2. leht 2-st

Re: VEOK klassi reeglid 2017 hooajal

Postitatud: T Mär 14, 2017 12:42 pm
Postitas samur
Kõik sel aastal starti tulevad veokad on ehitatud vastavalt siiani kehtinud reeglitele. Saadud tulemus on olnud iga ehitaja oma nägemus ja vaba valik, milline võiks olla tema liikur, kellele suur ja raske, kellele pisem ja kergem. Levinud juppidest liikuri saab päris edukalt ehitada praeguse min kaalu lähedale, ning nüüd tonni juurde lisamine, et see ka ohutu oleks, on ülimalt keeruline, kui mitte võimatu.
Kui nüüd edasi heietada , mida lubada mida keeleta, siis 99,...% veokatest kasutab veljesid mõõduga kuni 24 tolli, miks seda ei võiks kaaluda ja nõuame veel tänavalegaalseid rehve, siis rahval hea vaadata, kuidas mudas puurime. Traktoreid ju rajale ei tahetud.
Kui show värk, siis las olla nagu on. Nalja peab saama ja lõbu peab jääma!

Re: VEOK klassi reeglid 2017 hooajal

Postitatud: N Mär 16, 2017 2:10 am
Postitas Ural 6x6
samur kirjutas:Kõik sel aastal starti tulevad veokad on ehitatud vastavalt siiani kehtinud reeglitele. Saadud tulemus on olnud iga ehitaja oma nägemus ja vaba valik, milline võiks olla tema liikur, kellele suur ja raske, kellele pisem ja kergem. Levinud juppidest liikuri saab päris edukalt ehitada praeguse min kaalu lähedale, ning nüüd tonni juurde lisamine, et see ka ohutu oleks, on ülimalt keeruline, kui mitte võimatu.
Kui nüüd edasi heietada , mida lubada mida keeleta, siis 99,...% veokatest kasutab veljesid mõõduga kuni 24 tolli, miks seda ei võiks kaaluda ja nõuame veel tänavalegaalseid rehve, siis rahval hea vaadata, kuidas mudas puurime. Traktoreid ju rajale ei tahetud.
Kui show värk, siis las olla nagu on. Nalja peab saama ja lõbu peab jääma!
Nõus, et kaalu lisamine pole niisama lihtne. On ju veokastegi raja serva jäetud :bg Samas, kui rääkida ausalt ja avameelselt, siis eks see olegi otsustamise koht, kas tahetakse näha rajal veoautosid või neljarattalisi millede mõningad osad on pärit veoauto küljest. Viimasel juhul võib juhtuda, et nii mõningatelgi pealtvaatajatel ei pruugi enam olla väga suurt huvi pühapäeva lõuna paiku raja ääres seista. Et nagu kaks eelnevat päeva ju peaaegu selliseid juba nähtud küll. Selles mõttes on veoautode rallikrossi rajal nagu asjad paigas, et sinna ei kipu keegi Gazelliga ja veoautosid meenutavad rajal liikuvad isendid üsnagi palju. Ehk tasuks ka offroad veokate tehniliste reeglite osas mingid muudatused teha ja kirja panna, et 3 meetrine jupp 6 meetrisest raamist ei ole nagu päris ok ja Patrolist kergemaid autosid ei ole põhjust nimetada veoautodeks. Võibolla ei peaks muutma reegleid enam sel aastal aga sel aastal enne suve peaks kokku leppima selle, millised autod lastakse rajale 2018 kevadel.

Re: VEOK klassi reeglid 2017 hooajal

Postitatud: P Apr 30, 2017 10:46 pm
Postitas Ural 6x6
Arto kirjutas:Tehniliste reeglite projekt on natuke aega kodulehel üleval olnud ning on laekunud mõningad ideed mida võiks üheskoos läbi arutleda:
- Esiklaas, nagu on kirjas praegustes tehnilistes tingimustes, sõidu ajal peab olema ees ning ei tohi olla avatud.
- Välimus, veokid hakkavad minema väga ET2 nägu. Ühe võimalusena mitte lubada raami lühendamist rohkem kui 10-15% originaalpikkusest. Teine võimalus suurendada võistluskaalu näiteks mitte kergem kui 2500kg või 3000kg.
- Rattad, et vältida traktorite tulemist rajale piirata maksimaalne veljemõõt 24"-ga.

Mis arvate?
Nagu ma aru saan, tuleb sel aastal rajale tulles lähtuda 2016. aastal kehtinud reeglitest?

Re: VEOK klassi reeglid 2017 hooajal

Postitatud: K Mai 03, 2017 1:03 pm
Postitas Arto
Ural 6x6 kirjutas:Nagu ma aru saan, tuleb sel aastal rajale tulles lähtuda 2016. aastal kehtinud reeglitest?
Sedamoodi siis kukkus sel aastal välja jah, ehk siis sõidame 2017 vanade tuttavate reeglite järgi.
Aga proovime siiski viia muudatused sisse 2018 reeglitesse, teen selleks puhuks eraldi teema kus saame asja edasi lükata.