Navara kiigetõste ja vints
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Navara kiigetõste ja vints
Teen Navarale kevadist värskendust ja mitte ainult, tahan ka maastikukõlblikkust lisada. Sellega seoses tekkis paar küsimust.
1. Eest on torsioone peale keeratud ja mõned sentimeetrid kõrgem, taha mõtlesin teha 6 cm pikemad vedrukiiged, et siis ca 3 cm kõrgemaks. Küsimus selline, et mis saab amortisaatoritega. Kas käivad samamoodi edasi või peab muutma midagi? Amortide vahetamine on plaanis niikuinii.
2. Vintsida on Navarat vaja ca 10 aastas rööpast välja või järsemast kaldast üles. Mõtlesin panna ComeUp DV 6000S. Kas piisab selleks otstarbeks? Plokki oskan ka kasutada.
1. Eest on torsioone peale keeratud ja mõned sentimeetrid kõrgem, taha mõtlesin teha 6 cm pikemad vedrukiiged, et siis ca 3 cm kõrgemaks. Küsimus selline, et mis saab amortisaatoritega. Kas käivad samamoodi edasi või peab muutma midagi? Amortide vahetamine on plaanis niikuinii.
2. Vintsida on Navarat vaja ca 10 aastas rööpast välja või järsemast kaldast üles. Mõtlesin panna ComeUp DV 6000S. Kas piisab selleks otstarbeks? Plokki oskan ka kasutada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Navara kiigetõste ja vints
Ära narri ennast ja autot. Pane DV9000, siis saad ka teisi vajadusel teele tagasi aidata.amevier kirjutas: 2. Vintsida on Navarat vaja ca 10 aastas rööpast välja või järsemast kaldast üles. Mõtlesin panna ComeUp DV 6000S. Kas piisab selleks otstarbeks? Plokki oskan ka kasutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Amordid võivad ja võivad mitte sobida. Eks see sul selgub, kui oled kiigest vedrupaki lahti lasknud. Ise arvan, et jäävad lühikeseks. Samas asi see siis neid pikendada.
Vintsi poolelt veel üks alternatiiv:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... cts_id=131
Vintsi poolelt veel üks alternatiiv:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... cts_id=131
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
MM9,5 kaalub 42 kg, ComeUp9000 ja Warn8000 33-34 kg, aga ComeUp 6000 on 18 kg.
Navara sõidab enamus aega tee peal ja kui 6000 jaksab ilma ägisemata üle ploki tõmmata, siis mulle piisab.
On ehk kellelgi olnud 6000-ne vints 2 tonnise auto peal?
Navara sõidab enamus aega tee peal ja kui 6000 jaksab ilma ägisemata üle ploki tõmmata, siis mulle piisab.
On ehk kellelgi olnud 6000-ne vints 2 tonnise auto peal?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 808
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Minul on 6000 nina peal ja olnud silmini mudas ikka kordi ja kordi. vints tõmbab nagu vana mees, korra isegi raua eest ära (poldid jäid terveks aga kõrvadest tõmbas läbi)amevier kirjutas:MM9,5 kaalub 42 kg, ComeUp9000 ja Warn8000 33-34 kg, aga ComeUp 6000 on 18 kg.
Navara sõidab enamus aega tee peal ja kui 6000 jaksab ilma ägisemata üle ploki tõmmata, siis mulle piisab.
On ehk kellelgi olnud 6000-ne vints 2 tonnise auto peal?
Siin on leer inimesi kes alati soovitavad 9000 ka nivale, kogemuste põhjal ütlen et 6000-st on küll
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
Arvestades õõtshoova nurka pead sa 6 cm tõste saamiseks neid päris palju pikendama. Kas kõike mida annab teha on mõtet teha.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.
Eero
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
Arvestades õõtshoova nurka pead sa 6 cm tõste saamiseks neid päris palju pikendama. Kas kõike mida annab teha on mõtet teha.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.
Eero
Viimati muutis eero I, K Apr 01, 2009 2:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 808
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Mõeldud ikka tagumise vedrupaki kiiget, et tõsta kere/raami sillasuhtes ülespoole.eero I kirjutas:Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.
Eero
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Minu viga siis kõik loogiline.nymmik kirjutas:Mõeldud ikka tagumise vedrupaki kiiget, et tõsta kere/raami sillasuhtes ülespoole.eero I kirjutas:Suurem vints on kindlasti parem, aga 6000-ga saab ka hakkama. Võistlusautodel on suured vintsid selle pärast, et on vaja pikalt ja pidevalt ning ilma plokita vintsida. Sama jõud ilma plokita ja kiirema ajaga vintsitud. Sinul seda ju vaja ei ole.
Aga see "pikemad vedrukiiged" teema on minule küll arusaamatu, teed siis uued või. Või on sedalaadi tõstesari olemas.
"pikemad vedrukiiged" st. õõtshoovad ilmselt.
Kui sa nad isegi saad pikemaks mis teoreetiliselt annabki tõstet juurde siis mis teed pooltelgede ja roolivarrastega.
Auto gabariitide muutmine teeb sinust politsei sponsori, juhul kui rattad jäävad kerest välja. Ilmselt jäävad, sest mul Navaral patroli veljega rattad rõvedalt väljas.
Eero