Aga räägi, mis oleks motivaator orienteeruma minna.MahviaDeTyrk kirjutas:TR1tesid on ringrajal hulgim - vaja on nad lihtsalt kunagi ka off-roadi sõitma kah meelitadaenx kirjutas:Selles mõttes, et ei ole kuulnud TR1-e sõitjate hulgas, et reegleid peaks muutma.totu kirjutas: Kas mõlemad?
Kui vihjad sellele, et hetkel on 2 TR1-e, siis nii see ilmselt siiski ei jää.
Enda puhul ei välista sugugi järgmisel aastal TR-1 võistlemist
Üldiselt reeglitega rahul ja suuri muudatusi vajalikuks ei pea - ja arvan, et mida vähem muudame seda parem - kõiki autosid ei ehitata mõne kuuga
Reeglitest = - ei mõista ma punkti mõtet ja vajadust
3.4.3.4. Istmete arv peab vastama registreerimistunnistusel märgitud istekohtade arvule.
Mu oma võistlusautos ei ole väga palju vaba ruumi (eriti kui peab veel nt. kummipaati vedama) - ook - küllap saab hakkama aga oluliselt mugavam on kui tagasitmeid sees ei ole.
NP- saab ju 2 istmeliseks regada - ma väga kahtlen kas kunagi istmete arvu uuesti suurendada saab - aga päriselt ei välista kah
Aga sooviks sama autoga minna vahepeal miskile safarile või ... ja võtta pere kaasa - ilmselgelt iga nädal istmete arvu teh passis muuta on ....
Tänavaliikluses ei tülita keegi kui istmeid vähem autos on - küll aga tullakse kallale kui rohkem on
Ma võibolla olen asjadest valesti aru saanud - aga sellele ju rõhutaksegi, et TR1 on võimalikult originaali lähedane ja vajadusel ka suva sõitudeks kasutatav
Kergem rada?
Raskem rada?
Lühem või pikem võistlus?
Ainult päevased katsed?
Väiksem osalustasu?
Vähem navigatsioonitehnikat?
Rohkem IT lahendusi?
Vingem kultuuriprogramm?
Parem seltskond?
Rohkem meediakajastusi?
Leebemad tehnilised reeglid?
Karmimad tehnilised reeglid?
VMS?
Et TR-1d rinkat hõõruvad näeme ja väga lahe, minu arust võiks orienteerumine läheneda rinkale? Lühem ja odavam? Jutt siis esialgu ainult TR-1st aga las osalejad ise räägivad.