TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ok, tunnihind sai selgeks, et selgeks ei saanud midagi. Jätkaks õige juppide hinnaga.
- Põka
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: L Mär 08, 2008 12:29 am
- Asukoht: Tallinn - Viljandi
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Mina sain oma auto (sõltumatu, portaaliga) juppide hinnaks ca 25k
Tegin sellise kokkuvõtva tabeli:
Mootor (VW 1,9) pump turbo sidur vaheplaat 3800
Radikas cooler vent õhuvõtt 850
Käigu ja vahekast (Volvo) kardaanid 900
Vints (PTR) pto kardaan 1000
Sillad (Audi differ, Volvo portaal, õõtsad, veovõllid) 3500
Amordid ORI 2800
Bogger 39" velg siselukk 3900
Hüdrorool (kogu süsteem) 1000
Pidur 800
Istmed 750
Õhk ja vaakum 1000
Elekter tuled kellad 1500
Toru (355) terasplekk, alu, aknaklaas, plast 2200
Pisimudru 1000
Kokku 25000
Need on siin tavahinnad. Reaalselt kulus mõnele asjale vähem, kuid äkki unustasin miskit ära ka
Erik - mis juppidest koosneb sinu arvutustes olev odav auto?
Tegin sellise kokkuvõtva tabeli:
Mootor (VW 1,9) pump turbo sidur vaheplaat 3800
Radikas cooler vent õhuvõtt 850
Käigu ja vahekast (Volvo) kardaanid 900
Vints (PTR) pto kardaan 1000
Sillad (Audi differ, Volvo portaal, õõtsad, veovõllid) 3500
Amordid ORI 2800
Bogger 39" velg siselukk 3900
Hüdrorool (kogu süsteem) 1000
Pidur 800
Istmed 750
Õhk ja vaakum 1000
Elekter tuled kellad 1500
Toru (355) terasplekk, alu, aknaklaas, plast 2200
Pisimudru 1000
Kokku 25000
Need on siin tavahinnad. Reaalselt kulus mõnele asjale vähem, kuid äkki unustasin miskit ära ka
Erik - mis juppidest koosneb sinu arvutustes olev odav auto?
TR3 Roheline
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Tere,
Eriku poolt algatatud valus ja ilus teema
Täna ehitanuna ühe auto nullist (kaks enne seda mingile kooslusele) saan öelda, et kui ikkagi ei tea kust-mida saab siis maksad üle ja seda enam, kui oled väga kärsitu ja tahad kiirelt saada ning elad nö "maailma lõpus". Minu jaoks väga suur oli ajakulu asjade otsimisel, tellimisel, tarnimisele jne. Erinevaid osasi olen tellinud korduvalt USA-st, Venemaalt (extra järgi saadetud), Soomest, Lätist, Poolast.
Minu auto ehitus kaldub Eriku väljatoodud hindades kindlasti sinna paremasse äärde ja lisaks esimesele kooslusele ümber tegemine ja parendamine ning kokku see pannes ...
Juppide hindades olid/on minu puhul kallimad osad Eriku tabelist nt. mootor+ sidur ja kastid, sildades lisaks kõvemad pulgad, 4-link, valgustus jne
Täna on lahendusi mis on üheskoos läbi proovitud ja juba ka nö. "loomselt katsetatud" ning selle-eest korralikult kooliraha makstud. Tänud meestele, kes on nõus infot jagama ja arutlema arenduse teemal.
Ilmselge on see, et ei saa võrrelda rahaliselt veel leiutamata "porgandit" ja juba "leiutatud" porgandi komponentide ning koosluse hindasi. Julgen arvata, et originaalne punane juurvili on prototüübina poole kallim kui kloonitud NoName "Seller" ...
Minu jaoks on autoehitus ja arendus huvitav ja kindlasti tahaks ka uue teha aga need kes täna arvavad, et ehitaksid omale 20t vastupidava, heade lahendustega ja kerge auto siis see, kas ise on vägahea insener, elab ja elatub sellest ning omab hulgaliselt varuosi ja kogemusi arvestamata oma ja teiste töötunde. Need, kes tühja kohapealt tahavad sõitma saada soovitan osta juba lahendatud masin ning seda parendada. Meilgi võib- olla erineva rahakotiga kodanike siis palun väga siin on olemas variandid http://honduras.ru/index.php . Aga ennekõike peaksime vaatama palju on meil omal garaazides masinaid millega oleks veel kindlasti võimalik sõita ja asja mitte hulluks ajada!
Joel
Eriku poolt algatatud valus ja ilus teema
Täna ehitanuna ühe auto nullist (kaks enne seda mingile kooslusele) saan öelda, et kui ikkagi ei tea kust-mida saab siis maksad üle ja seda enam, kui oled väga kärsitu ja tahad kiirelt saada ning elad nö "maailma lõpus". Minu jaoks väga suur oli ajakulu asjade otsimisel, tellimisel, tarnimisele jne. Erinevaid osasi olen tellinud korduvalt USA-st, Venemaalt (extra järgi saadetud), Soomest, Lätist, Poolast.
