3 mm nn isased plaatliidised. Lüliti on ka võistluskasutuses testitud.

Postitatud: T Apr 14, 2009 10:13 pm
Postitas voolukoll
see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.

Postitatud: T Apr 14, 2009 11:09 pm
Postitas erik
voolukoll kirjutas:see eraldi kontuur ei katkesta midagi.Kontuur on mõeldud lisaseadmete ,näiteks tahhograafi töös hoidmiseks 24 v või 12v süsteemis ,ajal kui massi lüliti on välja keeratud.
Lühiajalist pinget kannatab 2500 a (käivitus vool).
pidev koormus 250A
lühiajaline koormus 800A
Alati pannakse massilüliti aku miinusklemmile ,et kui mass välja keerata siis saabub vaikus kogu süsteemis.Millest ka nimetus massi lüliti.
Maidu pakutava lüliti lisakontuur töötab katkestina. Millest Sina räägid?
Seda, mis ahelasse (pluss või miinus) pannakse "massilüliti" on paigaldaja otsustada, millest Sina räägid?
Andmed olid ka ennem siin üleval?

Postitatud: K Apr 15, 2009 8:57 am
Postitas voolukoll
Tekib küsimus. Milleks on massilülitil kaks katkestus kontuuri? miks peab panema mootori suretamiseks veel mingi relee vahele ,kui massilüliti võtab niikuinii kõik toited maha?
Ja räägin 24 v süsteemist,kuna töötan nendega iga päev.

Postitatud: K Apr 15, 2009 9:12 am
Postitas al
voolukoll kirjutas:Tekib küsimus. Milleks on massilülitil kaks katkestus kontuuri? miks peab panema mootori suretamiseks veel mingi relee vahele ,kui massilüliti võtab niikuinii kõik toited maha?
Ja räägin 24 v süsteemist,kuna töötan nendega iga päev.
Ära solvu, aga tõenäoliselt pole Sa siis näinud vanemaid masinaid. Näiteks landcruiseri 3,4D -l on kama kaks voolu olemasolust. Surmamine (ja käivituslaks) käib pumba pealt mootoriga ja sellele voolu olemasolu ei ole vajalik. Massi välja lülides jääb mootor käima.

Postitatud: K Apr 15, 2009 10:58 am
Postitas tarmo
Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.

Postitatud: K Apr 15, 2009 11:01 am
Postitas karu
tarmo kirjutas:Seda lisaahelat saaks vältida näiteks nii, et kui mass on sees, siis on pidevalt mingi relee rakendatud. Kui mass välja läheb, siis relee kukub ka ära ja lülitab mootori välja. Kui releega muidugi midagi juhtub, siis on natuke kehvasti.
Relee on jah lahendus aga samas jah jälle üks mehhaaniline lisajubin mis vett võib karta katki võib minna, parem kui kahekontuuriline on see lüliti

Postitatud: K Apr 15, 2009 11:09 am
Postitas jr
Ärge unustage ka seda, et geneka ergutusahela läbi hoitakse ka mootoreid töös. Seega võib olla ka vajalik eraldi ergutusahela killimine.

Postitatud: K Apr 15, 2009 11:48 pm
Postitas erik
jr kirjutas:Ärge unustage ka seda, et geneka ergutusahela läbi hoitakse ka mootoreid töös. Seega võib olla ka vajalik eraldi ergutusahela killimine.
Mootori "killimiseks" piisab süütevoolu katkestamisest, seda siis bensiinimootoril. Süütevool siis katkestab karburaatormootoril toite süütepoolile ja EFI`l ajule. Lihtsalt tavaliselt kergemini katestatav on süüteluku tagant leitav juhe. Mõnel juhul, millel algelisem süütelukk, on ka gene ergutus samas ahelas, kus süütevool.

Postitatud: K Aug 05, 2009 2:25 pm
Postitas MM
Oma lingihunnikus tuhnides leidsin ka tootja kodulehe lingi ülesse.

Head tutvumist: SODEREP-ECANS

Mingi osa toodetest saadaval.

Mait
5069842