7. leht 11-st

Postitatud: P Mär 20, 2011 4:31 pm
Postitas virgo
Ei...just panin comupile uued plastpuksid kuna vana oli kulunud ja tõmbas selle otsaplaadi stopperi koha pealt ennast sisse koonusesse ja hakkas rõvedalt freespooli takistama. Eks satikate olukord mängib ka rolli ..nagu kaülejäänud 107 aspekti.
Virgo

Postitatud: T Mär 22, 2011 8:23 am
Postitas helar
see tehase määre minumeelest nii täpsete koostude jaoks ei sobi.
kühveldasin sealt peotäie välja ja sai hea.
Järgmise hooldusega vahetan määrde teise vastu välja.
meeles mõlgub würthi pidurivaseliin...

Postitatud: T Apr 05, 2011 11:58 am
Postitas helar
freespooli hammasratas liikus liiga raskelt.
freespooli kangi august veidi vedelamat õli sisse , paar korda tross sisse ja välja ning edaspidi saaks ka 3 aastane vintsmann trossiga lõdvalt hakkama. :D

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: N Mai 05, 2011 11:42 am
Postitas PARUN
Kuna comeup'i teema, siis riputan ühe vintsi elustamise pildid
ennem
http://public.fotki.com/parun/comeup-dv9000i/
ja mõni aeg hiljem
http://public.fotki.com/parun/vints-taastatud/
Vints ise muidu Leedust Pärit ja sihtotstarbeliselt kasutamatta, seega kõik sisemised detailid uueväärilised
Saanud kõvasti ajahamba käest räsida
Sai siis vints peaaegu algosadeks lahti võetud, liivapritsid, asendatud hunnik juppe, krunditud ja värvitud
Kuna piduri kauss oli uus, lasin sellejärgi värvi segada
Trumli lasin liivapritsiga puhtaks ja jätsin musta krundi alla
Mähiste poldid jootsin uued, kuna üks oli puru ja teine roostes
Mootor 4,6hp
Täna lähen kruvin autokülge ja katsetama, eks näis, kas on T-max 9500 etem ja kui on, jätan endale :lol:

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: N Mai 05, 2011 8:36 pm
Postitas PARUN
CU sai täna siis peale ja järgiproovitud
Keris kiirelt ja toimetas igati hästi, aga es ole ma eriline vintsikunn ja pole veel näinud dv9000, millel oleks freespool inimlik. Välja ju tuleb, aga sikutada tuleb. T-max'il KERGE käeliigutusega jookseb juba meetreid trossi välja.
Määrinud olen neid mõlemaid X1R'iga ja naerge või mitte, aga T-maxil terve tuub ja rohkemgi seda sees, Dv9000'l aga hoidsin ennast tagasi ja panin vaevalt pooltuubi, muidugi reduktori osa ka nati väiksem, aga ikkagi

On neil mõlemal nii häid, kui halbu külgi ja kumba säilitada, ei teagi
Comeup on samahea kui uus vints
T-max on hästi teeninud ja nüüdseks vajab hooldust, kuid endiselt heas korras
T-max on aeglasem, kuid sikutab nagu elajas, suurimaks miinuseks võibolla ehk varuosade saadavus

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: N Mai 05, 2011 9:19 pm
Postitas uputaja
Kasuta Würthi HSS seeria spray määrdeid. Paksu määrderasvaga rikud selle freespooli tõmbamise elu ära+tühjalt hakkab kiiremini poolima.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: P Mär 11, 2012 8:51 pm
Postitas kaidoke
Mul selline küsimus! Eelnevalt kogemus 9000 -se vintsiga see keris üsna lõbusalt ,nüüd navaral mingi muu 12000-tene hiinakas ja no ikka kuradima aeglane.Eelmine aasta sai kasutusse võetud ja nii harva kasutuses,et ei mäleta kas ta algul ka nii kuradima aeglane oli.Et küsiks ,kas need võimsamad ongi aeglasemad v võib mingit kotermani eeldada?

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: P Mär 11, 2012 8:58 pm
Postitas MahviaDeTyrk
kaidoke kirjutas:Mul selline küsimus! Eelnevalt kogemus 9000 -se vintsiga see keris üsna lõbusalt ,nüüd navaral mingi muu 12000-tene hiinakas ja no ikka kuradima aeglane.Eelmine aasta sai kasutusse võetud ja nii harva kasutuses,et ei mäleta kas ta algul ka nii kuradima aeglane oli.Et küsiks ,kas need võimsamad ongi aeglasemad v võib mingit kotermani eeldada?
Erinevatel tootjatel erinevad lahendused - võibolla on suurem tõmbejõud saavutatud aeglasema ülekandega - aga suurem tõmbejõud võib ka olla saavutatud võimsama mootoriga.
Võrdle oma endise CU tehnilisi andmeid, praeguse vintsi omadega :idea:

