Jünger kirjutas:
Aga tegemis oli ju bolt on süsteemiga...
Et kui on toyota oma, siis ei või püsikat kasutada, aga kui on mingi järelturu tugevdatud kus tempel peal, siis on okei?
Ja kui reegleid lugeda, siis detaili tugevdamine on lubatud, kui järgib kuju. Mis moodi toyo püsikas teistmoodi on? Suzukil on kandiline ja toyotal ümmargune?
Ehk et ma tahangi teada kas see tegevus on okei, et neid kaste ühelt mudelilt teisele siirdada.
Ja kuna täna on neid vale kastiga masinaid rajal rohkem kui üks või kaks, siis tekib järgmine küsimus, et miks osad reeglite vastased modifikatsioonid on lubatud ja samas detailide tugevdamine, mis on justkui reeglites kirjas okei tegevusena, keelatud.
Kaspar
Oleks need püsikiirusliigendid olnud pärit mõnelt muult Suzukilt või toodetud seeriaviisiliselt antud margi jaoks ja sobinud külge bolt on ilma modifikatsioonideta ei oleks tõonäoliselt probleeme tekkinud.
3.4.1.2. Antud klassi tehnilistes tingimustes on sageli kasutusel mõiste originaal(ne). Käesolevate tehniliste tingimuste kontekstis tähendab see valmistajatehase poolt antud margi mudeliseeriale paigaldatud või toodetud ning identseid antud margi mudeliseeriale teiste tootjate poolt seeriaviisiliselt toodetud agregaate, sõlmi, detaile.
Toyota püsikiirusliigendid ei ole toodetud Suzukile.
Sa võid tugevdada omavalmistatud detailidega sõlmi mis ei pea olema originaalsed.
3.4.2.1. Ükskõik millise võistlussõiduki detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Kuna jõuülekanne peab olema tehniliste tingimuste järgi originaalne, siis seda ei tohi teha kasutades teiste markide detaile. Kasutades tugevdamiseks seeriaviisiliselt antud margile toodetud detaile on lubatud.
3.4.6. Jõuülekanne
Originaalne
Siiani on vaadatud sellele läbi sõrmede, kui on kasutatud sama marki auto detaile, mis on sobinud bolt on külge. Mis on minuarust ka normaalne.