3. leht 3-st

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: E Juul 17, 2017 11:14 am
Postitas Urvo
Landyle:

Mina ei nõustu sellega, et TR1 reeglid peaks veel rohkem piirama. Kui tahetakse tulla plaststangedega sõitma, siis selle jaoks ongi turistiklass, kus on võimalik kogeda peaaegu kõike seda, mis võistlusrajal ning teha seda omas tempos.

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: E Juul 17, 2017 4:07 pm
Postitas Landy
Urvo kirjutas:Landyle:
Mina ei nõustu sellega, et TR1 reeglid peaks veel rohkem piirama. Kui tahetakse tulla plaststangedega sõitma, siis selle jaoks ongi turistiklass, kus on võimalik kogeda peaaegu kõike seda, mis võistlusrajal ning teha seda omas tempos.

Aga nende palststangeda sõideti kuni viimati kehetstaud reegliteni ( üle 10 aasta), hambad ristis ja saadi ka võisteldud ilma tõste ja lisa tiivalienditeta.
Viimane sinu lause kuulub pigem huumori valdkonda, kui võtta aluseks viiamse suvesõidu TUR rada, mida oleks 95% ulatuses julegelt ka CRV või mõni mõne muu sarnase putukaga saanud võtta (Pandi ju mahagi linnamaasturiga). Selt küll mingit võistluse mekki man ei saa.
Meenutusseks üks vana teema: viewtopic.php?f=3&t=9925
Pragused TR1 tehilised reeglid on valge numbriga liiklemiseks niigi piiri peal. Sealet edasi kipub kangesti jub modifitseeritud sportautode valdkonda minema.

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: E Juul 17, 2017 4:48 pm
Postitas LauriJ
Suvesõidu turist on koguaeg kruusaralli olnud ja see on korraldajate poolt välja ka öeldud. Siin pole midagi nutta. Pealegi pole TUR kuskilt otsast võistlus vaid niisama kulgemine.

Räägime parem reeglitest edasi. Suvesõidu järelkaja jaoks on teine teema.

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: E Juul 17, 2017 4:50 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:
Urvo kirjutas:Landyle:
Mina ei nõustu sellega, et TR1 reeglid peaks veel rohkem piirama. Kui tahetakse tulla plaststangedega sõitma, siis selle jaoks ongi turistiklass, kus on võimalik kogeda peaaegu kõike seda, mis võistlusrajal ning teha seda omas tempos.

Aga nende palststangeda sõideti kuni viimati kehetstaud reegliteni ( üle 10 aasta), hambad ristis ja saadi ka võisteldud ilma tõste ja lisa tiivalienditeta.
Viimane sinu lause kuulub pigem huumori valdkonda, kui võtta aluseks viiamse suvesõidu TUR rada, mida oleks 95% ulatuses julegelt ka CRV või mõni mõne muu sarnase putukaga saanud võtta (Pandi ju mahagi linnamaasturiga). Selt küll mingit võistluse mekki man ei saa.
Meenutusseks üks vana teema: viewtopic.php?f=3&t=9925
Pragused TR1 tehilised reeglid on valge numbriga liiklemiseks niigi piiri peal. Sealet edasi kipub kangesti jub modifitseeritud sportautode valdkonda minema.


See, et Suvesõidu Turistide rada linnamaasturiga maha pandi ei ole küll põhjuseks, et TR1 reegleid peaks muutma hakkama

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: T Juul 18, 2017 9:19 pm
Postitas Movistar
Arto kirjutas:Mõte neid reegleid tehes oli, et nad kehtivad ikka 2018 aasta ka, ehk siis soov on, et me saame uued reeglid selle 2017 aasta lõpuks lukku ning nad hakkavad kehtima 2019 algusest.
Seega julgemalt arutlema kaasvõistlejad!


Ma küll ei tea kes mida mõtles aga vanasti olid reeglid 5 a kehtivusega.
6a jooksul jõuab tehnika vähemalt 2 põlvkonda edasi areneda. Liiga pikk tundub see 6 a. Isegi 5 on palju.Mõistlik oleks 3.
Kas on mõistlik veel 1,5 a oodata kui on näha,et klassides on vaja teha korrektuure ? Vanad arusaamad ei kehti enam ammu.

Krt,isegi riigikogu valimised on oluliselt tihedamalt :D

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: K Juul 19, 2017 9:26 am
Postitas totu
Movistar kirjutas:
Arto kirjutas:Mõte neid reegleid tehes oli, et nad kehtivad ikka 2018 aasta ka, ehk siis soov on, et me saame uued reeglid selle 2017 aasta lõpuks lukku ning nad hakkavad kehtima 2019 algusest.
Seega julgemalt arutlema kaasvõistlejad!