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: E Apr 29, 2013 9:53 am
Postitas PARUN
Kas on mingit head nippi CU rootori kontrollimiseks.
Nimelt, tundub kuidagi kahtlane olevat lamelli ja mähise pressimise koht. Ühel teisel cu rootoril tundub see pressimine nagu rohkem õnnestunud olema. Mureallikal aga silmaga eristatav vahe sees, kuhu lakk on vahele pugenud.
Testriga mõõta ei ole seal väga midagi. Otseselt kehva ühenduse ega kärssamis jälgi ka ei ole.
Eelmine omanik kurtis mootori jõuetuse üle.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: E Apr 29, 2013 11:02 am
Postitas runn
Kui ei ole kärsanud on korras ja ära näppi

Ja teha ei saa suurt midagi, tinatamsega läheb hullemaks, olemas näidised.

Jõu puudusel vaata:
Kõigepealt vaata üle harjaplaadi massi klemmi ja korpuse vaheline pind
Teiseks kui juba need klemmid korra lahti käinud siis tuleb lisada sissepoole mutrid et saada korralik kontakt
Põhjus lihtne väikesed hiinlased kasutavad ise keermestavaid kruve ja teisel keeramisel.... eriti veel pehmesse vaske. :cry:
Kolmas täheldus mootori enda mass ühendus koht ei ole tehases värvist puhastatud ja kumer, paigaldamisel ei viitsita sellele tähelepanu pöörata aga sellega on kontakt pind vähemalt poole võrra väiksem ja amperid ei jõua rootorist lahkuda. Palju sooja vähe jõudu.
Ja originaal massi kaabliking + termokahanev ei kesta Eesti soola perioodi, kevadaks ilusad rohelised seest

Aga kui see kõik korras siis kahjuks tuleb mõelda uuele(kasutatud) rootorile.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: T Jaan 21, 2014 9:31 am
Postitas monorobot
Probleem vintsi raadiopuldiga, kord töötab ilusti siis jälle ei kõssugi.
On kuulda kuidas puldi nupule vajutades vastuvõtuplokis klõpsatab kuid releeplokis ei midagi.
Kui ühendan lisaks juhtmega in/out lüliti toimib releeplokk ja vints laitmatult. Mingi viga vist ikka vastuvõtuplokis, kuid ei saa seal midagi kontrollida kuna plokk on tehtud kinnine. Ehk on ideid ? Vintsiks on Drägon.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: T Jaan 21, 2014 9:42 am
Postitas Landy
Kui on garantiiline,siis müüja juurde sea sammud.
Kui ei, vii mõne tuttava elektrooniku kätte, minul olid tekkinud puldis külmjooted, mida temagi tükk aega taga ostsis testri ja mikroskoobiga.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: T Jaan 21, 2014 3:30 pm
Postitas monorobot
Kui on garantiiline,siis müüja juurde sea sammud.
Garatii veel kehtib kuid pole isu kogu kremplit auto küljest ära kiskuda ja T-Linna õiendama ja tsekkidega vehkima minna.
Lihtsam vist vastuvõtuplokiga tuttava elektrooniku juurde minna.
minul olid tekkindu puldis külmjooted
Kas probleem oli siis saatvas puldis ?

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: T Jaan 21, 2014 4:25 pm
Postitas Landy
monorobot kirjutas:
Kui on garantiiline,siis müüja juurde sea sammud.
Garatii veel kehtib kuid pole isu kogu kremplit auto küljest ära kiskuda ja T-Linna õiendama ja tsekkidega vehkima minna.
Lihtsam vist vastuvõtuplokiga tuttava elektrooniku juurde minna.
minul olid tekkindu puldis külmjooted
Kas probleem oli siis saatvas puldis ?
1)Maha pead sa nii või teisti vatuvõtja kruvima, ega sul elektroonik seda õuse külmas remontima hakka.
2)Post ja kullerid liiguvad ning siis pole ju probleemi garantiisse saata.
3)Vea asukoha ütleb elektroonik. Mina tedsin juba eelevalat, et mul oli puldis probleem.

Re: ComeUP vintsi hooldusest

Postitatud: T Jaan 21, 2014 6:43 pm
Postitas monorobot
Maha pead sa nii või teisti vatuvõtja kruvima, ega sul elektrooniks ed õuse külam remontima hakka.
:shock: tundub , et õues õudse külmaga trükitud :shock:

Releed ja puldi vastuvõtja kabiinis, neid lihtne lahti ühendad. Proovisin toas aku pealt, pult justkui töötas, signaaltuli ka, vastuvõtja klõpsub ka lootustandvalt, kuid vintsi releed selle peale vahest nii-vahest naa, töötavad kuis ise tahavad.
Raadiopuldil võiks eraldi garantii olla :roll: