lihtne vintsi paigaldus eest-taha või tagant-ette
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
taha t6stad sa selle vintsi ilmselt siis kui aparaat ikka väga uppunud on või esiots sügava vee all vms , siis ilmselt ei ole eriti mugav seda sealt eest ära koukima hakata või taha installima kui tagastanget näha pole enam .igiliikur kirjutas:Vintsi paigalduseks infot otsides leidsin ühe väga vana teema, mida targad sellisest nn paigaldusest arvavad?
Nats õlle pealt kokku hoida, taara ära viia ja praeguste hindade juures siis oleks juba targem 2 vintsi paigaldada.
Oih vabandust ma ei lugenud küsimust korralikult läbi ,küsiti ju targemate arvamust
TR1 klassis on lubtud üks vints,pole kirjas kus sul see vints asuma peab kas ees või taga ja ümber tõstmine pole ka keelatud võistlus käigus.seff kirjutas:taha t6stad sa selle vintsi ilmselt siis kui aparaat ikka väga uppunud on või esiots sügava vee all vms , siis ilmselt ei ole eriti mugav seda sealt eest ära koukima hakata või taha installima kui tagastanget näha pole enam .igiliikur kirjutas:Vintsi paigalduseks infot otsides leidsin ühe väga vana teema, mida targad sellisest nn paigaldusest arvavad?
Nats õlle pealt kokku hoida, taara ära viia ja praeguste hindade juures siis oleks juba targem 2 vintsi paigaldada.
Oih vabandust ma ei lugenud küsimust korralikult läbi ,küsiti ju targemate arvamust
MIKU
Noor pealekasv,mida peaks rohkem olema.
Noor pealekasv,mida peaks rohkem olema.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui on TR1 autole suur soov vints ette-taha saada, siis pange 1 vints ja tehke trossikäik eest-taha või tagant-ette, kuidas parem tundub.
See ei ole ka minu meelest keelatud?
See ei ole ka minu meelest keelatud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
TR1 on teine teema, ma pidasin silmas tänavasõidu 4x4 autot. Kuskilt on jäänud kõrva ka selline varjant, et panna ette ka kärukonksu munak. Vints pagassis, vajadusel siis tõstad ette-taha. Ühendused pistikutega. Oluline on ju, et vints oleks jäigalt tugeva plaadi peal, või olen ma millestki valesti aru saanud...
Edit: kui oled silmini muda sees, siis konksu ikka peaks üles leidma
Edit: kui oled silmini muda sees, siis konksu ikka peaks üles leidma
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
hädapärast saab ka nii aga kalkulatsioon:igiliikur kirjutas:TR1 on teine teema, ma pidasin silmas tänavasõidu 4x4 autot. Kuskilt on jäänud kõrva ka selline varjant, et panna ette ka kärukonksu munak. Vints pagassis, vajadusel siis tõstad ette-taha. Ühendused pistikutega. Oluline on ju, et vints oleks jäigalt tugeva plaadi peal, või olen ma millestki valesti aru saanud...
Edit: kui oled silmini muda sees, siis konksu ikka peaks üles leidma
konks taha 1k
konks ette koos korraliku materjaliga 1k (kinnitada nii et vintsiga tõmmamisel ei eemaldu)
mingid topelt yhendusklemmid , ei kujutagi ette millised neid sadu ampreid vastu peaks pidama +oksüdeerimine pakun et vähemalt tonn paar.
Mingi x vintsiplaadi tootmine mis konksu otsa sobituks
juba peaaegu 6000lbs vintsi raha koos..
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Näidis vahetava asukohaga vintsi paigaldamiseks:
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage19.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage67.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage68.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage69.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... age106.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage18.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage19.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage67.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage68.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage69.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... age106.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage20.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage18.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ei ole jah, ja olen isegi seda varianti kaalunud.tarmo kirjutas:Kui on TR1 autole suur soov vints ette-taha saada, siis pange 1 vints ja tehke trossikäik eest-taha või tagant-ette, kuidas parem tundub.
