WARN vints ainult klõpsub

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

andres G
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:42 pm

WARN vints ainult klõpsub

Postitus Postitas andres G »

Kes oskaks öelda mis viga? vints lõpetas töö minule arusaamatul põhjusel. Ainult solenoidid klõpsuvad mõlemat pidi. Testriga vaadates tuleb mootori kõigi kolmele otsale 12 V ( kas ei peaks tulema ainult 2-le korraga?) Mõned kuud tagasi võtsin vintsi lahti kuna sellel ei olnud nagu jõudu enam. puhastasin, määrisin vahetasin otsa laagri, puhastasin klemme. Eile vintsisin 10 meetrit ja sain auto mülkast välja. Tahtsin trossi lõpu poolile tagasi kerida kuid ainult klõpsub. Uuesti eest ära ja lahti võtmine igavene vaev. Kas saab viga olla ka solenoidide karbis või juhtpuldi pistikus ?
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Probleeme võib olla rohkem. Mootor kinni, massi kinnitus kehv, harjad jne. Ei usu, et solenoidides kui klõpsuvad aga sisse või välja tross ei tule.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas klõpsuvad ikka kõik vajalikud solenoidid? Kahte solenoidi läheb vaja ühtepidi ja kahte teistpidi käitamiseks. Piisab kui üks kahest on kutu.

Pilt

Selliseid solenoide on mul kohe pakkuda laost:
Warn solenoid

EDIT: Võib ka olla, et mootori ankur on harjaplaadile selga sõitnud ja nüüd mähised lühises. Või jäid miskil imepärasel kombel harjad kinni.
+372 5028488
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Re: WARN vints ainult klõpsub

Postitus Postitas weix2 »

andres G kirjutas:Kes oskaks öelda mis viga? vints lõpetas töö minule arusaamatul põhjusel. Ainult solenoidid klõpsuvad mõlemat pidi. Testriga vaadates tuleb mootori kõigi kolmele otsale 12 V ( kas ei peaks tulema ainult 2-le korraga?) Mõned kuud tagasi võtsin vintsi lahti kuna sellel ei olnud nagu jõudu enam. puhastasin, määrisin vahetasin otsa laagri, puhastasin klemme. Eile vintsisin 10 meetrit ja sain auto mülkast välja. Tahtsin trossi lõpu poolile tagasi kerida kuid ainult klõpsub. Uuesti eest ära ja lahti võtmine igavene vaev. Kas saab viga olla ka solenoidide karbis või juhtpuldi pistikus ?
Meil KLaperjahil sama situatsioon oli, ja saime asja joonde kui vedasime lisamassi sõna otseses mõttes otse mooturisse . kuna vesi ja sopp suutsid originaalmassi minema ajada, et mass oli aga mitte piisav (Tegemist samuti Warn vintsiga) nüüd pole plõximist esinenud :) proovi mass korda saada, ma arvan, ja kui viga polegi massis siis ega se paha ei tee :D
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
andres G
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:42 pm

Postitus Postitas andres G »

