Õlivahetus ja diiselmootor
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
See, kes tahab, et õli oleks peale õlivahetust hele, peab kasutama loputusõli.Loputusõli meil piisavalt kauplustes saada. Mingi muu jamaga pole soovitav mootorit seest pesta, eriti veel diiselküttega, mis jääb mootori õlikanalitesse ja pärast seguneb uue mootoriõliga.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Castrul ongi üks sitt õli, seda keedetakse kuskil Türgis suuremalt jault.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Kui juba õli teemaks läks, missugune see hea on? Kuskil oli mingi vene video, kus ühes laos olid kõik need castrolid, mobilid jne...
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Uue diiselmootori puhul võib õli tõesti mõne aja puhtana püsida aga mida rohkem aeg edasi seda kiiremini see mustaks läheb. See ei ole mitte mingil määral mootorile ohtlik niikaua kuni jälgitakse õlivahetusvälpasid ning kasutatakse kvaliteetseid filtreid.
Hea õli on see, mis vastab pakendil lubatule. Oluline on, et õli kvaliteet vastab või ületab sõiduki tootja poolt nõutud kvaliteedinorme. Ehk iga auto kasutusjuhendis on kirjas nõutav viskoossus ja kvaliteediklass(id).
Näiteks: Hyundai Galloper II 2.5 TDI 73 kW kasutusjuhendis on kirjas, et Eesti kliimatingimustes peaks õli viskoossus olema 10W-30 ning õli kvaliteediklass vähemalt API CD. Kuna 10W-30 on suhteliselt raskesti leitav siis olen selle asendanud Mannol Diesel TDI 5W-30 õliga, mille kvaliteediklass on API CF. Kuna selle õli kvaliteediklass ületab nõutud on kõik OK.
Hea õli on see, mis vastab pakendil lubatule. Oluline on, et õli kvaliteet vastab või ületab sõiduki tootja poolt nõutud kvaliteedinorme. Ehk iga auto kasutusjuhendis on kirjas nõutav viskoossus ja kvaliteediklass(id).
Näiteks: Hyundai Galloper II 2.5 TDI 73 kW kasutusjuhendis on kirjas, et Eesti kliimatingimustes peaks õli viskoossus olema 10W-30 ning õli kvaliteediklass vähemalt API CD. Kuna 10W-30 on suhteliselt raskesti leitav siis olen selle asendanud Mannol Diesel TDI 5W-30 õliga, mille kvaliteediklass on API CF. Kuna selle õli kvaliteediklass ületab nõutud on kõik OK.
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
...aga milline õli on hea/kvaliteetne õli??uputaja kirjutas:Castrul ongi üks sitt õli, seda keedetakse kuskil Türgis suuremalt jault.
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Ostke sama õli mida kogu aeg olete ostnud ja ongi hea õli.
Teedel tänavatel tuhanded autod sõidavad iga päev ja karterid on musta tökatit täis ja midagi pole juhtunud...
Eesti mees esmalt muretseb omale auto ja siis muretseb auto pärast ja siis muretseb õli pärast ....
Teedel tänavatel tuhanded autod sõidavad iga päev ja karterid on musta tökatit täis ja midagi pole juhtunud...
Eesti mees esmalt muretseb omale auto ja siis muretseb auto pärast ja siis muretseb õli pärast ....
Land Cruiser PZJ75
Mob: 5624kolm844
Mob: 5624kolm844
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Ma olen lähtunud sellest, et esindus paneb kvaliteetset õli. Reval pani Allroadi Mobilit (mingi sünt oli). Silber paneks Jeepi Mobilit (Delvac 1). Mina ei oska targem olla ja panen ka.grandtohv kirjutas:...aga milline õli on hea/kvaliteetne õli??
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
...kunagi kui veel noor ja ilus olin siis sai Vene rasketehnika peal tööd tehtud. Siis oli mootorite pesemine kombeks küll ja oli ehk õigustatud ka, sest ega need õlid mootoreid ei pesnud küll....pool senti oli vahest karteris nõgi seinte külge kleepunud.
Siis oli veel selline komme Venemaal , et mootorisse ei valatud kunagi nii öelda "toorest õli". See tähendab seda, et enne uue õli sisse valamist aeti õli kuumaks ja valati mootorisse...nende meelest oli see väga oluline...
Siis oli veel selline komme Venemaal , et mootorisse ei valatud kunagi nii öelda "toorest õli". See tähendab seda, et enne uue õli sisse valamist aeti õli kuumaks ja valati mootorisse...nende meelest oli see väga oluline...
Land Cruiser PZJ75
Mob: 5624kolm844
Mob: 5624kolm844
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Just konfiskeeriti Soomes 35000 liitrit Mobili õli mis oli poodides müügil täis sünt õli nime all, aga tegelikult mineraal.
Hiljuti pandi Leedus alles tehas kinni, mis villis igasugu jama jne.