See ei ole ka minu meelest keelatud?
On keegi teinud või näinud sellist?
TR-1 reeglitele vastavat ikka!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Konksud olemas, klemmide pärast ka ei muretse(vastava teemaga igapäevane kokkupuude), vintsile plaat vaja ainult leiutadaseff kirjutas:hädapärast saab ka nii aga kalkulatsioon:
konks taha 1k
konks ette koos korraliku materjaliga 1k (kinnitada nii et vintsiga tõmmamisel ei eemaldu)
mingid topelt yhendusklemmid , ei kujutagi ette millised neid sadu ampreid vastu peaks pidama +oksüdeerimine pakun et vähemalt tonn paar.
Mingi x vintsiplaadi tootmine mis konksu otsa sobituks
juba peaaegu 6000lbs vintsi raha koos..
See plaan pole muidugi mingi kindel, lihtsalt tuli mõte teadjamate arvamust küsida antud varjandi kohta
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
-
- Mudder
- Postitusi: 67
- Liitunud: N Sept 04, 2008 10:35 pm
- Asukoht: tallinn
Ühendusvarjante on mitmeid, kuna töötan elektrikuna, siis olemas igasugu klemme(kõrgepinge samamoodi) Ei ole veel mingit konkreetset ühendust plaaninud. Mõtlesin enne natuke maad kuulata sellise vintsi teemal. Lihtsam oleks loomulikult vints ette visata ja asi jokk, aga peab igasugu varjante kaaluma, kuna plaan konkreetne auto pikemaks jättaseff kirjutas:No kui ikka silmad ruutus kuhugi jõkke sõidetud on ja edasiminekuvõimalus olematu, siis on juba nagunii aega küllaga ka see vints taha tassida ,teemaalgataja milliseid kontakte plaanisid kasutada siis ?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Ehk siis olen mõelnud samale asjale pikalt lisan siis info mis olen leidnud.
Lahendus on suht koht peaaegu poest ostetav olenevalt autost.
Ostad ette USA konksu kinnituse
Paned taha ka samasuguse USA tüüpi konksu knnituse
Ja siis on lisa seadmeid nagu putru mida saab panna sinna lombi taga on olemas sahad nii, ette kui taha sellele kinnitusele. Ratta hoidjad kanuu toed jne.
Siis soetad või teed
Vead juhtmed ja kõik.
Tublid oskajad mehed keevitavad ise kõik valmis mis vaja aga ma ei tea kuidas nende paberite ja tee legaalsusega on.
Lahendus on suht koht peaaegu poest ostetav olenevalt autost.
Ostad ette USA konksu kinnituse
Paned taha ka samasuguse USA tüüpi konksu knnituse
Ja siis on lisa seadmeid nagu putru mida saab panna sinna lombi taga on olemas sahad nii, ette kui taha sellele kinnitusele. Ratta hoidjad kanuu toed jne.
Siis soetad või teed
Vead juhtmed ja kõik.
Tublid oskajad mehed keevitavad ise kõik valmis mis vaja aga ma ei tea kuidas nende paberite ja tee legaalsusega on.
kas see pudrumudru kokku osta ja keevitada sama hinna ei tee kui taha mingi 6000lbs vints osta näiteks ?4x4JIM kirjutas:Ehk siis olen mõelnud samale asjale pikalt lisan siis info mis olen leidnud.
Lahendus on suht koht peaaegu poest ostetav olenevalt autost.
Ostad ette USA konksu kinnituse
Paned taha ka samasuguse USA tüüpi konksu knnituse
Ja siis on lisa seadmeid nagu putru mida saab panna sinna lombi taga on olemas sahad nii, ette kui taha sellele kinnitusele. Ratta hoidjad kanuu toed jne.
Siis soetad või teed
Vead juhtmed ja kõik.
Tublid oskajad mehed keevitavad ise kõik valmis mis vaja aga ma ei tea kuidas nende paberite ja tee legaalsusega on.