Ma küll ei tea kes mida mõtles aga vanasti olid reeglid 5 a kehtivusega.
6a jooksul jõuab tehnika vähemalt 2 põlvkonda edasi areneda. Liiga pikk tundub see 6 a. Isegi 5 on palju.Mõistlik oleks 3.
Kas on mõistlik veel 1,5 a oodata kui on näha,et klassides on vaja teha korrektuure ? Vanad arusaamad ei kehti enam ammu.

Krt,isegi riigikogu valimised on oluliselt tihedamalt :D

Õige oleks ju autosid reeglite järgi ehitada. mitte reegleid autode järgi :) Sel juhul pole vahet kaua need kehtivad ja sügada tuleb sealt, kus sügeleb.

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: T Nov 07, 2017 3:32 pm
Postitas indreq
Ma küll nii vähe sõitnud et kohati pole kindel kas arvamiseks luba on, aga arvan ikka:
1. Meediast hoiaks eemale nagu katkust. Olen nendega töö asjus piisavalt kokku puutunud ja tean 100% kindlusega - neid huvitab ainult skandaal. Positiivne uudis huvitab ehk mõnda väga friiki maakonnalehe spordirubriigi täitematerjali kogujat, aga vabariikliku esikaanele saab mingi halisev Matilda kelle kaloss poriseks sai kui külatee peal oli maasturit nähtud. Seda lahingut pole võimalik võita, seega pole mõtet alustada.
2. Tehniliste muutmisega olen ise kokku puutunud juba palju aastaid tagasi rahvarallis. Enamasti on ikka nii et arutelul kohal on need mehed kellele hetke tingimused sobivad. Ja kui siis küsida et kas muuta, siis arvatakse et pole vaja, kõigile ju sobib. Kui siis ikka muudetakse, siis neist olemasolevatest meestest mõned kaovad ära ja esialgu osavõtjaskond langeb. Mõne aja jooksul siis liitub seltskond uusi mehi, need kellele meeldivad uued reeglid. Kui siis jälle võtta teemaks muutmine (kasvõi varemkehtinud reeglitele tagasi muutmine) siis öeldakse jälle et pole vaja muuta, kõigile kohalolijatele ju sobib. Ma ei ole veel näinud reeglite muutmist mis oleks kaasa toonud kohese sõitjate hulga kasvu, küll aga kahanemise. On ju eemale jäämine lihtne, uutel tulijatel liitumine võtab aga veidi aega. Mina omal ajal rahvaralliga tegin lõpparve kui keelati kruusarehvide kasutamine ja oma legendi koostamine. Aga tulid uued mehed ja ala elab edasi.
3. Sportnumbrid VABAst välja - ma ei tea kuidas teised tiimid ülevaatustega hakkama saavad aga meie kogemused maanteeameti meestega on sellised et stangede muutmine, suurte rehvide panek, tiiva servade lõikamised, snorklite, kaitsetorude/trosside ja vintside paigaldamised, stabikate äravõtmised jne jne - need panevad neid mehi tatti pritsima ja värisevate kätega tüübikinnitustest sonima. TR1 auto ehk veel tänavalegaalsena saab läbi - kui liiga mõlkis ei ole. Ma tean et täna vist enamus VABA autosid on tavaregistris aga see on üks hunnik mida ma ei torgiks.
4. Ma arvan et sihuke VABA/TR2 klass peaks olemas olema, kuna TR1 ja TR3 on mõlemad suht äärmused. Veidi ehk piiraks ka VABAt rohkem - nt piiraks kere modifitseerimise ulatust, kasutama peaks sama auto sildasid ja paneks ehk miinimumkaalu - alusmudelist 90% näiteks. Suht läbinähtav eesmärk - ET klassi masinad VABAdega koos pole nagu silmale päris õige, kas nad ehk TR3'dega koos tunneks ennast kodusemalt?

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: T Nov 07, 2017 8:58 pm
Postitas helar
Mina tänast vaba ei piiraks. Toimib.
Kui sp numbriga tahab liivakasti sõitma ja mahub reeglitesse siis palun väga.

Re: Tehnilised reeglid alates 2018

Postitatud: K Juul 04, 2018 5:25 pm
Postitas kabanoss600
Küsiks vahele, et kas jäävad kõik reeglid siis samaks või on tulemas muudatusi?
Kas on teada ka mingi orienteeruv aeg millal uued reeglid võiksid kinnitust leida...?