7. leht 8-st

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: R Juun 10, 2016 2:07 am
Postitas LauriJ
See veoka oma 1000+A kannatab paarkümmend sekki?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: R Juun 10, 2016 10:06 am
Postitas CayenneTurbo
Kas varuratta võib Jeep WJ originaal katusereelingutele ka koormarihmadega kinnitada? Kas kannatab :mrgreen:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: E Juun 13, 2016 10:08 pm
Postitas beginner
Harimise käigus ei saanud siiski selgeks, kumb kolmest see kõikse õigem massilüliti on.
erik kirjutas:Teine variant on massilüliti solenoid, mis on elektriga distantsilt juhitav, leidub selline asi näit. Pirni tänava vene veokate poes.
CayenneTurbo kirjutas:Ida toodangust on saadaval kõige võimsam 1212.3737-06
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 20&lang=et
CayenneTurbo kirjutas:Ei hakanud asja keeruliseks jamama, ning lasen panna trossiga süsteemi.
http://www.tooriistamarket.ee/et/massil ... i-2500250a

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 1:04 am
Postitas CayenneTurbo
beginner kirjutas:Harimise käigus ei saanud siiski selgeks, kumb kolmest see kõikse õigem massilüliti on.
erik kirjutas:Teine variant on massilüliti solenoid, mis on elektriga distantsilt juhitav, leidub selline asi näit. Pirni tänava vene veokate poes.
CayenneTurbo kirjutas:Ida toodangust on saadaval kõige võimsam 1212.3737-06
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 20&lang=et
CayenneTurbo kirjutas:Ei hakanud asja keeruliseks jamama, ning lasen panna trossiga süsteemi.
http://www.tooriistamarket.ee/et/massil ... i-2500250a
Kumbki :mrgreen: kui tahad õigesti teha tuleb kahe kontuuriga lüliti panna.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:20 am
Postitas Alllu
Keegi 33x14.5 R15 boggeri läbimõõtu oskab öelda ?
vaba klassis sõidab u 6-7 masinat või rohkem 285/75 R16 special trackidega mis on u 1cm üle lubatud mõõdu ja kõik said märke kirja ja vb järgmine sõit enam rajale ei saa. :(

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:39 am
Postitas Urvo
Alllu kirjutas:Keegi 33x14.5 R15 boggeri läbimõõtu oskab öelda ?
vaba klassis sõidab u 6-7 masinat või rohkem 285/75 R16 special trackidega mis on u 1cm üle lubatud mõõdu ja kõik said märke kirja ja vb järgmine sõit enam rajale ei saa. :(
33" bogger läheb vabalt mõõtu. 12.5" on gramm kõrgem kui 14" lai, aga nad on seal kuskil 820-838mm vahepeal.

Mul endal 33x12.5" bogger ja mõõdupuu loksus korralikult peal :)

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:46 am
Postitas bjorn
Küsin siin teemas ära.

Mu Samukas on piisavalt moditud, et TR-1 ei saa sõita (hüdrauliline käsipidur, ümber tehtud tagumised pidurid ketastele, stange, koopaservad jne).
Turisti suund on tänapäeval see, et saaks CRV-ga läbida, st. lisaks orienteerumisele ei paku pinget (31" SpecTrack rehv ning tulevikus mõlemad sillad lukus, väidan et peab sammu raskema autoga 33-35" rehviga vabalt).
Vabasse niisama ei saa minna - kas tõesti oli, et massilüliti, kiiver, turvakaar sisse, võistleja kaardi tegemine jne.

Kas on midagi kahe silma vahele jäänud? Kui soov sõitma tulla ametlikult üritusele, siis kuhu peaksin suuna võtma?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:51 am
Postitas Alllu
bjorn kirjutas:Küsin siin teemas ära.

