Navara kiigetõste ja vints

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Navara kiigetõste ja vints

Postitus Postitas amevier »

Teen Navarale kevadist värskendust ja mitte ainult, tahan ka maastikukõlblikkust lisada. Sellega seoses tekkis paar küsimust.

1. Eest on torsioone peale keeratud ja mõned sentimeetrid kõrgem, taha mõtlesin teha 6 cm pikemad vedrukiiged, et siis ca 3 cm kõrgemaks. Küsimus selline, et mis saab amortisaatoritega. Kas käivad samamoodi edasi või peab muutma midagi? Amortide vahetamine on plaanis niikuinii.

2. Vintsida on Navarat vaja ca 10 aastas rööpast välja või järsemast kaldast üles. Mõtlesin panna ComeUp DV 6000S. Kas piisab selleks otstarbeks? Plokki oskan ka kasutada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Navara kiigetõste ja vints

Postitus Postitas Landy »

amevier kirjutas: 2. Vintsida on Navarat vaja ca 10 aastas rööpast välja või järsemast kaldast üles. Mõtlesin panna ComeUp DV 6000S. Kas piisab selleks otstarbeks? Plokki oskan ka kasutada.
Ära narri ennast ja autot. Pane DV9000, siis saad ka teisi vajadusel teele tagasi aidata.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Amordid võivad ja võivad mitte sobida. Eks see sul selgub, kui oled kiigest vedrupaki lahti lasknud. Ise arvan, et jäävad lühikeseks. Samas asi see siis neid pikendada.

Vintsi poolelt veel üks alternatiiv:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... cts_id=131
+372 5028488
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

DV9000 on 2x raskem ja teisi saan teise autoga aidata, millel suurem vints.
Kui Navara selle 6000 punniga kätte saan, siis panen ikka punni. Kerge ja mõõtmete tõttu mugav riputada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Oskab keegi viidata mõnele pildile, kust saaks vaadata, kuidas Navarale vints on paigaldet?

Luban kostitada kitsejuustuga hea materjali puhul.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

amevier kirjutas:DV9000 on 2x raskem ja teisi saan teise autoga aidata, millel suurem vints.
Kui Navara selle 6000 punniga kätte saan, siis panen ikka punni. Kerge ja mõõtmete tõttu mugav riputada.
Ei ole ju see D22 miskit nii kergekaallane
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Ei ole küll, koos lisade ja küttega on 2 tonni ära.

6000 jaksab ca 2,7 tonni, üle ploki peaks ära tõmbama küll?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Saan aru, et rvintsi maksumus ei oma tähtsust, sest Comeup 6000 on samas suurusjärgus kui MM9.5. Kui kaalu jälgid ja head tõmmet tahad, siis on veel Warn 8000. Tsipa kallim, aga kerge, vastupidav ja suht kiire.
+372 5028488
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

MM9,5 kaalub 42 kg, ComeUp9000 ja Warn8000 33-34 kg, aga ComeUp 6000 on 18 kg.

Navara sõidab enamus aega tee peal ja kui 6000 jaksab ilma ägisemata üle ploki tõmmata, siis mulle piisab.

On ehk kellelgi olnud 6000-ne vints 2 tonnise auto peal?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

amevier kirjutas:MM9,5 kaalub 42 kg, ComeUp9000 ja Warn8000 33-34 kg, aga ComeUp 6000 on 18 kg.

Navara sõidab enamus aega tee peal ja kui 6000 jaksab ilma ägisemata üle ploki tõmmata, siis mulle piisab.

On ehk kellelgi olnud 6000-ne vints 2 tonnise auto peal?
Minul on 6000 nina peal ja olnud silmini mudas ikka kordi ja kordi. vints tõmbab nagu vana mees, korra isegi raua eest ära (poldid jäid terveks aga kõrvadest tõmbas läbi)
Pilt
Pilt

Siin on leer inimesi kes alati soovitavad 9000 ka nivale, kogemuste põhjal ütlen et 6000-st on küll
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Ok, tänan, asi selge.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
Arvestades õõtshoova nurka pead sa 6 cm tõste saamiseks neid päris palju pikendama. Kas kõike mida annab teha on mõtet teha.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.

Eero
Viimati muutis eero I, K Apr 01, 2009 2:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

eero I kirjutas:Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.

Eero
Mõeldud ikka tagumise vedrupaki kiiget, et tõsta kere/raami sillasuhtes ülespoole.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

nymmik kirjutas:
eero I kirjutas:Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.

Eero
Mõeldud ikka tagumise vedrupaki kiiget, et tõsta kere/raami sillasuhtes ülespoole.
Minu viga siis kõik loogiline.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas amevier »

Võimas vints on hea, sellega olen nõus. Volvol on peal 15000.
Navaraga sõidan peaaegu kõik aeg tee peal, pole mõtet 40 kilo ette riputada. 3 aasta jooksul olen ehk 5 korda nii kinni olnud, et ise välja ei saa (mudarehv all 32").
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”