Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
On küll, isegi kogenud.
Aga mida tavaliselt hi-lifti aluseks plaadiks kasutatakse? Puuplaat?
Ning teiseks - mis võiks olla sobivaim piklik plaat rataste alla panekuks (kraavi ületamisel või hi-liftiga autot üles tõstes ratta alla asetamiseks).
Olen näinud, et kasutatakse erinevaid metallist "redeleid" jms, aga kust neid saada on? Puuprussid on natuke raskevõitu ja ebamugavad...
tarmo kirjutas:Need paistavad päris head küll, aga raskema auto jaoks (66) võivad vist natuke nõrgaks jääda...
Isegi suurema maasturi puhul ei pea nad ilma lisatugevdusteta vastu. Nissan Pick-Up'i all läksid kahjuks piki suunas kõveraks (kooldusid servad üles).
Loomulikult on võimalik teha endale tugevast kanttorust või karprauast redelid. Samas on küsimus, kas te neid kaheksi ka kasti ja maha jõuate tõsta. Tasub võtta shnitti puksiirutodel kasutavatelt kaldteedelt.
Meil (Kasu+) on üle ühed restid mis sai Uazi jaoks spetsiaalselt tehtud. Raskevõitu on aga üksi jõuab tõsta küll. Maa seest on vb raske kätte saada. Võid kunagi ühendust võtta, ehk müüb ära
Offy-roady kirjutas:Meil (Kasu+) on üle ühed restid mis sai Uazi jaoks spetsiaalselt tehtud. Raskevõitu on aga üksi jõuab tõsta küll. Maa seest on vb raske kätte saada. Võid kunagi ühendust võtta, ehk müüb ära
Maa seest kättesaamiseks tuleb ilmselt tross külge panna ja ots maa peale välja jätta - pärast uputamist on hea vintsiga välja kiskuda
Aga ega neist redelitest pilti pole?
Kuna minu kasutuses on laenatud tellinguplatvormid, siis olen samuti mõlgutanud isetegemise mõtteid. Materjaliks võiks olla nelikanttoru ja niinimetatud tõmmatud võrk. Sel tõmmatud võrgul on mitu head omadust: suht kerge, hea haarduvusega ja loodetavasti piisavalt tugev.
Infot saab aadressilt http://www.lavinton.ee/
Mida arvate?