Miks? Minu seisukoht oleks, et kui seda autot on müüdud salongist ka laiema laiendiga, siis on tegemist OEM (original equipment manufacturer) tootega ja probleem lahendatud.Vahur kirjutas:Wrangleritele toodetakse ka lisavarustuse laiendeid mis on originaalist 2-6 tolli laiemad kuid neid ei tohi kasutada.
Tr1 Reeglite arutelu möla
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
ma ei saa ikkagi aru... oletame, et kui laiendite teema oleks üldse vaba, kui kosmosesse need rehvilaiused siis ikka läheks? Minumeelest rehvi kõrguse piirang paneb juba ise asjad paika. No mõni paneb toll laiema velje või rehvi, mis nüüd siis juhtub?
Niiehknaa on sitaks ebaõiglane see, et samurai ja G-l on üks ja sama rehvipiirang. TR1 oleks stock klass ainult sel juhul kui rehvimõõt oleks ka stock. See tiivalaiendite teema tundub jube mõttetu, sorry kui ma väga puusse panen.
rommi
Niiehknaa on sitaks ebaõiglane see, et samurai ja G-l on üks ja sama rehvipiirang. TR1 oleks stock klass ainult sel juhul kui rehvimõõt oleks ka stock. See tiivalaiendite teema tundub jube mõttetu, sorry kui ma väga puusse panen.
rommi
Arvan et praegune piirang läbimõõdule on OK.Ma ei ütleks et samuraid nende rehvidega mida nad praegu kasutavad,halvasti sõidavad.Praegu maksimumina kasutusel ju mudzillad (33x13,5) need aga ka vastavalt raskemate autode all.Sukimukid ju ka kärbeskaalus nii et see rehv mis neile alla läheb on nendele ok.
Samuti võiks ju siis viriseda et sukidel nii suurt mootorit ei ole nagu näiteks cherodel ja range roveritel.Ega laiemaks kui mainitud rehv niikuinii minna ei saa.Nii et tiivalaiendid võiks vabaks lasta.
Ühesõnaga ei näe põhjust virisemiseks.
Samuti võiks ju siis viriseda et sukidel nii suurt mootorit ei ole nagu näiteks cherodel ja range roveritel.Ega laiemaks kui mainitud rehv niikuinii minna ei saa.Nii et tiivalaiendid võiks vabaks lasta.
Ühesõnaga ei näe põhjust virisemiseks.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Maksimumina on TR-1 lubatud 32 tolli rattad.
Lihtsalt täpsustus...
Sellegi poolest võiks tiivalaiendid vabaks lasta. Puht materiaalsetel kaalutlustel (loe: originaal maksab siga palju raha tavaliselt).
Lihtsalt täpsustus...
Sellegi poolest võiks tiivalaiendid vabaks lasta. Puht materiaalsetel kaalutlustel (loe: originaal maksab siga palju raha tavaliselt).
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Mida aga TR1-e mehed ja naised arvavad sellest,et paneks paika rehvi kõrguse ja laiuse ja laseks koopalaiendid vabaks?Siis saaks igaüks vaatata millise rehvi javele valib eeldusel,et on tehases tootetud velg.Ja veel üks asimis võiks olla rehvi max laius,võistlejad?
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ma pole küll õige mees siin arutama, aga kuskil jäi silma, et rehvi mõõt oli reguleeritud teljevahega. 30" 145 cm ja sealt edasi rehvimõõt 32". Numbrites võin eksida, aga asjale lähenemine tundub õiglane.rommi kirjutas: Niiehknaa on sitaks ebaõiglane see, et samurai ja G-l on üks ja sama rehvipiirang. TR1 oleks stock klass ainult sel juhul kui rehvimõõt oleks ka stock. See tiivalaiendite teema tundub jube mõttetu, sorry kui ma väga puusse panen.
rommi
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
See peaks siis olema reaalne mõõt millimeetrites (mis kõrguse suhtes on paigas), mitte see, mis rehvi küljel kirjas!
Pooldan koopalaiendi vabakslaskmist, kuna need kipuvad metsas hävima ja originaalid on reeglina siga kallid. Eriti kui järgida Veiko poolt pakutud max laiuse nõuet.
Lisaks võiks likvideerida veel totrusi nagu originaalväljalase ja originaalelektrisüsteem!!!
Pooldan koopalaiendi vabakslaskmist, kuna need kipuvad metsas hävima ja originaalid on reeglina siga kallid. Eriti kui järgida Veiko poolt pakutud max laiuse nõuet.
Lisaks võiks likvideerida veel totrusi nagu originaalväljalase ja originaalelektrisüsteem!!!
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Stupiduser kirjutas:Maksimumina on TR-1 lubatud 32 tolli rattad.
Lihtsalt täpsustus...
Sellegi poolest võiks tiivalaiendid vabaks lasta. Puht materiaalsetel kaalutlustel (loe: originaal maksab siga palju raha tavaliselt).