Minu auto ehitus kaldub Eriku väljatoodud hindades kindlasti sinna paremasse äärde ja lisaks esimesele kooslusele ümber tegemine ja parendamine ning kokku see pannes ...
Juppide hindades olid/on minu puhul kallimad osad Eriku tabelist nt. mootor+ sidur ja kastid, sildades lisaks kõvemad pulgad, 4-link, valgustus jne
Täna on lahendusi mis on üheskoos läbi proovitud ja juba ka nö. "loomselt katsetatud" ning selle-eest korralikult kooliraha makstud. Tänud meestele, kes on nõus infot jagama ja arutlema arenduse teemal.
Ilmselge on see, et ei saa võrrelda rahaliselt veel leiutamata "porgandit" ja juba "leiutatud" porgandi komponentide ning koosluse hindasi. Julgen arvata, et originaalne punane juurvili on prototüübina poole kallim kui kloonitud NoName "Seller" ...
Minu jaoks on autoehitus ja arendus huvitav ja kindlasti tahaks ka uue teha aga need kes täna arvavad, et ehitaksid omale 20t vastupidava, heade lahendustega ja kerge auto siis see, kas ise on vägahea insener, elab ja elatub sellest ning omab hulgaliselt varuosi ja kogemusi arvestamata oma ja teiste töötunde. Need, kes tühja kohapealt tahavad sõitma saada soovitan osta juba lahendatud masin ning seda parendada. Meilgi võib- olla erineva rahakotiga kodanike siis palun väga siin on olemas variandid http://honduras.ru/index.php . Aga ennekõike peaksime vaatama palju on meil omal garaazides masinaid millega oleks veel kindlasti võimalik sõita ja asja mitte hulluks ajada!
Joel
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Lisaks siia veel see f..k elekter milleta läbi ei saa. Liimiga termotoru (pressitav) maksab? releed, alused, lülitid, massi kaablid, plussi juhtmed, pealüliti.
Elekter autosse (töötav) maksab samuti päris palju. Et mis to on, tõmba paar juhet lampidele . Võtab aega, asja läbimõtlemine ja kuidas saaks hea.
Elekter autosse (töötav) maksab samuti päris palju. Et mis to on, tõmba paar juhet lampidele . Võtab aega, asja läbimõtlemine ja kuidas saaks hea.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Sõltub kui põhjalikult teha asja, kas on ajuga mootor ja kas palkad kellegi. Ma tegin ET2 kollile(Funcruiser) heategevusena/näpuharjutusena nullist terve korraliku elektri koos dokumentatsiooni ja skeemidega, kasutades ära doonorauto aju ja juppe.Ax kirjutas:Lisaks siia veel see f..k elekter milleta läbi ei saa. Liimiga termotoru (pressitav) maksab? releed, alused, lülitid, massi kaablid, plussi juhtmed, pealüliti.
Elekter autosse (töötav) maksab samuti päris palju. Et mis to on, tõmba paar juhet lampidele . Võtab aega, asja läbimõtlemine ja kuidas saaks hea.
Materjalide hind on sõltuvalt bling-bling näidikute arvust paar sotti kuni miljooon euri. Sõltub ka, palju doonori elektroonikast saab taaskasutada.
Kuidas eraldada suurest juhtmehunnikust doonormasina aju ja panna ilma lisasodita käima oli põhiline kamm. Lisaks, et asi oleks töökindel.
Kaitsme ja releekarbina kasutasin doonori omasid, millele pistsin uute juhtmetega klemmid sisse, tuli päris kena, tänapäeva masinatel on kõik nii modulaarseks tehtud.
Aega võttis muidugi poole aasta suvalised vabad õhtud, aga sai nagu tehasest, uhke dokumentatsiooniga ja ohtra lisavarustusega.
ProfiCad on päris hea programm skeemide tegemiseks, tasuta kah.
Termotorusid ise ei fänna, korralik joodis koos liimirüüga on parim(ja odavam).
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Korralikkuses julgen kahelda, kuna suht esimestel võistlustel oli seal mingi elektri kala sees juba.
Meil sõitnud paar hooaega ja ainukesed probleemid olnud liikuvad solenoidid, mis kipuvad vahel kinni jääma, ( vetec).
Igasugu sellistest väikestest asjadest tekkibki ilus number lõpuks ja see number= lihtsus ja töökindlus.
Saab ka mingite odavate vahenditega tehtud, aga tulemus teadmata. Kuna sõidud on väga kiired, siis igasugune remont on välistatud, kui tahad kohapeal sõita. Seega mõelge juba eos mida te külge keerate, kas ikka võtad vanast hunnikust mingi pool musta juhtmejupi, tööriistamarketi kaitsmekarbi jne jne.
