LJ 70 tagumine istme paigaldus.

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

LJ 70 tagumine istme paigaldus.

Postitus Postitas Neuser »

Oskab keegi öelda kas 4x4 vaba klassis LC lj 70 tagumise(1) istme võib paigaldada küljega sõidusuunas, kuna auto on ehitatud varem kahekohaliseks ja sisse on ehitatud turvakarkass ,mis ei võimalda istet kinnitada vanadele kohtadele. (auto on originaalis 5 kohaline)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Isiklikult ei näe probleemi asjas.Kuid kindlasti soovitan panna traksid või vähemalt kolme punkti turvavöö.Ohutus eelkõige.Muidugi peab ka isete KINDLALT kinni olema.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mina samuti ei näe probleemi reeglite kohaselt aga selliseses külgsuunalises istmes on väga ebamugav istuda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Mina aga näen.

Nimelt ARK ei luba külgsuunas istmeid. Ning, et auto peab vastama ka ark nõuetele, siis ei ole see mõeldav.

Pealegi, kujuta nüüd ette olukorda, kus sa vastu puud sõidad ja traksidega risti kinni oled. Ei, ei. Külgsuunas iste ei tohiks kuskil klassis lubatud olla, kus sõidukiirused üle 30 km/h on
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

diff kirjutas:Mina aga näen.

Nimelt ARK ei luba külgsuunas istmeid.
Lubab küll, kui auto on toodetud enne 2007. aastat!.
LR Klubi on selle lahingu koos juristidega juba ARK-a vastu võitnud.
Kui keegi soovib, võin siia tereve rodu EU seaduseid kopeerida.
Viimati muutis Landy, R Okt 19, 2007 11:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

ARK lubab, meie lubame ka aga ega ta hea asi ei ole. Võimalusel ära nii tee.

diff, aga tavaistmega on külgkokkupõrge sama, mis küljega sõidusuunas asuva istmega kuhugi n.ö. puusse sõites. Ärme nüüd hakka lahkama tõenäosust ja kiirendusi jne...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Küsin sama teema alt. Kui auto on teh.passi järgi 5-e kohaline, aga võistlema tulen kahe kohalisena st. tagumist istet pole üldse seeski. Kas nähakse probleemi? Viimase võistluse teh.komis öeldi, et kui istmete arv ei vasta tehnilises passis olevaga, siis võistlema ei pääse. Või peetakse silmas, et passis viis kohta ja tegelikuses kolm, siis on määruste vastane.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Madis kirjutas:Küsin sama teema alt. Kui auto on teh.passi järgi 5-e kohaline, aga võistlema tulen kahe kohalisena st. tagumist istet pole üldse seeski. Kas nähakse probleemi? Viimase võistluse teh.komis öeldi, et kui istmete arv ei vasta tehnilises passis olevaga, siis võistlema ei pääse. Või peetakse silmas, et passis viis kohta ja tegelikuses kolm, siis on määruste vastane.
Lisask ei tohi, ei saa, ei või sellist ehitust ise teha(teed 3 kohaliseks, kui ennem oli 5 kohaline)peab viima ümberehitusse. (sitaks kallis ) muidu ei saa arvele! Seega mix on selline nõue? Mina oma Lc-ga pean jääma sellisel juhul 5 kohaliseks. (ah jaa kui teed kolmeseks on vaja veel miski spets luba vintsi jaoks!!!) Sellise info sain siis ARK-st oma murele!
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Mul on lühikese G tagaiste välja visatud. Masin on kahekohaliseks tehtud ja see ka ilusti ära registreeritud.

Polnud nagu mingit traagikat: avaldus ARKile ümberehituse soovi kohta (sain kodukalt ja viisin infoletti), ARKilt luba ümberehituseks (tuli meilile alla nädala) koos uue tüübikaga, siis ARKi näitama ja uus registreerimistunnistus. Umbes nii oli see ca aasta tagasi Tallinnas, tegemist oli täiesti normaalse ja meeldiva asjaajamisega.

Üks klausel oli loal: eemaldatud istme poldiaugud tuleb takistada. Ma sain takistamisest nii aru, et sinna võis poltida varuratta kinnitusrihma kinnitusaasad ja läks läbi küll.

Arvan, et istmete juurde lisamine võiks olla PITA.
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

margus61 kirjutas:Mul on lühikese G tagaiste välja visatud. Masin on kahekohaliseks tehtud ja see ka ilusti ära registreeritud.

Polnud nagu mingit traagikat: avaldus ARKile ümberehituse soovi kohta (sain kodukalt ja viisin infoletti), ARKilt luba ümberehituseks (tuli meilile alla nädala) koos uue tüübikaga, siis ARKi näitama ja uus registreerimistunnistus. Umbes nii oli see ca aasta tagasi Tallinnas, tegemist oli täiesti normaalse ja meeldiva asjaajamisega.

Üks klausel oli loal: eemaldatud istme poldiaugud tuleb takistada. Ma sain takistamisest nii aru, et sinna võis poltida varuratta kinnitusrihma kinnitusaasad ja läks läbi küll.

Arvan, et istmete juurde lisamine võiks olla PITA.
Sa võtsid selle lihtsalt välja!
Kuid kui sa tahaksid nüüd panna sinna asemele 1 kohalise istme, tuleb viia ümberehitusse. Nemad teevad uue tüübika ja teostavad tööd! lisaks tuleb veel miski spets luba vintsile!?!? Kuid selline info käib lc70 kohta! kuna sellise tulemuse annab ARK arvuti! Vintsile pole luba vaja kui teed 4 kohaliseks :lol:
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Madis kirjutas:Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.
EAL 4x4 alakomitee
tehnilised tingimused maasturite klassile TR 1 2005-2008

3. AUTO KONSTRUKTSIOON, ÜLDISED NÕUDED
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
4. ISTMED
Autol peab olema vähemalt kahe istekohaga sõitjateruum. Istmetena tohib kasutada seeriaviisiliselt toodetud originaalseid või mitteoriginaalseid autoistmeid, mis tagavad piisava turvalisuse. Istmed peavad olema korrektselt ja tugevasti kinnitatud. Kolmanda istmerea võib eemaldada.

Mina saan aru, et ei tohi!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Madis kirjutas:Hei hei tõmban nüüd natuke pöördeid maha. Räägin nüüd nii nagu OLI EELMINE nädal ARK-is.
Läksin Ark-i sooviga muuta oma 5-e kohaline LC 3-e kohaliseks. Onu tuli ja takseeris istme kinnitust ja 200.- eek`i eest vormistati uus teh pass kus seisab sees, et sellel sõidukil on kolm kohta. Kõik. Lisaseadmena kirjutati veel onu initsiatiivil passi vints. Aamen.
Aga minu küsimus oli seatud ju teistpidi ja suunatud inimestele, kes oskavad anda vastuseid võistluste eelse tehno kontrolli kohta - kas passijärgselt viieistmeline võistlusauto võib võistlustelt osa võtta kui puudub teine istmerida ja näpuga autos istmeid üle lugedes saama tulemuseks 2 (kaks). Ja võistlejaid on meeskonnas samuti kaks.
Saue ARK-s see kahjuks nii ei käi :cry:
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mina saan aru, et Kullamäel läheb raskeks.

Autol peaks olema 5 kohta, passis ja tegelikult on 3. See, et asi ARKis vormistatud, on samaväärne disla vormistamisega bensuka asemele :wink:
Mis on tegelikult tobe.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”