Ilmselgelt teemast välja. Müüge oma kaasaegsed vedrud ja muu jama maha, ja läpakad ja nutifonid. Ehitage siis autod ka nagu olid siis kui olid paberkaardid ja muu. Unustage ära. Tehnika areneb. Need kes tr3 ei jaksa sammu pidada peavadki vaba + minema ja muud toruraamid ka. Las ülejäänd turistid sõidavad tr1 ja vabas.pilgrems kirjutas:No problem teha legend paberkaartidel , aga kui palju meeskondi oleks nõus osalema .totu kirjutas: Ja ehk isegi taandarendama paberlegendini?)
Tingimuseks EI ole arvutit, gpsi , nutitelefoni. võistlus nagu 20 aastat tagasi paber kaart , joonlaud ja mall . Punktid paberil ja ise paned kaardile.
Ilmselgelt teemast välja
RETRO
Teeme ära! VABA+
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: Teeme ära! VABA+
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Pole küll selle teema jutt aga ....
Kas see on siis äge kui auto on nagu itimehe märg unenägu,täis igast elektroonilist sitta ,alustades tahvlitega ja lõpetades navicupiga ? On selline võistlemine siis huvitav ?
Õige võistlus ongi paberil. See pole mingi ajalugu vaid tänapäev.
Vägisi tuleb meelde Uputaja allkiri "käteta it offroaderitest".
Kas see on siis äge kui auto on nagu itimehe märg unenägu,täis igast elektroonilist sitta ,alustades tahvlitega ja lõpetades navicupiga ? On selline võistlemine siis huvitav ?
Õige võistlus ongi paberil. See pole mingi ajalugu vaid tänapäev.
Vägisi tuleb meelde Uputaja allkiri "käteta it offroaderitest".
HM Racing Team
Re: Teeme ära! VABA+
Ma ei taha ka see vinguviiul olla aga mina näen VABA+ miinusena sportautoks registreerimist.
Hetkel kehtivate reeglite järgi peab VABA+ klassis olema EAL-i tehniline kaart. Kui meie sõitsime seda klassi, siis tehti selgeks, et legaalsel viisil pole võimalik 37" rattaga autole tavaülevaatust saada. Ja eks ta tõsi ole.
Paljud teist tahavad oma safariauto treileri-printsessiks teha? Et isegi väikestele külasõitudele peab treila peal kulgema.
Ma ise pooldaks ka 2 klassi tegemist vist. Kui võistlejad jälle ära killustada, siis kaob huvi. Preagu on VABA-s asjad väga hästi. Konkurents on tihe. Minuarust 15kesi võidu sõita on igal juhul põnevam, kui 5kesi. Klassi jätkusuutlikuse kohapealt samuti, 33" rattaga autot on lihtsam ehitada ning võistlema tulla.
Sildade vastupidavuse kohapealt. Meie sõitsime 37" Boggeri ja Toyota sillaga 2 hooaega. Läks üks esimene pooltelg. Patroli sillal ei tohiks olla väga muret 37" rattaga. Mujal euroopas kestab ilusti laamendamist.
Lisaks väiksema rattaga on sõit sihtidel jne palju kiirem. Suure rattaga läheb vedrustuse geomeetria ikka väga valeks. Vedrustamata mass samamoodi tõuseb, mis kokkuvõttes kiiruse ära tapab ja auto ära lõhub.
Kokkuvõttes võiks öelda, et praegu on ju kõik hästi. Võistlused on põnevad, võistlejaid on palju. Pole vaja lõhkuma hakata.
VABA klassi sõitjad, saage enne sellest TR1 klassi Defenderist jagu, siis võib nagu rääkima hakata ehk. Muidu Esko team regab end TR1 autoga VABA+-i ka ning ikka seisab poodiumi kõige kõrgemal astmel.
Hetkel kehtivate reeglite järgi peab VABA+ klassis olema EAL-i tehniline kaart. Kui meie sõitsime seda klassi, siis tehti selgeks, et legaalsel viisil pole võimalik 37" rattaga autole tavaülevaatust saada. Ja eks ta tõsi ole.
