Eks seda otsustage ise, mis edasi teete, juurvili neid väikseid rattaid alla ei pane, kuna siis oleks teine nr juba 1 jne. Nüüd ka väikseratta pill olemas millega kolle püüda, huvitav kõigil.
Kuulda oli, et hammas sügeleb juba ka Et reeglite peale, siis need jätke rahule. Tahate ainukese konkurendi, kes sõidab täis hooaja ja suudab konkurentsi pakkuda läbi n...ida w???
Suures plaanis on see taandareng tehnikale, (aga ka taandareng on areng).Keegi ei püüdle enam miinimumkaalus pilli ehitama jne.
Lihtsam oleks vastavalt kaalule mõeldud välja punktide võtmise koefitsient, et saavutada sama tulemus.
Ehk keegi võtab 100%,raskem 80 % jne. Kindlasti mängis seal tabelis rolli uustuliad, kes saaks mõne miinus punkti, ehk ei pea võtma
Mõelge parem sellele.
ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Praks1 kirjutas:E
Suures plaanis on see taandareng tehnikale, (aga ka taandareng on areng).Keegi ei püüdle enam miinimumkaalus pilli ehitama jne.
Lihtsam oleks vastavalt kaalule mõeldud välja punktide võtmise koefitsient, et saavutada sama tulemus.
Ehk keegi võtab 100%,raskem 80 % jne. Kindlasti mängis seal tabelis rolli uustuliad, kes saaks mõne miinus punkti, ehk ei pea võtma
Mõelge parem sellele.
Kas sa saaksid oma mõtet natuke lahti seletada, äkki koorub midagi?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Visates kiire pilk reeglitele, on palju tähtsamaid asju, kui rehv.Vist puudub meil miinimum kaal, sellest oli kunagi juttu ja pidi tulema. 1200 kg nagu naaberiikides.Vastsel juhul on varsti portaalidega Utv-d rajal ja selle vältimiseks oligi varem see 1200kg piirang teha (mujal see ammu oli).
Teiseks on täna lubatud pea 100mm kõrgem rehv, kui tänane Bogger (sõltub velje laiusest),seega miks Bertad seda eelist üldse ei kasuta?
Minuarust võiks rehvi üldse vabaks lasta, siis igaüks ise vaatab mis alla keerab. Kes ei tea, siis suurem rehv = sitem juhitavus kiirel sõidul.
Teiseks on täna lubatud pea 100mm kõrgem rehv, kui tänane Bogger (sõltub velje laiusest),seega miks Bertad seda eelist üldse ei kasuta?
Minuarust võiks rehvi üldse vabaks lasta, siis igaüks ise vaatab mis alla keerab. Kes ei tea, siis suurem rehv = sitem juhitavus kiirel sõidul.
Proto
53951597
53951597
Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Kas sellest teemast saaks midagi üle võtta uutesse reeglitesse ?
Rattareduktorita sildadele suurema rehvi lubamine tooks äkki mõne uue auto juurde.
Portaalidega mingilgi määral konkureerimiseks peaks kliirens sirgel sillal olema sama suur, kui boggeriga portaalsillal.
Veoki teemas arutletakse ca 2000 kg masina loomise võimalikkusest, kas TR 3 ei sobiks selline ?
Või näiteks lätlaste 66 sildadega ET pill.
Jääks ära kaalumine ja praeguste TR 3 masinate jaoks ei muutuks midagi.
Selline arvamus siis praegu veel pealtvaatajana.
Rattareduktorita sildadele suurema rehvi lubamine tooks äkki mõne uue auto juurde.
Portaalidega mingilgi määral konkureerimiseks peaks kliirens sirgel sillal olema sama suur, kui boggeriga portaalsillal.
Veoki teemas arutletakse ca 2000 kg masina loomise võimalikkusest, kas TR 3 ei sobiks selline ?
Või näiteks lätlaste 66 sildadega ET pill.
Jääks ära kaalumine ja praeguste TR 3 masinate jaoks ei muutuks midagi.
Selline arvamus siis praegu veel pealtvaatajana.
Re: ET2 ja TR3 tulevik, kas tume? Või teeme ära!
Tr-3 ja Et reeglid väga head ju,lihtsalt mõni asi vaja kustutada ja mõni kirjutada,mis ei mõjuta tegelikult kedagi meist.
Proto
53951597
53951597