6. leht 6-st

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: T Aug 14, 2018 2:47 pm
Postitas erik
Tr1 rada peaks kuulu järgi ikka kraadi võrra lahjem tulema, e. koledamad kohad jäetakse välja.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: T Aug 14, 2018 6:22 pm
Postitas jaanusy
Härrad, ärge kohe lööma tulge.

Vaba+ võib ka kõige viimasena peale lasta kui võisteljad on läinud. Samas kattub suures osas rada TR3 ja TR1 nagu nii. ( nii ka varem olnud)

Idee on tuua tagasi need autod mis olid kaks aastat tagasi stardis kui Urvo Vaba klassi liikuma lükkas, ehk siis autod mis on rasked Vaba jaoks, millega sõidetakse safaril suurte rehvidega. Teeks siis nendele autodele ilma karikasarja punktideta võistluse, kus saaks proovida ja võib olla suudame hiljem jutu käigus teha nendele masinatele klassi.

Ei peaks elama nii, et kui miskit kunagi kirja sai siis nii see peabki jääma, elu meie ümber muutub, muutume ka ja õpime kuulama mitte ainult rääkima.

Tegemist on ainult ideega, garaazis on mul igasuguseid rehve mida alla panna, selles pole probleem, ma pole lihtsalt rahul olemasoleva olukorraga mis on VABA klassis.

Päikest kõigile, muutused toimuvad ainult arutelu teel, palun ärge kohe maga lööge. Eesmärk pole VABA ja TR1 klassi sõitu kuidagi selle VABA+ klassi loomisega segada. Võin ka viimase autona startida.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: T Aug 14, 2018 8:04 pm
Postitas RistoRR
Need kes safarit sõidavad, ei tule vaba+ sõitma. Ja seda eelkõige kaare/puuri nõude pärast...

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: T Aug 14, 2018 8:21 pm
Postitas toi
Jaanusyl ka tr1 auto millel ei ole puuri. Ju ta peabki silmas neid vanakooli patroleid ja toyotse millega käiakse safaritel. Aga see puuri nõue nullib vist selle idee.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: T Aug 14, 2018 10:12 pm
Postitas erik
Puur on ilmselge liialdus, jutt ikkagi peakaarest ja tugedest, mis võib olla eemaldatav. Sirgalas võiks see oma kaalika huvides ikkagi olemas olla.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: N Aug 16, 2018 8:17 am
Postitas Jünger
Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 1:12 pm
Postitas donalds
Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 1:20 pm
Postitas Urvo
donalds kirjutas:
Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.
Ära plära. Toyota sõidab metsavahel igast sukimukist mööda, kui vähegi mees rooli taga on. Probleem on siis, kui rada väga pehmeks läheb, aga mõlemal juhul on omad plussid ja miinused. Seega kindlasti on võimalik vaba klassis toyota konkurentsis olla. Vaata kasvõi Kasesalu tiimi.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 1:24 pm
Postitas Jünger
donalds kirjutas:
Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.
Nii? Ja kes on sinu vales tooriku valikus süüdi?
1240 kilo kaalus samurai, mis on täiesti auto kujuga ja mitte kuskilt otsast ära lõigutud läti kole. Sisuliselt pane originaal vedrud alla, võta turvapuur ära ja mine tr1. Et1 autod kaalusid 1400 ja edasi...
Pilleri igatipidi tühjaks roogitud lc73 kaalus ligi 2000.
Ma ei saa endiselt aru, milles on probleem?!
Äkki peaksid mõned modifikatsioonid tagasi võtma ja tr1 minema? Ahjaa, ei saa, Enxil on ju ka samurai mis on kerge

Kaspar

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 1:40 pm
Postitas donalds
Siis võiks põhimõtteliselt tr3 sama olla, aga pohh, üldiselt, eks te siis sõitke samuraidega, mõne aastapärast ilmselt sõidavadki sukad aind vaba klassi... Aga mis ikka joriseda. Eks lähen ka siis arenema. Ja sukimukist unistama. :x :lol:

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 2:36 pm
Postitas erik
Aga tegelikult, milles küsimus. LC70 omab ju reaalset turuväärtust, ideaalne masin metsas liikuvale inimesele. Zukid on ka saadaval... kui sa arvad, et hea tulemus jääb auto taha, siis miks siin foorumis uriseda, hops üks müüki ja uue silmarõõmuga garaazi. Aga Sirgalas nüüd küll raske auto taha midagi ei jäänud... ma arvan, et kogemused ja ettevalmistus on ikka märksa suurema tähtsusega.

Re: Teeme ära! VABA+

Postitatud: K Okt 10, 2018 8:38 pm
Postitas helar
Doonald, analüüsi vabade kaalu ja tulemuste tabelit.