Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
Ural 6x6 kirjutas:Kahju, et edaspidi suurte veoautodega enam ringrajale väga asja pole. 8x8 autode rajale ootamine paistab VEOK klassi tehnilisi tingimusi lugedes kainelt mõeldes üsna helesinine unistus, ehkki miinimum teljevahet silmas pidades saaks kindlasti mõne millimeetri veel koomale tõmmata (Tarta T813 KOLOS - 1650+2200+1450 mm), ehk siis 2200mm..
Misasja sa jaurad ?
Pole TR3ed nii lühikese teljevahega - ei tule ka veokaid
Ural 6x6 kirjutas:Kahju, et edaspidi suurte veoautodega enam ringrajale väga asja pole. 8x8 autode rajale ootamine paistab VEOK klassi tehnilisi tingimusi lugedes kainelt mõeldes üsna helesinine unistus, ehkki miinimum teljevahet silmas pidades saaks kindlasti mõne millimeetri veel koomale tõmmata (Tarta T813 KOLOS - 1650+2200+1450 mm), ehk siis 2200mm..
Misasja sa jaurad ?
Pole TR3ed nii lühikese teljevahega - ei tule ka veokaid
Ural 6x6 kirjutas:Kahju, et edaspidi suurte veoautodega enam ringrajale väga asja pole. 8x8 autode rajale ootamine paistab VEOK klassi tehnilisi tingimusi lugedes kainelt mõeldes üsna helesinine unistus, ehkki miinimum teljevahet silmas pidades saaks kindlasti mõne millimeetri veel koomale tõmmata (Tarta T813 KOLOS - 1650+2200+1450 mm), ehk siis 2200mm..
Misasja sa jaurad ?
Pole TR3ed nii lühikese teljevahega - ei tule ka veokaid
MahviaDeTyrk kirjutas:
Misasja sa jaurad ?
Pole TR3ed nii lühikese teljevahega - ei tule ka veokaid
2200 mm on ikka oluliselt lühem kui 2300 mm
Multicari saaks ka veel 22 cm lühemaks lõigata.
Miks see min telje vahe sul nii pinnuks silmas on? Tahad hirmsasti kraziga esikohta saada? Olgem ausad need 8x6 ja 6x6 suured kollid sobivad triali rajale mitte meie mudaukudesse. Mina olen sõitnud nii mõnegi sõidu meie mõistes suure autoga,olen viimane olnud ja olen ka esimene olnud. Minul pill laiali hetkel ja erilist vahet pole mis teljevahe miinimum jääb ikka on ifa sellest pikem. Kui peaks kunagi veel sõitma tahaks ,et rajal veel mõni räris auto oleks mitte teoreetilised 8x8 raketiveokid
Ural 6x6 kirjutas:
2200 mm on ikka oluliselt lühem kui 2300 mm
Multicari saaks ka veel 22 cm lühemaks lõigata.
Miks see min telje vahe sul nii pinnuks silmas on? Tahad hirmsasti kraziga esikohta saada? Olgem ausad need 8x6 ja 6x6 suured kollid sobivad triali rajale mitte meie mudaukudesse. Mina olen sõitnud nii mõnegi sõidu meie mõistes suure autoga,olen viimane olnud ja olen ka esimene olnud. Minul pill laiali hetkel ja erilist vahet pole mis teljevahe miinimum jääb ikka on ifa sellest pikem. Kui peaks kunagi veel sõitma tahaks ,et rajal veel mõni räris auto oleks mitte teoreetilised 8x8 raketiveokid
Noh, muidugi pole vahet, edaspidi sõidad lihtsalt Multicaride keskel.
Multicar A25 Allrad tühimass 1600 kg, täismass 3800kg, teljevahe 1970mm http://www.fahrzeugseiten.de/Nutzfahrze ... r_m25.html
Teljevahet peaks 33cm pikemaks keevitama ja 400 kg raskust ka lisama
Kui ühel hetkel raskema raua kummardajatel pole VEOK klassi asja, siis mis seal ikka. Elan üle.
PS. Pole kunagi Kraz-iga võistelnud. Uraliga küll. Ja 6x6 masinatest liikus mõte hetkeks Zil 131 peale, aga noh, kahe tonniste veokatega võrreldes on ka Gaz 66 liiga suur auto.
Multicaridega võib võidu sõitta küll. Kuna veokad panevad ikka vahest küljed kokku saab nalja kõvasti kui rattalune putukaid täis. Minule reeglite projekt sobib ja viitsiks äkki isegi natuke mutreid keerata ,et järgmine aasta rajale jõuda.
heints kirjutas:Multicaridega võib võidu sõitta küll. Kuna veokad panevad ikka vahest küljed kokku saab nalja kõvasti kui rattalune putukaid täis. Minule reeglite projekt sobib ja viitsiks äkki isegi natuke mutreid keerata ,et järgmine aasta rajale jõuda.
Kui lugeda võistlusjuhendit, siis tegelikult pole see siiski romuralli.
