Tere
Tegu vana patroli esisillaga. Eelmise omaniku sõnul sillas lukk. Tõstan mina ratta üles ja veeretasin seda vabalt ringi-tekkis huvi kas sillas ikka on lukk ja mis ta siis ei tööta.
Tundub, et sillas ikka on lukk, aga mis tüüpi see on ja miks ei tööta ja kas saab remontida?
Tegin video ka ratta(diffri) ringi veeretamisest- kui sellest abi.
[youtube]https://youtu.be/iEhf3Z2KP8Q[/youtube]
Mis difrilukuga tegu?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Mis difrilukuga tegu?
phantom grip - eks vedrude tugevusest ilmselt sõltub see kui hirmsasti ta seal kõike kulutab
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html nt. paistab selliseid asju müüvat
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html nt. paistab selliseid asju müüvat
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Mis difrilukuga tegu?
Tundub, et siis nende vedrude jõuga lihtsalt surub need kandilised plaadid vastu sateliite ning siis pidurdab nende erisuunalist liikumist?
Aga kas sellisele lukule käib LSD sillale mõeldud õli või tavaline õli?
Aga kas sellisele lukule käib LSD sillale mõeldud õli või tavaline õli?
Re: Mis difrilukuga tegu?
Lukuks seda küll ei nimetaks.
Jah, plaadid takistavad sateliitide eri suunalist liikumist.
Kangemate vedrude puhul takistab rohkem.
Kuid nagu türk ütles, mida kangem vedru seda hirmsamini kulutab.
Mina viskaks selle sealt välja, eriti veel kui vabalt said ratast ringi keerutada.
Jah, plaadid takistavad sateliitide eri suunalist liikumist.
Kangemate vedrude puhul takistab rohkem.
Kuid nagu türk ütles, mida kangem vedru seda hirmsamini kulutab.
Mina viskaks selle sealt välja, eriti veel kui vabalt said ratast ringi keerutada.
Samurai
Düssograafia käes kannatan !
Düssograafia käes kannatan !