OK mõtlesin seda et 33" mudzilla mahub 820 mm sisse ära.
tiivalaiendid võiks lasta jah vabaks,või siis määraks ära nende laiuse.See orig. laiendi toppimine auto külge on täiesti mõttetu kuna nad jah irduvad esimeses võsas.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Kuna ise just mõtlen, et kas hakata G esimeste laiendite otsi saagima või mitte ja kas seda tohib teha, lugesin läbi idanaabrite projekti: http://www.offroad.spb.ru/
Tehn. tingimused peaks nagu nendega üsna ühised saama ja nende projektist jäi küll mulje, et laiendid vabaks saavad. Vt. p. 13.1.8 seal ei mainita, et peaks originaalsed olema, peaasi, et traumaohutud.
Rehvide max laiuse teemat on ka puudutatud. Võibolla nimetatud teemad on sealpool kogu aeg nii olnud, ei mäleta ja nende hetkel kehtivat TT otsida ka ei viitsi. Ju neil ka kuskil foorumis vastav arutelu juba käib.
Tehn. tingimused peaks nagu nendega üsna ühised saama ja nende projektist jäi küll mulje, et laiendid vabaks saavad. Vt. p. 13.1.8 seal ei mainita, et peaks originaalsed olema, peaasi, et traumaohutud.
Rehvide max laiuse teemat on ka puudutatud. Võibolla nimetatud teemad on sealpool kogu aeg nii olnud, ei mäleta ja nende hetkel kehtivat TT otsida ka ei viitsi. Ju neil ka kuskil foorumis vastav arutelu juba käib.
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Kui venkudest õieti aru saan, siis - seni võis kasutada plastikust koopalaiendeid. Tulevikus võib ka. Rehvi laius kõigile max 11,5"-292mm. Mõõdetakse 1,5AT juures rehvi kõige laiemast kohast. Tänaseni oli rehvi laius auto tootja poolt määratule kuni 1" juurde.margus61 kirjutas:Rehvide max laiuse teemat on ka puudutatud. Võibolla nimetatud teemad on sealpool kogu aeg nii olnud, ei mäleta ja nende hetkel kehtivat TT otsida ka ei viitsi. Ju neil ka kuskil foorumis vastav arutelu juba käib.
Koopaääred peavad katma rehvi nii horisontaalselt, kui vertikaalselt.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Mis sellega siis on? Turvalisus peaks ju olema prioriteet nr1. Turvapuur ei anna võistlusel erilist eelist välja arvatud mingi jama puhul ellujäämine. Kui tahta viriseda, siis on kolmeistmeline tehase "originaal" ka suht haruldane. Küsimus pigem maastikusuutlikuses(rehvid, tõste jne). Kui need asjad on paigas, siis ju ok.walkman kirjutas:Küsimus välise turvaraami kohta? Kuidas kontrollitakse kas see on tehasest pärinev või mitte? Pean silmas sellist nagu on osadel defenderitel küljes. Kuidas selgitab võistlusel Tehnilise ülevaatuse komisjon nimetet asja originaalsust?
Sillalukkude ja muude tintel-vimpelite lubamine teeb autod nagunii ebavõrdseks. Kui selliselt rida ajada, siis saaks rajale ainult need autod, mis võistlusautosid treilaga kohale veavad
Kui midagi piirata või keelata , siis peab see teenima mingit eesmärki. Usun, et tiivalaienditega taheti kunagi piirata rehvi laiust ? Oleks vist lihtsam piirata lihtsalt rehvi laiust ja anda tiivalaiendid priiks , eeldusel, et ratas on kaetud vertikaalselt ja horisontaalselt . Traumaohutus on muidugi teema omaette.
Hulkur : OEM (original equipment manufacturer) toode .
Kas selleks on Amservist või ElkeAutost Toyotale ostetud vedrud ja amordid või ehk püsikiirusliigendid ?
Kas Hiinas valmistatud tiivalaiend on OEM´m kui Poolas või Eestis valmistatud ?
Või ehk on asi logos või detaili numbris. Hiljuti nägin oma silmaga autol detaili logoga -Hundai. Millega võiks olla tegu ? Kas ettevõtte või kirjaoskamatusega. Või on vaja vormi põhja pressida Toiota/Toyota logo ?
Land Roveritega on asi veel segasem, sest sellele autole toodetav lisavarustus ja kõiksugu muu lisaväärtuse andmine toimub Inglismaal väikestes töökodades , kes reeglina teevad mingit kindlat vidinat . Ehk nüüd keegi ütleb, et neid detaile Eestis edaspidi ei tohi kasutada ?
Oleks vist ekslik arvata, et näitek Fordile spiraalvedrusid tootev tehas ei tooda vedrusid veel poolele maailmale , ka B ja tont-teab mis varuosadena veel. Mille poolest need erinevad ? Karbi ? Värvi ?