Jõudu ehitamisel igatahes, siiralt kusjuures
Kõik autod on ehitatud ja ka ehitatakse - - - et meie kasutatavatel radadel kiiresti edeneda. Kui keegi arvab, et raske edeneb hästi OK. Klapperil prooviti 131-te - edenes hästi - kuni esimese auguni. Mogi teljevahe võiks ollagi miinimum, kuna tegelikult hea doonor, ei hakka keegi multicari baasil midagi tegema. Kaalu koha pealt, et 66 ilma kastita tühikaal võiks olla miinimum. Kuna meil ilmselt raketiveokid kunagi ei stardi, siis jään ikkagi 24 veljemõõdu juurde. Turvapuur/kaar vajab põhjalikku lahtikirjutamist, kuna kasutatakse palju pehmeid vene kabiine rasketel autodel.
samur kirjutas:Kõik autod on ehitatud ja ka ehitatakse - - - et meie kasutatavatel radadel kiiresti edeneda. Kui keegi arvab, et raske edeneb hästi OK. Klapperil prooviti 131-te - edenes hästi - kuni esimese auguni. Mogi teljevahe võiks ollagi miinimum, kuna tegelikult hea doonor, ei hakka keegi multicari baasil midagi tegema. Kaalu koha pealt, et 66 ilma kastita tühikaal võiks olla miinimum. Kuna meil ilmselt raketiveokid kunagi ei stardi, siis jään ikkagi 24 veljemõõdu juurde. Turvapuur/kaar vajab põhjalikku lahtikirjutamist, kuna kasutatakse palju pehmeid vene kabiine rasketel autodel.
Kui ma leidsin endale järgmise projekti jaoks sobiva tooriku(Multicar A25), siis miks Sa hakkad rääkima tühikaalu tõstmisest? Lisades suured 1,4 meetrise läbimõõduga rattad, kobedama mootori ja vintsi saaks ju Multicarist vägagi edulise aparaadi, mis puude vahel hästi manööverdab. Kahe tonni puhul poleks siis rohkem raskust vaja lisadagi.
Kui te reaalsuses ära proovite oma 2200, või misiganes teljevahe,saate ise aru mis lollus see on.Kolmedel meil keskmiselt 2500mm,aga ratas ka alla meetri.
Samuti 1400mm traktorirattaga pole võimalik veoka tehnikaga pilli eriti alla 2,5t ehitada,isegi see 2,5 on väga keeruline,rääkimatta ,et see veel mingisugust konkurentsi oleks suuteline pakkuma.
Ilmselt enamus teist ei anna endale aru mis asjad kaaluvad,see arusaam hakkab tekkima inimestel,kui ehitatakse koos kaaluga autosi.
samur kirjutas:Kõik autod on ehitatud ja ka ehitatakse - - - et meie kasutatavatel radadel kiiresti edeneda. Kui keegi arvab, et raske edeneb hästi OK. Klapperil prooviti 131-te - edenes hästi - kuni esimese auguni. Mogi teljevahe võiks ollagi miinimum, kuna tegelikult hea doonor, ei hakka keegi multicari baasil midagi tegema. Kaalu koha pealt, et 66 ilma kastita tühikaal võiks olla miinimum. Kuna meil ilmselt raketiveokid kunagi ei stardi, siis jään ikkagi 24 veljemõõdu juurde. Turvapuur/kaar vajab põhjalikku lahtikirjutamist, kuna kasutatakse palju pehmeid vene kabiine rasketel autodel.
Velje suurust mina jälle ei piiraks kuna siis oleks ka suurtel autodel putukate vastu mingi eelis. Reaalsuses pole nigunii eriti selliseid sildasid saada mis suuremaid rattaid kannatavad. Ja need autod oleks miinimumkaalust väga kaugel.
Noh, tegelikult olemegi jõudmas sellisesse punkti, kus väga väike pole hea ja suur ka ei kõlba. Kui kehtestada minimaalne kaal 3,5 tonni, siis väikeseid autosid poleks mõtet enam lõigata, kuna peaksid vähemalt sama palju rauda asemele kleepima ja suured saaksid lõigata palju tahavad. Poleks mingi mõtet ka enam minimaalse teljevahe üle pead murda. Samas oleks 3,5 tonni piisav, et autod suurtena välja paistavad, sest 2x2m 3,5 tonni kaaluvat kuubikut ei ehitaks ilmselgelt ükski arukas inimene. Mootori poolest võiks valik vabaks jääda, kuna igaüks saaks ise mõelda, kuidas kaalu telgede vahel paremini jaotada. Samas oleks ka pealtvaatajale selge, et rajal on massi ja gabariidi poolest veoauto laadsed tooted.
samur kirjutas:Kõik autod on ehitatud ja ka ehitatakse - - - et meie kasutatavatel radadel kiiresti edeneda. Kui keegi arvab, et raske edeneb hästi OK. Klapperil prooviti 131-te - edenes hästi - kuni esimese auguni. Mogi teljevahe võiks ollagi miinimum, kuna tegelikult hea doonor, ei hakka keegi multicari baasil midagi tegema. Kaalu koha pealt, et 66 ilma kastita tühikaal võiks olla miinimum. Kuna meil ilmselt raketiveokid kunagi ei stardi, siis jään ikkagi 24 veljemõõdu juurde. Turvapuur/kaar vajab põhjalikku lahtikirjutamist, kuna kasutatakse palju pehmeid vene kabiine rasketel autodel.
Kui ma leidsin endale järgmise projekti jaoks sobiva tooriku(Multicar A25), siis miks Sa hakkad rääkima tühikaalu tõstmisest? Lisades suured 1,4 meetrise läbimõõduga rattad, kobedama mootori ja vintsi saaks ju Multicarist vägagi edulise aparaadi, mis puude vahel hästi manööverdab. Kahe tonni puhul poleks siis rohkem raskust vaja lisadagi.
Eelmine aasta Antsumäel proovis roheline veokas BOBCAT-iks muunduda, aga edutult, järgmisel võistlusel oli suht normaalne tagasi. Väikese teljevahega ei manööverda üldse kõige paremini, tahab ainult otse sõita, nii et edu multicariga.
MahviaDeTyrk kirjutas:3.2.11.1. Kõigil võistlussõidukitel peab olema paigaldatud terasest kabiinile kinnituv turvakarkass. (hakkab kehtima alates 2019)
Raamile kinnitada ei tohi ?
Tohib aga vähemalt peab olema kinnitatud kabiini külge.