Mu Samukas on piisavalt moditud, et TR-1 ei saa sõita (hüdrauliline käsipidur, ümber tehtud tagumised pidurid ketastele, stange, koopaservad jne).
Turisti suund on tänapäeval see, et saaks CRV-ga läbida, st. lisaks orienteerumisele ei paku pinget (31" SpecTrack rehv ning tulevikus mõlemad sillad lukus, väidan et peab sammu raskema autoga 33-35" rehviga vabalt).
Vabasse niisama ei saa minna - kas tõesti oli, et massilüliti, kiiver, turvakaar sisse, võistleja kaardi tegemine jne.

Kas on midagi kahe silma vahele jäänud? Kui soov sõitma tulla ametlikult üritusele, siis kuhu peaksin suuna võtma?
Vaba-s pole turvakaart vaja. võistleja kaardi tegemine lihtsam kui õpilaspileti tegemine. massilülitid ja asjad paras õlle kõrvale külge kruvida. Loe reeglid läbi saad aimu.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 10:52 am
Postitas marauder
Turvakaar pole vajalik kui se just Samuka eripära pole

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:02 am
Postitas margus61
Alllu kirjutas:Keegi 33x14.5 R15 boggeri läbimõõtu oskab öelda?
Tootja andmetel tegeliku välisläbimõõdu saab siit tabelist lahtrist O.D. Ilmselt sõltub ka velje laiusest, millel mõõdetud.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:09 am
Postitas bjorn
3.5.17. Turvakaared
3.5.17.1. Turvakaarte ja -karkasside paigaldamine on kohustuslik sportautona
registreeritud sõidukitele ja pehme katusega- ning katuseta sõidukitele. Vastavalt
punktile 3.5.11.8 paigaldatud kaitseplaat ei asenda katust.
3.5.17.2. Metallkatusega võistlussõidukitele peab olema paigaldatud vähemalt neljast
punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Kui võistlussõidukis
on rohkem kui 2 istekohta on nõutud turvakarkass

Kas lugesin valesti ning saan aru, et punkt 3.5.17.2 kehtib ainult Sportautona arvele võetud masinale? Ehk siis kui sama masin on tavaregistris, siis turvakaare nõue ei kehti?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:12 am
Postitas Siiri
bjorn kirjutas:3.5.17. Turvakaared
3.5.17.1. Turvakaarte ja -karkasside paigaldamine on kohustuslik sportautona
registreeritud sõidukitele ja pehme katusega- ning katuseta sõidukitele. Vastavalt
punktile 3.5.11.8 paigaldatud kaitseplaat ei asenda katust.
3.5.17.2. Metallkatusega võistlussõidukitele peab olema paigaldatud vähemalt neljast
punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Kui võistlussõidukis
on rohkem kui 2 istekohta on nõutud turvakarkass

Kas lugesin valesti ning saan aru, et punkt 3.5.17.2 kehtib ainult Sportautona arvele võetud masinale? Ehk siis kui sama masin on tavaregistris, siis turvakaare nõue ei kehti?
Said õigesti aru, aga vt turvakaar on vajalik igal juhul ka pehme katusega (ja katuseta) sõidukitele

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:12 am
Postitas marauder
No kui su samukas on pehmekatusega siis pead panema. Muidu mitte

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:43 am
Postitas bjorn
Mu Samukas on plekk ehk kõvakatusega. Iseasi palju ta kaitseks katusele rulludes, aga see selleks. Reeglite järgi turvakaart siis ei nõuta, eeldusel et tavaautode registris on.

Jääb veel kiivrimajandus, paberimajandus ning massi lüliti jah?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: T Juun 14, 2016 11:52 am
Postitas Siiri
bjorn kirjutas:Mu Samukas on plekk ehk kõvakatusega. Iseasi palju ta kaitseks katusele rulludes, aga see selleks. Reeglite järgi turvakaart siis ei nõuta, eeldusel et tavaautode registris on.

Jääb veel kiivrimajandus, paberimajandus ning massi lüliti jah?
Kiiver on kiiruskatse jaoks vajalik, nt orienteerudes pole see kohustuslik. Pisemaid nüansse on ka... nt toimiv signaal, tagurpidi käigu sisse lülitamisel tule süttimise kohustus, ...