Tagasi algusesse: iga piiranguga peab piiraja teadma, mida ta taotleb, millist eesmärki teenib. Kui piirang on juba fikseeritud , siis peab see olema ka lihtsalt kontrollitav vastasel juhul asi ei toimi.
Arvan, et veel enne peame üritama selgeks teha ( on vist parem vorm kui “ tehkem”) , millises seisus me tahame Eesti offroadi näha 3-5 aasta pärast ja siis selle taustal ehk piirata ja lubada erinevaid asju…kindla suunaga ikka. Arvan, et suunda oleks väga vaja ka võistluste korraldajatel jaoks.
Ei tea kes a.2010 on TR-2 eespool – Alvar või Matis ? ja kas Q Priit sõidab ikka Venesse ka ?
Defeka turvaraami-teema (turvalisus) tundub küll pisut diletantlik. Kui me nüüd täna hakkame vaidlema turvaraami/turvapuuri teemadel siis liigume küll sammu tagasi.
Keegi oleks kindlasti nõus rajale tuiskama ka ainult rooli ja raamile keevitatud tooliga ning suur tõenäosusega jääb ta ellu ka. Näiteks Klaperjahil kohalik kiivrita ja kinnasteta vintsimees mudas vedamas trossi oli väga IN, see ei kottinud ühtegi kohtuniku/turvameest ega vastupidi… Aga need kes veidi teises suunas mõtlevad, neid ei tasuks segada. Ainus , et turvpuur ei muutu täiendava ohu tekitajaks – ehk jääb seegi tehnilise personali( spetsialistide ) kontrollida .
Kuidas oleks Liblik Defeka salongisisene turvapuur – OEM tootena. Kui see autos on… kuhu siis Imre ja kaardilugeja lähevad …aga OK , minu lollid naljad.
Hulkur : OEM (original equipment manufacturer) toode .
Kas selleks on Amservist või ElkeAutost Toyotale ostetud vedrud ja amordid või ehk püsikiirusliigendid ?
Kas Hiinas valmistatud tiivalaiend on OEM´m kui Poolas või Eestis valmistatud ?
Või ehk on asi logos või detaili numbris. Hiljuti nägin oma silmaga autol detaili logoga -Hundai. Millega võiks olla tegu ? Kas ettevõtte või kirjaoskamatusega. Või on vaja vormi põhja pressida Toiota/Toyota logo ?
Land Roveritega on asi veel segasem, sest sellele autole toodetav lisavarustus ja kõiksugu muu lisaväärtuse andmine toimub Inglismaal väikestes töökodades , kes reeglina teevad mingit kindlat vidinat . Ehk nüüd keegi ütleb, et neid detaile Eestis edaspidi ei tohi kasutada ?
Oleks vist ekslik arvata, et näitek Fordile spiraalvedrusid tootev tehas ei tooda vedrusid veel poolele maailmale , ka B ja tont-teab mis varuosadena veel. Mille poolest need erinevad ? Karbi ? Värvi ?
Tagasi algusesse: iga piiranguga peab piiraja teadma, mida ta taotleb, millist eesmärki teenib. Kui piirang on juba fikseeritud , siis peab see olema ka lihtsalt kontrollitav vastasel juhul asi ei toimi.
Arvan, et veel enne peame üritama selgeks teha ( on vist parem vorm kui “ tehkem”) , millises seisus me tahame Eesti offroadi näha 3-5 aasta pärast ja siis selle taustal ehk piirata ja lubada erinevaid asju…kindla suunaga ikka. Arvan, et suunda oleks väga vaja ka võistluste korraldajatel jaoks.
Ei tea kes a.2010 on TR-2 eespool – Alvar või Matis ? ja kas Q Priit sõidab ikka Venesse ka ?
Defeka turvaraami-teema (turvalisus) tundub küll pisut diletantlik. Kui me nüüd täna hakkame vaidlema turvaraami/turvapuuri teemadel siis liigume küll sammu tagasi.
Keegi oleks kindlasti nõus rajale tuiskama ka ainult rooli ja raamile keevitatud tooliga ning suur tõenäosusega jääb ta ellu ka. Näiteks Klaperjahil kohalik kiivrita ja kinnasteta vintsimees mudas vedamas trossi oli väga IN, see ei kottinud ühtegi kohtuniku/turvameest ega vastupidi… Aga need kes veidi teises suunas mõtlevad, neid ei tasuks segada. Ainus , et turvpuur ei muutu täiendava ohu tekitajaks – ehk jääb seegi tehnilise personali( spetsialistide ) kontrollida .
Kuidas oleks Liblik Defeka salongisisene turvapuur – OEM tootena. Kui see autos on… kuhu siis Imre ja kaardilugeja lähevad …aga OK , minu lollid naljad.