VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Võiks kaaluda lisada olemasolevale veoautoklassile nn. standardklass veoautodele.
Kui võrrelda nt 2010 Klaperjahti ja praegust seisu, siis veoautod on tohutult arenenud, samas nad meenutavad välimuselt natuke veoautosid.
Stock 66-ga (suuremad rattad) eriti hetkel ilma ei tee.
Näiteks raam, sillad, kabiin ja mootor võiksid olla originaalid.
See võib tagasi võistlema tuua neid, kellel arendusteks väga aega(raha) pole. Isegi kuulun nende hulka
Terv.
Kui võrrelda nt 2010 Klaperjahti ja praegust seisu, siis veoautod on tohutult arenenud, samas nad meenutavad välimuselt natuke veoautosid.
Stock 66-ga (suuremad rattad) eriti hetkel ilma ei tee.
Näiteks raam, sillad, kabiin ja mootor võiksid olla originaalid.
See võib tagasi võistlema tuua neid, kellel arendusteks väga aega(raha) pole. Isegi kuulun nende hulka
Terv.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Kui stock, siis ikka nii nagu tänavale sobib. Number ja ülevaatus ka kohustuslikud. Põhimõtteliselt nagu TR1. Probleemid algavad muidugi sellest, et Ural'il ja Kraz'il näiteks vintsid originaalis taha poole tõmbavad. Või olekski ainult ORIGINAAL GAZ 66 liiga? Kui huvilisi oleks võiks mõnele veel nurgas konutavale vanarauahunnikule elu sisse puhuda. Selleks aastaks ilmselt ei jõuaks siiski. Aga seda ORIGINAALRAUAKLASSI mõtet olen isegi mõelnud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Miks on vaja alati ilma teha? Eriti veel siis, kui aega ja võimalusi auto ehitamiseks napib. Mis ei või lihtsalt peale tulla, head seltskonda ja üritust nautida?STG44 kirjutas:Võiks kaaluda lisada olemasolevale veoautoklassile nn. standardklass veoautodele.
Kui võrrelda nt 2010 Klaperjahti ja praegust seisu, siis veoautod on tohutult arenenud, samas nad meenutavad välimuselt natuke veoautosid.
Stock 66-ga (suuremad rattad) eriti hetkel ilma ei tee.
Näiteks raam, sillad, kabiin ja mootor võiksid olla originaalid.
See võib tagasi võistlema tuua neid, kellel arendusteks väga aega(raha) pole. Isegi kuulun nende hulka
Terv.
Nendel, kelle on tahtmist rohkem putitada ja trenni teha, teevad ka "ilma" alati rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Ilma tegema - rada läbima. Ilmselgelt jäävad stock ratastega 66, Unimog, Volvo jms rajal hätta.
Veoauto klass on üsna atraktiivne pealtvaatajatele, miks mitte seda arendada ja mitmekesistada.
Veoauto klass on üsna atraktiivne pealtvaatajatele, miks mitte seda arendada ja mitmekesistada.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Igaüks, kes otse maanteelt rajale keerab ja ringi läbida suudab on kindlasti kaasvõistlejate ja publiku lugupidamise auga välja teeninud
Kui aga mõtet natukese edsi arendada, siis poleks korraldajatel ilmselt väga raske paar linti suuremate mülgaste kõrvalt vedada standardautode jaoks - ülejäänud raja osa võiks olla ühine ja rajal oldaks samaaegselt lihtsalt arvestust peetaks standard- ja spetsiaalklassis eraldi. Olgem ausad, järele aitamata tehase seades veokile on praegused rajad (üle meetri sügavune vesi ja muda) kohati liiga hukatuslikud.
Kui aga mõtet natukese edsi arendada, siis poleks korraldajatel ilmselt väga raske paar linti suuremate mülgaste kõrvalt vedada standardautode jaoks - ülejäänud raja osa võiks olla ühine ja rajal oldaks samaaegselt lihtsalt arvestust peetaks standard- ja spetsiaalklassis eraldi. Olgem ausad, järele aitamata tehase seades veokile on praegused rajad (üle meetri sügavune vesi ja muda) kohati liiga hukatuslikud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Siis pole ju muud vaja, kui asi korraldajale kandikul kätte viia. Et näe, selline punt tahaks ka tulla peale, aga teeme rajal lintidega väikse ümberkorralduse ja kõik peaks ju rahul olema.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Aga palju neid tänavalegaalseid veokeid rajale tulemas oleks? Et räägime ju ikka ja ainult offroad ringraja võistlusest mitte orienteerumiest.
Enne kui miskit korraldajatele rääkima hakata peaks nii-öelda kriitiline mass huvilisi koos olema - no mingi viis vähemalt.
Sellise jutu peale, et teate meil siin üks tuleks rajale sellel aastal ja järgmisel aastal võib-olla teine ka - saadaks korraldajana ise ka sellise jutustaja üsna kiirelt sinna kus Neil Armstrong kunagi käinud on.
Enne kui miskit korraldajatele rääkima hakata peaks nii-öelda kriitiline mass huvilisi koos olema - no mingi viis vähemalt.