Samuti meil kaks sama auto esindust kasutavad erinevaid õlisi, Total ja Mobil, vahe selles,et ühtedel autodel on kondents ja virts korgiall.
Sama näide oli meil Hugo boss poega, kus olid mitte originaal ülikonnad müügil jne
Hiljuti pandi Leedus alles tehas kinni, mis villis igasugu jama jne.
Samuti meil kaks sama auto esindust kasutavad erinevaid õlisi, Total ja Mobil, vahe selles,et ühtedel autodel on kondents ja virts korgiall.
Sama näide oli meil Hugo boss poega, kus olid mitte originaal ülikonnad müügil jne
Proto
53951597
53951597
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Siis ongi parem osta odavat õli, mida keegi ei taha võltsida. Paljud ei mõtle selle peale aga enamasti ostetakse kaubamärki enda meelerahu tagamiseks. Kui õli mis on pudelis vastab sellele, mis on pudelil kirjas on kõik hästi.Praks1 kirjutas:Just konfiskeeriti Soomes 35000 liitrit Mobili õli mis oli poodides müügil täis sünt õli nime all, aga tegelikult mineraal.
Hiljuti pandi Leedus alles tehas kinni, mis villis igasugu jama jne.
Samuti meil kaks sama auto esindust kasutavad erinevaid õlisi, Total ja Mobil, vahe selles,et ühtedel autodel on kondents ja virts korgiall.
Sama näide oli meil Hugo boss poega, kus olid mitte originaal ülikonnad müügil jne
Panen juurde lingi saksakeelse Auto, Motor und Sport ajalehe 2013 aasta õlitestile. LINK
Kes saksa keelt ei mõista, siis kokkuvõteks leiti, et tihti makstakse enam ainult kaubamärgi eest (odavate õlide testis võeti võrdluseks Castrol Edge). Castrolil oli küll kõige parem lisaainete pakett kuid viskoossuse stabiilsus polnud kõige parem. Testis olnud õlidest olen meie poodides müügil näinud ainult Castrolit ja Mannolit.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
vedur kirjutas: Kui õli mis on pudelis vastab sellele, mis on pudelil kirjas on kõik hästi.
Ja kui oskad veel pudelilt lühendeid õigesti lugeda! Ülejäänu läheb kõik Bemmi, Mersu Sapaka vaidluseks.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Aga konkreetset juttu ei tule, mis pealkirjaga õlid on usaldusväärsed.Praks1 kirjutas:Just konfiskeeriti Soomes 35000 liitrit Mobili õli mis oli poodides müügil täis sünt õli nime all, aga tegelikult mineraal.
Hiljuti pandi Leedus alles tehas kinni, mis villis igasugu jama jne.
Samuti meil kaks sama auto esindust kasutavad erinevaid õlisi, Total ja Mobil, vahe selles,et ühtedel autodel on kondents ja virts korgiall.
Sama näide oli meil Hugo boss poega, kus olid mitte originaal ülikonnad müügil jne
Küsin siis sedasi, et ole täitsamees ja räägi milliseid õlisid usaldad-kasutad ise ?
XC 70
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Mul on üldiselt suht savi mis bränd õli ma mootorisse kallan seni kuni saan seda oma "isikliku" õlimüüja käest. Lähen oma kanistriga kohale, räägin jutu ära mille jaoks vaja ja lastakse täpselt soovitud kogus nõusse. Pettuma pole pidanud ja nii juba vast kümmekond aastat. Kuna asutus on spetsialiseerunud õlimüügile, siis usaldan ka nende soovitusi ning seda et õli vastab lubatud nõuetele. Arvata võib, et õlipoel ka väga konkreetne tarneahel välja kujunenud ja piraatkaubale sattumise võimalus märksa väiksem kui säästumarketist mootoriõli ostes.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Ma ütleks hoopis, et usaldusväärne peab olema kaupmees, et ta müüb sulle ikka seda, mis poti peal kirjas on.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Õlivahetus ja diiselmootor
Sul võib suht savi olla aga see ei tähenda, et mul peaks olema.olli kirjutas:Mul on üldiselt suht savi mis bränd õli ma mootorisse kallan seni kuni saan seda oma "isikliku" õlimüüja käest. Lähen oma kanistriga kohale, räägin jutu ära mille jaoks vaja ja lastakse täpselt soovitud kogus nõusse. Pettuma pole pidanud ja nii juba vast kümmekond aastat. Kuna asutus on spetsialiseerunud õlimüügile, siis usaldan ka nende soovitusi ning seda et õli vastab lubatud nõuetele. Arvata võib, et õlipoel ka väga konkreetne tarneahel välja kujunenud ja piraatkaubale sattumise võimalus märksa väiksem kui säästumarketist mootoriõli ostes.
Endiselt küsin mis marki spetsid eelistavad ?
Krt raske on välja öelda ?
XC 70