Zexel kõrgsurvepumba remont
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Zexel kõrgsurvepumba remont
Ärge ajage selle mootori puhul mingi juhtpihusti juttu. Kommenteerijad loevad läbi esimese postituse ja kui ei valda sellist mootorit pole ju mõtet tühja mula ajada.
Ford Ranger / Mazda B2500 2.5TD 80kw 1998-2006 mootori pihustid on sellised:
Ford Ranger / Mazda B2500 2.5TD 80kw 1998-2006 mootori pihustid on sellised:
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Zexel kõrgsurvepumba remont
Ehk hädaline peab jääma ootama, kuniks mõni "..sellist xxx valdav ..." guru reageerida suvatseb? Ülejäänud peavad aupaklikult ootama?Maasturid kirjutas: ...
Kommenteerijad loevad läbi esimese postituse ja kui ei valda sellist mootorit pole ju mõtet tühja mula ajada.
...
Juhtpihusti puudumine on ühtepidi hea uudis - üks veavõimalus vähem.
Mida siis kogenumad veaks pakuvad? Pumba sisemist elektrilist viga?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Zexel kõrgsurvepumba remont
Kas detonatsioon on kõigis silintrites või ainult ühes? Kas hääl on selline madal või terav?
Enda kogemus.Üks silinder,terav plagin või mis iganes.Nagu kepsusaale või tõukurid oleks läinud. Siis kaob nagu poleks miskit olnud.
Sellist nalja teeb kui pump lõõb õhu ja kütte segu silindrisse,sellist vahtu nagu. Kontrollida saab kui lasta pihusti pealt toru lahti,kui tuleb puhas küte on ok, kui vahutab-mullitab siis õhu-kütte segu.
Mis seda põhjustab ???????
Enda kogemus.Üks silinder,terav plagin või mis iganes.Nagu kepsusaale või tõukurid oleks läinud. Siis kaob nagu poleks miskit olnud.
Sellist nalja teeb kui pump lõõb õhu ja kütte segu silindrisse,sellist vahtu nagu. Kontrollida saab kui lasta pihusti pealt toru lahti,kui tuleb puhas küte on ok, kui vahutab-mullitab siis õhu-kütte segu.
Mis seda põhjustab ???????
-
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: E Mär 06, 2017 12:26 pm
Re: Zexel kõrgsurvepumba remont
On sellel teemal mingisuguseid arenguid? Kuigi ma pole autoehitust õppinud vaid kõik oma käepeal selgeks teinud siis mul välgatas mõni mõte.Kuna väidetavalt on poolepöörde pill võiks küünaldel juhtmed maha võtta ja ilma eelsüüteta proovida kas siis ka detoneerib.Väideti,et detonatsioon kestab mõned minutid.Kas on võimalik indikaator lambiga küünla pealt vaadata kas detonatsioon lõppeb koos küünaldelt voolu kadumisega.Minu teadmist mööda on ka eelsüüteküünlaid erineva temperatuuriga-ehk on kasutatud liiga kuumasid küünlaid.
Minu mõtted siis viivad mind selleni,et pakuks soristavat pihustit mis kõik ei põle korralikult või siis pump taob valel ajal kütet peale mis hõõguva küünlaga plahvatab valel ajal.Silindri millises mürgel toimub saab ju kõige tavalisema puutoikaga selgeks teha.(stetoskoop).
Päikest ja ärge kõvasti lööge.
Minu mõtted siis viivad mind selleni,et pakuks soristavat pihustit mis kõik ei põle korralikult või siis pump taob valel ajal kütet peale mis hõõguva küünlaga plahvatab valel ajal.Silindri millises mürgel toimub saab ju kõige tavalisema puutoikaga selgeks teha.(stetoskoop).
Päikest ja ärge kõvasti lööge.
Re: Zexel kõrgsurvepumba remont
Kui mälu ei peta siis see pump muudab pritsehetke ja omab vastavat asendi andurit. Natuke rumalam, kui klassikaline süsteem anduriga pihustiga. Oleneb palju auto ise räägib võiks proovida selle kolvi liikumist jälgida... Kolb ehk kinni kiilunud..
Kas vea said ostutehinguga või on hiljem tekkinud?
Pumba võiks ka paika panna nagu tehas ette näeb.
Kas vea said ostutehinguga või on hiljem tekkinud?
Pumba võiks ka paika panna nagu tehas ette näeb.