Paljud teist tahavad oma safariauto treileri-printsessiks teha? Et isegi väikestele külasõitudele peab treila peal kulgema.
Ma ise pooldaks ka 2 klassi tegemist vist. Kui võistlejad jälle ära killustada, siis kaob huvi. Preagu on VABA-s asjad väga hästi. Konkurents on tihe. Minuarust 15kesi võidu sõita on igal juhul põnevam, kui 5kesi. Klassi jätkusuutlikuse kohapealt samuti, 33" rattaga autot on lihtsam ehitada ning võistlema tulla.
Sildade vastupidavuse kohapealt. Meie sõitsime 37" Boggeri ja Toyota sillaga 2 hooaega. Läks üks esimene pooltelg. Patroli sillal ei tohiks olla väga muret 37" rattaga. Mujal euroopas kestab ilusti laamendamist.
Lisaks väiksema rattaga on sõit sihtidel jne palju kiirem. Suure rattaga läheb vedrustuse geomeetria ikka väga valeks. Vedrustamata mass samamoodi tõuseb, mis kokkuvõttes kiiruse ära tapab ja auto ära lõhub.
Kokkuvõttes võiks öelda, et praegu on ju kõik hästi. Võistlused on põnevad, võistlejaid on palju. Pole vaja lõhkuma hakata.
VABA klassi sõitjad, saage enne sellest TR1 klassi Defenderist jagu, siis võib nagu rääkima hakata ehk. Muidu Esko team regab end TR1 autoga VABA+-i ka ning ikka seisab poodiumi kõige kõrgemal astmel.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Teeme ära! VABA+
Aga nii ongi, istud nagu mömm põõsas, punkti kõrval ja ootad kuni android tarkvara värskendab ja siis avastad, et kogu mudru tuleb uuesti installida ja siis selgub, et kaart on täis (tegelikult ei ole aga android leidis kusagilt eelmise kaardi andmed) ja siis, peale 3. restarti ütleb masin, et "GPS signaal on kadunud", peabki olema, istud ju põõsas. Õnneks võistlema ei ole androidiga pidanud ja ilmselt ei hakka ka aga situatsioonikirjeldus on mingite reiside kogemuste põhjal (kasutan androidtahvlit tavanavigeerimiseks). Viimased reisid olen Win 10 läpaka ka kaasa tassinud (mitte küll navigaatorina), sellele saab rohkem loota, vähemalt tarkvara uuendab kiiremini ja üldjuhul jäävad teised programmid töökorda.Movistar kirjutas:Pole küll selle teema jutt aga ....
Kas see on siis äge kui auto on nagu itimehe märg unenägu,täis igast elektroonilist sitta ,alustades tahvlitega ja lõpetades navicupiga ? On selline võistlemine siis huvitav ?
Õige võistlus ongi paberil. See pole mingi ajalugu vaid tänapäev.
Vägisi tuleb meelde Uputaja allkiri "käteta it offroaderitest".
Ja antud kontekstis ei rääkinud mitte seadmete müümisest vaid mitteostmisest. Kui tahad uue tulijana TR-1 proovida, saab kasutatud vintsi ja -rehvid ca. 500 euriga, teist samapalju igasuguste kaitsete ja muu mudru peale, e. tänavaauto + 1000.- võiks rajale saada. Ringrajal käib 200 eurise eelarvega etapi ära. Normaalne IT võistlusautosse maksab lisaks umbes 1000 (ja hävib suurema tõenäosusega kui vints/rehvid) + orienteerumisetapi osalustasu 200+ muud kulud. On argument?
PS: ei vingu, arutlen.
Tehtud, mõeldud.