Sellise jutu peale, et teate meil siin üks tuleks rajale sellel aastal ja järgmisel aastal võib-olla teine ka - saadaks korraldajana ise ka sellise jutustaja üsna kiirelt sinna kus Neil Armstrong kunagi käinud on.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Tavaliselt nii ongi. Jutumehed räägivad, et kui täpselt neile üks klass teha, kus nemad võidaksid, tuleks vähemalt 1 auto rajale. Sama jutt käib TR3-s ka, et tehke uunikumide klass ning siis tuleks vanad autod rajale. Ei tuleks midagi, võibolla mõni üksik auto mõneks üksikuks võistluseks aga üldiselt on see kellegi helesinine unistus. Pigem teha rajad veidi jõukohasemaks, et räigel kollil pole suurt eelist. Lihtsamad rajad=rohkem terveid autosi=rohkem läbitud ringe=suurem konkurents= pealtvaatajatele vaatemängulisem ja sõitjatele pingelisem.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Usun, et kui väikese (originaal) rattaga võistlus ära proovida, siis tekib ka aeg ja võimalus suurema ratta allakruvimiseks järgnevaks võistluseks
Ja kui suurema rattaga ära sõita korra, siis tundub see originaalratas ainult maanteel kulgemiseks sobiv.
Ja sealt edasi läheb kõik juba nõiaväel - lisavõimsus, jahutus, vints jne jne jne.
Ja kui suurema rattaga ära sõita korra, siis tundub see originaalratas ainult maanteel kulgemiseks sobiv.
Ja sealt edasi läheb kõik juba nõiaväel - lisavõimsus, jahutus, vints jne jne jne.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Väga palju lihtsamad rajad oleksid ehk lõppkokkuvõttes võistlejate jaoks igavad. Võistluse ajal auku sõites peaks ikka see "nüüd on küll kõik p....s" tunne vähemalt korra tekkima. 2017 aasta radade kohta ei taha mina küll midagi ette heita, olivad päris huvitavad (kolhoosi kollektiiv tänab korraldajaid) Kui veoautoga lihtsalt ringi tahaks kihutada, siis vaataks pigem veoautokrossi poole.LauriJ kirjutas: Lihtsamad rajad=rohkem terveid autosi=rohkem läbitud ringe=suurem konkurents= pealtvaatajatele vaatemängulisem ja sõitjatele pingelisem.
Lisaks kindlasti osalejate arv, mis pinget tekitab - alla 10 auto rajal on veits igav, üle kümne läheb juba lõbusaks
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Soendaks vana teema uuesti üles.
Minu andmetel tahetakse veoauto klassi tehnilisi tingimusi muuta mis peaks kehtima 2022 aastani.
Kas keegi teab asjast midagi? Kas see on üldse võimalik?
Mure selles, et auto ehitamin pooleli ja ei tea mida teha.
Minu andmetel tahetakse veoauto klassi tehnilisi tingimusi muuta mis peaks kehtima 2022 aastani.
Kas keegi teab asjast midagi? Kas see on üldse võimalik?
Mure selles, et auto ehitamin pooleli ja ei tea mida teha.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Kuidagi vaikne?
Torm ju tulekul! ilmateade ütleb et 20.11 õhtul
Tsitaat offroad veokid grupist Fatsebookist
"Esialgne mõte oli teha 11.11 aga kahjuks tuli selle kuupäeva peale komitee koosolek, seega kuna keegi muud kuupäeva pole pakkunud valiksin eelnevalt pakutud kuupäevadest 20.11.#
Tsitaat ka veokameestele teisest teemast "Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?"
Seega arvan ,et kõik aktiivsed veokamehed peaksid kohale ILMUMA
Torm ju tulekul! ilmateade ütleb et 20.11 õhtul
Tsitaat offroad veokid grupist Fatsebookist
"Esialgne mõte oli teha 11.11 aga kahjuks tuli selle kuupäeva peale komitee koosolek, seega kuna keegi muud kuupäeva pole pakkunud valiksin eelnevalt pakutud kuupäevadest 20.11.#
Tsitaat ka veokameestele teisest teemast "Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?"
Seega arvan ,et kõik aktiivsed veokamehed peaksid kohale ILMUMA
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Käitumisjuhised tormi üle elamiseks leiad siit:https://www.rescue.ee/et/juhend/ilmasti ... aolukorradheeringas kirjutas:Kuidagi vaikne?
Torm ju tulekul! ilmateade ütleb et 20.11 õhtul
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Nii käitumisjuhend olemas .Ural 6x6 kirjutas:Käitumisjuhised tormi üle elamiseks leiad siit:https://www.rescue.ee/et/juhend/ilmasti ... aolukorradheeringas kirjutas:Kuidagi vaikne?
Torm ju tulekul! ilmateade ütleb et 20.11 õhtul
Nüüd kirjuta mis on tormi põhjused,et reegleid tahetakse muuta.
Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal
Ise pasundad siin ja tahad miskit muuta. Kuna neid reegleid nagunii keegi ei järgi, siis pole vahet, mis seal lõpuks tegelikult kirjas on. Kolhoos saab vabalt hakkama ka siis kui edaspidi karikasarjas ei osale.heeringas kirjutas:Nii käitumisjuhend olemas .Ural 6x6 kirjutas:Käitumisjuhised tormi üle elamiseks leiad siit:https://www.rescue.ee/et/juhend/ilmasti ... aolukorradheeringas kirjutas:Kuidagi vaikne?
Torm ju tulekul! ilmateade ütleb et 20.11 õhtul
Nüüd kirjuta mis on tormi põhjused,et reegleid tahetakse muuta.