Tr2 Reeglite arutelu möla

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Tr2 Reeglite arutelu möla

Postitus Postitas rommi »

MM kirjutas: saabunud ettepanetud:
Muuta rehvide mõõte nii, et suurim lubatud rehv oleks 35x12,5
kas see tähendaks siis ka rehvi laiuse piirangut 12,5"?
mis omakorda tähendaks siis, et 35" boggerit kasutada ei saa, kuna nii kitsast ju ei toodeta?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Aga pakkuge siis välja, et rehvi laius on vaba.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Ei no 12,5'' on ikke nagu pisut vähe TR2-s (mis sest, et ma ise vist ainukesena nii kitsast rehvi kasutan selles klassis). Ei toeta seda ideed.
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Pakun ka, et TR-2 klassis võiks rehvi laius jääda vaba nagu alati on olnud.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Ma olen nõus, et ma olen millegist ilma jäänud (pole kuulnud), aga ma olen pikka aega püüdnud välja nuputada, mis eesmärki täidaksid 35' rehvid?
G ja LC sillad kestavad 37' suht koht ilusti, nagu mulle mulje on jäänud, LR vist ka. Seega tehnika kestvus ja selle pealt võistlemise odavamaks muutmine nagu poleks tõsine argument. Sukid ei tule TR2-te ka siis kui maksimum on 35'. Hinnavahe pole väga oluline 35 ja 37 rehvil, seega ainus mida ma kahtlustada suudaksin oleks see, et muuta samal rajal TR1 ja TR2 klassi autod võrdsemaks, (muuta praegune TR2 rajal aeglasemaks?)
Ei tahaks kuidagi uskuda, et TR2-te lisanduvate sõitjate peamiseks komistuskiviks on 37' 35' asemel?
Tegelikult on mind see küsimus juba pikka aega vaevanud, et miks see hea oleks?
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Mudzilla 33x13,5 mahub TR1 aga, et TR2 siis enam ei tohi nii suurega ?
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”