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Kas on ka infot uute (loodetavasti) tulevate reeglite kohta. Kuna auto tegemine kulgeb nii nagu kulgeb, siis sooviks teada kas on üldse enam pointi...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Jätkuvalt sooviks vastustRistoRR kirjutas:Kas on ka infot uute (loodetavasti) tulevate reeglite kohta. Kuna auto tegemine kulgeb nii nagu kulgeb, siis sooviks teada kas on üldse enam pointi...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Teeme ära! VABA+
Ainult enda seisukohast- Vaba+ TR-3 radadele ei kõla nagu plaan. Enda ärauputamiseks on teisigi lahendusi. Igasugused TR-1 ja Vaba rajad oleksid kutsuvamad, kasvõi pärast teisi.
Tehtud, mõeldud.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Teeme ära! VABA+
Enne 2019 aastat ei muutu midagi, seega oleks aeg rajale tulla järgmisel hooajal, mitte siin foorumis unistada.RistoRR kirjutas:Jätkuvalt sooviks vastustRistoRR kirjutas:Kas on ka infot uute (loodetavasti) tulevate reeglite kohta. Kuna auto tegemine kulgeb nii nagu kulgeb, siis sooviks teada kas on üldse enam pointi...
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Teeme ära! VABA+
Ma saan aru, et kõik ilgelt tahaks võistelda. Miks oodata mingeid reegleid, kui praeguste reeglite järgi mahuks enamus kõvasti ümber tehtud autosi VABA+ klassi ära? Ootate, et kohe esimeses stardis oleks 10+ masinat, kellega koos võidu sõita? Põhiline on ju, et saaks legaalselt metsas teistega mõõtu võtta!? Mis nagu takistab praegu võistlemisest osa võtta? Ja mida nende uute reeglitega igalpool (VABA+, VEOK, TR3berta jne) oodatakse? Mingeid imereegleid, et kõik autod sobiks klassi ilma ümber ehitamata ning peale seda oleks ka rajal sama head ja saaks ainult esikohti?
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Mind pigem huvitas kas see klass üldse alles jääb. Hetkeseisuga veel puuri sisse ei pane ja seega ei tule järgmine hooaeg mitte rajale...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Teeme ära! VABA+
Praeguse aasta lõpuni otsustatakse ju 2019-2024 reegleid.Igati mõistlik on ju praegu ideid välja pakkuda.
Võrdseks ei saa autod kunagi, alati suudab keegi kallima-parema ehitada.Aga seda tendentsi saab reeglitega pidurdada.
Piisavalt suur miinimumkaal on üks lahendus, kus suur raha ei anna mäekõrgust eelist.
TR3 on praeguseks jõudnud välja ülikergete ja ülikallite masinateni.
Välja on pakutud laiapõhjalise klassi idee, kus kerged ja rasked, portaaliga ja ilma masinad saaksid enam-vähem võrdsetes tingimustes mõõtu võtta.
Raskemale masinale suurem rehv kui kergemale, sirgele sillale suurem kui portaalile .
Konkreetsed ideed millisele masinale milline rehv, kuidas masinaid kaaluda jne on ju esitatud (seda küll TR3 klassi all,aga seal see plaan käiku ei lähe).
Minule isiklikult sobivad igasugused reeglid.Püüan lihtsalt kaasa mõelda, kuidas rohkem masinaid võistlusradadele tuua.
Võrdseks ei saa autod kunagi, alati suudab keegi kallima-parema ehitada.Aga seda tendentsi saab reeglitega pidurdada.
Piisavalt suur miinimumkaal on üks lahendus, kus suur raha ei anna mäekõrgust eelist.
TR3 on praeguseks jõudnud välja ülikergete ja ülikallite masinateni.
Välja on pakutud laiapõhjalise klassi idee, kus kerged ja rasked, portaaliga ja ilma masinad saaksid enam-vähem võrdsetes tingimustes mõõtu võtta.
Raskemale masinale suurem rehv kui kergemale, sirgele sillale suurem kui portaalile .
Konkreetsed ideed millisele masinale milline rehv, kuidas masinaid kaaluda jne on ju esitatud (seda küll TR3 klassi all,aga seal see plaan käiku ei lähe).
