Tr1 Reeglite arutelu möla
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.
Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.
Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Just,need tingimused rahenduvad juba 2008 LadogalCÄÄRFIILD kirjutas: Tegelikult on see Vene lehel olev PROJEKT siis ka TR-1 tingimused alates 2009 nii LADOGA kui Vepski.Võimalik ,et sain valesti aru aga tundub ,et Venelased tahavad need juba 2008 Ladogal rakendada?
Ja edaspidi kanduvad üle ka meile(BSC)
Viimati muutis Maasturid, T Dets 04, 2007 8:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
sass kirjutas:Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Võtan näiteks oma auto.Mis erineb kui osta selline auto poest.
1. Lubatud möödus MT rehv.
2. lukud ees ja taga
3. esimene vints
4. snorkel
5. oksatrossid
6. lisatuled
Pole ju mingi eriline koll.Ja mis nende lisade juures siis nii ületamatut on et peletab algajad ära.Väiksed detaili tugvendused on ju loomulikud.
Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.
Sassiga väga ühel nõul, ka minu auto ei erine salongi autost peale mölkide millegipoolest. Ah jaa taha raami külge on keevitatud aas...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Kule. Kui sa peaksid elus ka korra võistelnud olema, siis sa ju tead, et esimene auto reeglina sõidab punkti ja viimane auto lohiseb punkti.CÄÄRFIILD kirjutas:Sass kirjutas:(Aga tegelikult kui mõtlema hakata siis ju ongi TR1 auto salongiauto.Arvan et praegustel reeglitel pole häda midagi peale tiivalaiendite.Originaal laiendit pole lihtsalt mõtet peale igat võistlust osta.
Rajad on ka ok võibolla ehk mõni vintsimine ei peaks olema kilomeetripikkune.Aga punkti juurde vintsimine ju ok.)
Tegelikult nii ongi ,TR1 on sisuliselt salongiauto mõnede lisadega.Lihtsalt tuleb õige auto valida.Muideks mäletan ,et Imre sõitis mingil ajal isegi
tutika Terracaniga ja täitsa edukalt(pregu on tõesti rajad raskemad).
Originaal laliendid on kallis lõbu, sõltub margist paarist tuhandest kuni
20 tuhande ligi .Võimalik ,et eksin aga osad alustajad ,kes peale ühte sõittu loobuvad lagunevad kuskil mülkas lootusetult ära.Sellega olen küll nõus ,et sellist nn kilomeetripikkust vintsimist võiks natuke vähem olla.
Cäärfiild, sa natuke ajad segamini rahvarallit, atoorienteerumist ja offroadi.
Ma esinen väitega, et 100K G waguniga, millele on instaleeritud ninale vints ja reeglite kohased rehvid ja muud pisidetailid, on võimalik sõita eestis esikümnes. Vabalt.
Oma ütluse baseerun faktile, et me viimasel ASMil saime vaevu vaevu eest ära silberauto mersust, mis on jah küll TR2, kuid tegelikult suuresti ei erine oma olemuselt salongimaasturist.
Valida tuleb õige alus oma plaanide teostamiseks. CRV ei ole maastur.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Olen kotkaga nõus et valida tuleb õige alus.Ei tule ju keegi võistlema linnakaga millel ei ole aeglustit j.n.e.Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.Huvitav miks keegi rallit smart tüüpi autoga sõita ei taha.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Jah jutt õige aga pidasin silmas siiski eelkõige TR1 klassi reegleid nagu ka teema pealkiri kirjeldab.arto kirjutas:Ei pane poodi kinni, linnakatega on paras Turismi sõita ning kui neid tuleb piisavalt palju ( 15-20 võistkonda ) siis võib neile hakata ka tulemust arvestama.sass kirjutas:Kui linnaka mehed hakkavad ka nõudma TR1 reeglite kohandamist oma auto võimetele siis võime poe kinni panna.
Kui aga tehakse tulemust siis huviliste ring kasvab veelgi, sellisest klassist võib täiesti saada nakkuse ning siis valida juba endale põhi millega TR1-te liikuda!
Aga turismi võiks ju siis küll rohkem promoda.Et rav 4 ja crv mehed kah küljed tolmuseks saaks,see muidugi omaette teema juba.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Vast siis ikka Grand Turismi nimi võiks olla sobivam kui CRV´d ka tulemas. Muidu võib taas segadust tulla. Turistide reisikiri :
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7294
...alati hea lugeda .
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7294
...alati hea lugeda .
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Edaspidi oleks siin teemas ikka hea lugeda teemakohast arutelu,mitte seda kelle kasutajanime võib ära kustutada.CÄÄRFIILD kirjutas: Aga tõsta siis mittesobiv möla ICsse ja pane CÄÄRFIILDI konto kinni.
Eks teised näevad ju kõrvalt paremini ,võib olla tõesti on sul õigus.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120