Re: Suzuki ettevalmistamine TR1
Postitatud: N Apr 21, 2016 11:07 pm
Aga tegemis oli ju bolt on süsteemiga...Shrek4x4 kirjutas:Kui ma õigesti mäletan ja tean, siis olid Vitarale paigaldatud Toyota püsikiirusliigendid.uppund kana kirjutas: Kui mind mälu ei peta siis on üks juhus vähemalt olnud kus oli Vitara püsikatega midagi sahmitud.
See on ju loomulik, et erinevat marki autode detaile ei tohi omavahel vahetada.
Et kui on toyota oma, siis ei või püsikat kasutada, aga kui on mingi järelturu tugevdatud kus tempel peal, siis on okei?
Ja kui reegleid lugeda, siis detaili tugevdamine on lubatud, kui järgib kuju. Mis moodi toyo püsikas teistmoodi on? Suzukil on kandiline ja toyotal ümmargune?
Ehk et ma tahangi teada kas see tegevus on okei, et neid kaste ühelt mudelilt teisele siirdada.
Ja kuna täna on neid vale kastiga masinaid rajal rohkem kui üks või kaks, siis tekib järgmine küsimus, et miks osad reeglite vastased modifikatsioonid on lubatud ja samas detailide tugevdamine, mis on justkui reeglites kirjas okei tegevusena, keelatud.
Kaspar