Minule isiklikult sobivad igasugused reeglid.Püüan lihtsalt kaasa mõelda, kuidas rohkem masinaid võistlusradadele tuua.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Teeme ära! VABA+
Aga siis ära muretse reeglite pärast. Off-roadis ei ole kahjuks virtuaalseid võistlusi nagu börsil investeerimises tehakse.RistoRR kirjutas:Mind pigem huvitas kas see klass üldse alles jääb. Hetkeseisuga veel puuri sisse ei pane ja seega ei tule järgmine hooaeg mitte rajale...
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Teeme ära! VABA+
Alustada saad selles, et tuled siis ise rajale, mitte ei mõtle niisama kaasaraulex kirjutas:Praeguse aasta lõpuni otsustatakse ju 2019-2024 reegleid.Igati mõistlik on ju praegu ideid välja pakkuda.
Võrdseks ei saa autod kunagi, alati suudab keegi kallima-parema ehitada.Aga seda tendentsi saab reeglitega pidurdada.
Piisavalt suur miinimumkaal on üks lahendus, kus suur raha ei anna mäekõrgust eelist.
TR3 on praeguseks jõudnud välja ülikergete ja ülikallite masinateni.
Välja on pakutud laiapõhjalise klassi idee, kus kerged ja rasked, portaaliga ja ilma masinad saaksid enam-vähem võrdsetes tingimustes mõõtu võtta.
Raskemale masinale suurem rehv kui kergemale, sirgele sillale suurem kui portaalile .
Konkreetsed ideed millisele masinale milline rehv, kuidas masinaid kaaluda jne on ju esitatud (seda küll TR3 klassi all,aga seal see plaan käiku ei lähe).
Minule isiklikult sobivad igasugused reeglid.Püüan lihtsalt kaasa mõelda, kuidas rohkem masinaid võistlusradadele tuua.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Teeme ära! VABA+
Natukene ka siin arutaks.
Peamine mure minu arvates tänases VABA klassis ET1 masinad. nende kaalud ja tõusunurgad natukene eelises tava länkari ja Patroli jaoks.
Võib olla võiks ET1 masinad ole näiteks VABA sport klassis, pole kohe vaja VABA+ suure ratta jaoks teha, sest need veovõllid ei kesta täna juba 33 lõigatud rehviga.
Arvan, et ET1 masinaid on kes sooviksid sõita 5 tk vähemalt.
Ise loobun 20018 aastal võistlemast sellel põhjusel.
Peamine mure minu arvates tänases VABA klassis ET1 masinad. nende kaalud ja tõusunurgad natukene eelises tava länkari ja Patroli jaoks.
Võib olla võiks ET1 masinad ole näiteks VABA sport klassis, pole kohe vaja VABA+ suure ratta jaoks teha, sest need veovõllid ei kesta täna juba 33 lõigatud rehviga.
Arvan, et ET1 masinaid on kes sooviksid sõita 5 tk vähemalt.
Ise loobun 20018 aastal võistlemast sellel põhjusel.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Teeme ära! VABA+
Ära unusta, et reaalselt võideti aasta arvestuses 1 ja 2 koht TR1 masinategajaanusy kirjutas:Natukene ka siin arutaks.
Peamine mure minu arvates tänases VABA klassis ET1 masinad. nende kaalud ja tõusunurgad natukene eelises tava länkari ja Patroli jaoks.
Võib olla võiks ET1 masinad ole näiteks VABA sport klassis, pole kohe vaja VABA+ suure ratta jaoks teha, sest need veovõllid ei kesta täna juba 33 lõigatud rehviga.
Arvan, et ET1 masinaid on kes sooviksid sõita 5 tk vähemalt.
Ise loobun 20018 aastal võistlemast sellel põhjusel.
Ja mina saan sellest jutust aru, et VABA klassis on mõne mehe arvates peamiseks mureks VABA klassi masinad
Minge oma tava länkarite ja patrolitega TR1 klassi lihtsalt - siis ei ole teistel eelist
Ehitage oma võistlusautod vastavalt võistlusklasside reeglitele - mitte ärge tikkuge reegleid muutma enda autole vastavaks
tartuoffroad.ee
5581340
5581340