ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Postitus Postitas Praks1 »

Eks seda otsustage ise, mis edasi teete, juurvili neid väikseid rattaid alla ei pane, kuna siis oleks teine nr juba 1 jne. Nüüd ka väikseratta pill olemas millega kolle püüda, huvitav kõigil. :D
Kuulda oli, et hammas sügeleb juba ka Et reeglite peale, siis need jätke rahule. Tahate ainukese konkurendi, kes sõidab täis hooaja ja suudab konkurentsi pakkuda läbi n...ida w???

Suures plaanis on see taandareng tehnikale, (aga ka taandareng on areng).Keegi ei püüdle enam miinimumkaalus pilli ehitama jne.
Lihtsam oleks vastavalt kaalule mõeldud välja punktide võtmise koefitsient, et saavutada sama tulemus.
Ehk keegi võtab 100%,raskem 80 % jne. Kindlasti mängis seal tabelis rolli uustuliad, kes saaks mõne miinus punkti, ehk ei pea võtma
Mõelge parem sellele.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Postitus Postitas erik »

Praks1 kirjutas:E
Suures plaanis on see taandareng tehnikale, (aga ka taandareng on areng).Keegi ei püüdle enam miinimumkaalus pilli ehitama jne.
Lihtsam oleks vastavalt kaalule mõeldud välja punktide võtmise koefitsient, et saavutada sama tulemus.
Ehk keegi võtab 100%,raskem 80 % jne. Kindlasti mängis seal tabelis rolli uustuliad, kes saaks mõne miinus punkti, ehk ei pea võtma
Mõelge parem sellele.

Kas sa saaksid oma mõtet natuke lahti seletada, äkki koorub midagi?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Postitus Postitas Praks1 »

Visates kiire pilk reeglitele, on palju tähtsamaid asju, kui rehv.Vist puudub meil miinimum kaal, sellest oli kunagi juttu ja pidi tulema. 1200 kg nagu naaberiikides.Vastsel juhul on varsti portaalidega Utv-d rajal ja selle vältimiseks oligi varem see 1200kg piirang teha (mujal see ammu oli).
Teiseks on täna lubatud pea 100mm kõrgem rehv, kui tänane Bogger (sõltub velje laiusest),seega miks Bertad seda eelist üldse ei kasuta?
Minuarust võiks rehvi üldse vabaks lasta, siis igaüks ise vaatab mis alla keerab. Kes ei tea, siis suurem rehv = sitem juhitavus kiirel sõidul.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Postitus Postitas raulex »

Kas sellest teemast saaks midagi üle võtta uutesse reeglitesse ?
Rattareduktorita sildadele suurema rehvi lubamine tooks äkki mõne uue auto juurde.
Portaalidega mingilgi määral konkureerimiseks peaks kliirens sirgel sillal olema sama suur, kui boggeriga portaalsillal.
Veoki teemas arutletakse ca 2000 kg masina loomise võimalikkusest, kas TR 3 ei sobiks selline ?
Või näiteks lätlaste 66 sildadega ET pill.
Jääks ära kaalumine ja praeguste TR 3 masinate jaoks ei muutuks midagi.
Selline arvamus siis praegu veel pealtvaatajana.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!

Postitus Postitas Praks1 »

Tr-3 ja Et reeglid väga head ju,lihtsalt mõni asi vaja kustutada ja mõni kirjutada,mis ei mõjuta tegelikult kedagi meist.
Proto
53951597
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”