Ilmselt solenoidid ei saa olla kuna siis ju peaksühtepidi kerima. Proovisin otse aku klemmilt miinust tuua ei aidanud, juhe mul kõige parem ei olnud . Ilmselt ei teeks halba veel korralikuma juhmega proovida. Küsiks veel korra kas saab kõigil kolmel mootori klemmil olla pluss peal? Või on tõesti harjaplaat kuidagi lühises. Vintsides kuhjus tross reduktori poolsesse otsa. Või kuidas see ankur saab harjaplaadile selga sõita?
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Aga kruti need juhtmed vintsi küljest lahti ja vaata,kas siis ka kõigil kolmel vool taga.Kui nii,siis ikkagi solenoidid tuksis.Soovitaks nagunii kahe normaalse vastu välja vahetada.Neid selliseid vanaema omi mul kasutatuid garaazis peaks olema,võin ilma rahata anda(kõik nendest ei tööta,aga paar tükki kindlasti).
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kui kolmel otsal toide (12V) korraga peal, puudub ilmselt vintsimootori mass.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Kui meil plõxis oli sama kõik 3 klemmi olid pingeall. (kui töötas pole proovinud kas voolu on 2 või 3 otsas) Võta juhe ja üks ots aku miinusklemmile ja teine ots vintsi mootori kaane vahele kasutasime ajutiselt mudast välja saamiseks tavalist kahe soonega kaablid, mis omavahel sildasin (keera kaas lahti ja nihuta kaan tahapoole, pista juhtmeots vahele ja kaas kinni tagasi) ja proovi siis, me proovisime ka niisama keresse panna, aga peale selle et nuppu vajutades ma ise hüppasin, kuna olin ju munadeni mudas samal ajal :lol: ei toimunud midagi. ma hetkel masinast eemal ex ma viskan pildi kui masinajuurde jõuan, et kuidas me selle massiteema hiljem töökojas lahendasime.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
andres G
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:42 pm

Postitus Postitas andres G »

Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama. Ilmselt on jah tegu puuduliku miinusega. WEIX2 varianti lugedes tekkis mõte, et ilmselt ei jõua miinus just harjadeni, mootori keres on see olemas. Kaane vahele juhtme keeramisega saame anda miinuse otse harjadele. Pakuks. et puudulik ühendus võib minu meelest olla harjaplaadi ja mootori kere vahel
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

andres G kirjutas:Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama. Ilmselt on jah tegu puuduliku miinusega. WEIX2 varianti lugedes tekkis mõte, et ilmselt ei jõua miinus just harjadeni, mootori keres on see olemas. Kaane vahele juhtme keeramisega saame anda miinuse otse harjadele. Pakuks. et puudulik ühendus võib minu meelest olla harjaplaadi ja mootori kere vahel
täpselt, me puurisime pilu kaane sisse ja panime lisamassi otse harjale, pärast hermeetiliselt kinni ja tibens tobens.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

kui ma tahan vintsi testida ilma solenoidideta siis kuidas ma peaks juhtmeid ühendama? saan nii aru et all otsas on mass, mis akule püsivalt kinnitatakse. peal 3 otsa.. kuidas oleks vaja otse akult panna faas sinna klemmidele et testida ära ja mitte maha põletada midagi?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 542
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Aku + ühendada mootori klemmile F1 , omavahel sillata F2 ja A .
Mass ühendada selleks ettenähtud kohta.

+kaabli akule ühendamisel lendab lahedalt palju sädemied :D .
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

andres G kirjutas:Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama.
Järelikult peadki kõik maha keerama.

Harjuta.

Vintsi vastu oleks viisakas kui Sa ta peale igat tõsisemat sõitu maha keerad.

PS vintsile on kombeks kõige hullemas mülkas ära surra, seega mõtle ka sellele kui tore seda kõike m...ni mudas maha keerata on.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Stupiduser kirjutas: PS vintsile on kombeks kõige hullemas mülkas ära surra, seega mõtle ka sellele kui tore seda kõike m...ni mudas maha keerata on.
Ma tean millest sa räägid :lol: Pilt
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

MM jutt õige. Kui F1 +12V peale lasta jookseb vool läbi mähiste väljub F2 käib läbi solenoidide ja tormab A vintsi tagasi. Harjadele võetakse mass läbi tillukese kruvi mootori korpuse sees. Võta kaan maha ja kontrolli harjad üle! Meil ComeUp (suht värske) olid harjad juba nats vildakalt sees. Sai teisi natuke töödeldud.
Aga siiski võta tester kätte - mõõda vintsi korpuse ja aku - klemmi vahel kasvõi pinget. peaks näitama nulli. Pane vints käima. Kui näitab pinget a'la 12V siis pole massi korpusega.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”