Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kui alumised kihid ei ole tugevalt üksteise vastu keritud siis vintsimisel surtakse nöör kahe kihi vahele ja see omakorda surub põsed laiali.Keskel pole probleemi küll aga äärtesse kerides.
Veiko
1) nöör kergem, auto kergem
2) Nööriga kergem joosta vintsmanil
3) Nöör ei lõhu purunedes säärekonte
4) Nöör ei keri ennast poolile kinni
5) Nööril pole "mõnusaid" kiude mis aegajalt sügavale nahaalla minnes peopesades hea tunde tekitavad
jne,jne
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Miinuseid on ka:
- kallim kui tross
- ei pea väga pikka aega vastu - st peab tihedamini vahetama
- vajab kitsamat juhtrullikut/pilu, muidu võib pooli laiali lükata
- vist mahub poolile vähem kui trossi, sest on jämedam?
Siinkohal olen ainult teoorias tugev, pole ise kasutanud nööri
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Olle kirjutas:
1) nöör kergem, auto kergem
2) Nööriga kergem joosta vintsmanil
3) Nöör ei lõhu purunedes säärekonte
4) Nöör ei keri ennast poolile kinni
5) Nööril pole "mõnusaid" kiude mis aegajalt sügavale nahaalla minnes peopesades hea tunde tekitavad
jne,jne
1. Pole marginaalne
2.Kui nöör on kuiv ja ei ole muda täis
3.õige
4.kerib ja veel kuidas!!!
5.Viimasel ajal mina näinud ainult purunevaid nööre ja tean mitmeid teame, kes lähevad trossile tagasi. Ema ja tütre sündroom...
Nööril on vist õigus oma ringikujulist ristlõiget muuta ka ellipsiks või midagi sinnapoole ja seega mahutab ennast kitsamatessegi vahedesse teiste keerdude kõrvale. Tross vist nii ei käitu?! See muidugi teooria ja väikse füüsika seisukoht.
tarmo kirjutas:Miinuseid on ka:
- ei pea väga pikka aega vastu - st peab tihedamini vahetama
Siinkohal olen ainult teoorias tugev, pole ise kasutanud nööri
Nöör peab väga hästi vastu,kui teda korralikult hooldada(Peale igat võistlust korralikult läbi pesta).Meil on juba teist hooaega ühed ja samad nöörid,mis paistavad kui uued.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht. http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Uudishimutsen vähe. Palju trosse teil võistlusautol kulub? Ma kerin üle ühe võistluse uue trossi peale (ostan Certexist).
Nii vaadates pole see nöör kallis midagi.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Shrekionu - vaata oma autokese kaalu - muidugi sellist tikutopsi vedades peab nöör vastu. Aga juba Wrangleriga on probleeme, rääkimata siis Toyotaga. See siis minu arusaam asjadest.
Trossi muidugi kulub ka usinalt - iga sõit uus tross kuni kaks...
Ax kirjutas:Nööril on vist õigus oma ringikujulist ristlõiget muuta ka ellipsiks või midagi sinnapoole ja seega mahutab ennast kitsamatessegi vahedesse teiste keerdude kõrvale. Tross vist nii ei käitu?! See muidugi teooria ja väikse füüsika seisukoht.
Täpselt nii!
Mahutab ennast sinna teiste keerdude vahele ja tõmbab ellipsist ringiks tagasi. Ja tiri teda siis sealt keerdude vahelt (esmalt ellipsiks jne).
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
tarmo kirjutas:Miinuseid on ka:
- ei pea väga pikka aega vastu - st peab tihedamini vahetama
Siinkohal olen ainult teoorias tugev, pole ise kasutanud nööri
Nöör peab väga hästi vastu,kui teda korralikult hooldada(Peale igat võistlust korralikult läbi pesta).Meil on juba teist hooaega ühed ja samad nöörid,mis paistavad kui uued.
Ma olen peale igat sõitu vana pesumasinaga pesnud, väga hea on saanud, see peseb isegi väga väikesed osakesed sealt kiudude vahelt minema.
Ma olen ka selle kinni jäämisega väga palju pead valutanud, aga pidi olema, et kui ikka KORRALIKULT kogueag pingul hoida, ei pidavat jääma kinni.
See kidade välja noppimine ja jalgade mitte maha niitmine sai minu puhul otsustavaks. Siiani rahul.
Trossi hind tuleb tegelikult ju hulga kallim, kui teda iga sõidu tagant vahetada.