Sobivaid, häid ja kvaliteetseid asju polegi nii lihtne leida, kui neid otsima hakkad (ja mis oleks kerged),seega see hind polegi enam nii oluline lõpuks. Aga kohe läheb elu lihtsamaks, kuna hakatakse vähe priskemaid elukaid tootma
Meil sõitnud paar hooaega ja ainukesed probleemid olnud liikuvad solenoidid, mis kipuvad vahel kinni jääma, ( vetec).
Igasugu sellistest väikestest asjadest tekkibki ilus number lõpuks ja see number= lihtsus ja töökindlus.
Saab ka mingite odavate vahenditega tehtud, aga tulemus teadmata. Kuna sõidud on väga kiired, siis igasugune remont on välistatud, kui tahad kohapeal sõita. Seega mõelge juba eos mida te külge keerate, kas ikka võtad vanast hunnikust mingi pool musta juhtmejupi, tööriistamarketi kaitsmekarbi jne jne.
Sobivaid, häid ja kvaliteetseid asju polegi nii lihtne leida, kui neid otsima hakkad (ja mis oleks kerged),seega see hind polegi enam nii oluline lõpuks. Aga kohe läheb elu lihtsamaks, kuna hakatakse vähe priskemaid elukaid tootma
Proto
53951597
53951597
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Sain sõita kaks esimest võistlust kaasas, kaks probleemi oli, õlirõhu tuli "kumas"(saarekoll, karjäärikatse) ja lahti jäänud klaasipesuri pistik(Oro).Praks1 kirjutas:Korralikkuses julgen kahelda, kuna suht esimestel võistlustel oli seal mingi elektri kala sees juba.
Sinna sai väga korralik elekter, kohati isegi overkill.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ühel Orol see ei käinud enam väga, mingi lambi viga, aga enam ei mäleta.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ühe kindla auto elekter sai ka selgeks.
Teeme nii,et sellest rohkem ei kirjuta.
Tüütavaks muutub.
Teeme nii,et sellest rohkem ei kirjuta.
Tüütavaks muutub.
HM Racing Team
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Masina ehituse hind on enamvähem teada, nii 25k siia-sinna. Mis on remondikulud sellistel masinatel? Nii keksekeltläbi..? Kui palju detaile vajab vahetamist tavaliselt ennem uut etappi?
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Oleneb, kuidas sõita. Kõik on sõidustiilis ning auto konstruktsioonis kinni. Kergel autol saavad kõik sõlmed vähem vatti. Ringrada autot kõvasti rohkem, kui metsas orienteerumine jne. Mingeid konkreetseid kuluosasi polegi, mis kindlasti vahetamist tahavad peale võistlust. Kõige rohkem läheb piduriklotse ja õli.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
25 kilog saab mingi asja millega saab Soomes käia laineid löömas,Aga reaalset asja millega võidu sõita näiteks(Ladogal),julgen kahelda
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Maksimaalsete kodus isetegemiste puhul on ajakulu leiutamisele(lahenduste välja mõtlemine, asjade odavalt hankimine, enda motiveerimine, raha teenimine jne) ja ehitamisele tavaliselt nii suur, et kui auto saab valmis 3-5a pärast alustamist, siis see on eilne päev ja ei sõida võidu peale. Enne paari auto poolt tehtud kaalurevolutsiooni ei osanud ju keegi meil reaalselt planeerida 1300-1400kg kompaktset ja samas kestvat TR3 autot, sest reaalne 2t oli kerge ja sinna kanti ehitamine eesmärk. Mis praegusest hetkest 5a pärast toimub, on palju huvitavam teema, kui mingi 5a vana disaini kopeerimise maksumus.
Aeg on raha igas mõttes.
Aeg on raha igas mõttes.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ka 1400 kg auto on täna juba raske kui tahta võidu sõita tõsiste konkurentidega ,(porgand,leedukad,lätlased) rasketel võistlustel nagu näitas üleeelmine nädal Ladoga Forest ja eelmine nädal Taurage.
Pole midagi teha ja tuleb ka enda 1400 + kg hakata jälle ringi saagima,et üleliigsed kilod välja kangutada sealt.
Aeg on edasi länud ja 1400+ st 1200 + tegemine on tänaste teadmiste juures juba täiesti reaalne kuigi suhteliselt kulukas .
Pole midagi teha ja tuleb ka enda 1400 + kg hakata jälle ringi saagima,et üleliigsed kilod välja kangutada sealt.
Aeg on edasi länud ja 1400+ st 1200 + tegemine on tänaste teadmiste juures juba täiesti reaalne kuigi suhteliselt kulukas .
HM Racing Team
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Raha suhtes, eks ET2 aga eelkõige TR3 ongi Härrasmeeste hobi, eriti kui välismaal ka plaanis käia on.
Väike OT.
Väike OT.