Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.
Postitatud: R Juun 10, 2016 2:07 am
See veoka oma 1000+A kannatab paarkümmend sekki?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
erik kirjutas:Teine variant on massilüliti solenoid, mis on elektriga distantsilt juhitav, leidub selline asi näit. Pirni tänava vene veokate poes.
CayenneTurbo kirjutas:Ida toodangust on saadaval kõige võimsam 1212.3737-06
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 20&lang=et
CayenneTurbo kirjutas:Ei hakanud asja keeruliseks jamama, ning lasen panna trossiga süsteemi.
http://www.tooriistamarket.ee/et/massil ... i-2500250a
Kumbki kui tahad õigesti teha tuleb kahe kontuuriga lüliti panna.beginner kirjutas:Harimise käigus ei saanud siiski selgeks, kumb kolmest see kõikse õigem massilüliti on.erik kirjutas:Teine variant on massilüliti solenoid, mis on elektriga distantsilt juhitav, leidub selline asi näit. Pirni tänava vene veokate poes.CayenneTurbo kirjutas:Ida toodangust on saadaval kõige võimsam 1212.3737-06
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 20&lang=etCayenneTurbo kirjutas:Ei hakanud asja keeruliseks jamama, ning lasen panna trossiga süsteemi.
http://www.tooriistamarket.ee/et/massil ... i-2500250a
33" bogger läheb vabalt mõõtu. 12.5" on gramm kõrgem kui 14" lai, aga nad on seal kuskil 820-838mm vahepeal.Alllu kirjutas:Keegi 33x14.5 R15 boggeri läbimõõtu oskab öelda ?
vaba klassis sõidab u 6-7 masinat või rohkem 285/75 R16 special trackidega mis on u 1cm üle lubatud mõõdu ja kõik said märke kirja ja vb järgmine sõit enam rajale ei saa.
Vaba-s pole turvakaart vaja. võistleja kaardi tegemine lihtsam kui õpilaspileti tegemine. massilülitid ja asjad paras õlle kõrvale külge kruvida. Loe reeglid läbi saad aimu.bjorn kirjutas:Küsin siin teemas ära.
Mu Samukas on piisavalt moditud, et TR-1 ei saa sõita (hüdrauliline käsipidur, ümber tehtud tagumised pidurid ketastele, stange, koopaservad jne).
Turisti suund on tänapäeval see, et saaks CRV-ga läbida, st. lisaks orienteerumisele ei paku pinget (31" SpecTrack rehv ning tulevikus mõlemad sillad lukus, väidan et peab sammu raskema autoga 33-35" rehviga vabalt).
Vabasse niisama ei saa minna - kas tõesti oli, et massilüliti, kiiver, turvakaar sisse, võistleja kaardi tegemine jne.
Kas on midagi kahe silma vahele jäänud? Kui soov sõitma tulla ametlikult üritusele, siis kuhu peaksin suuna võtma?
Tootja andmetel tegeliku välisläbimõõdu saab siit tabelist lahtrist O.D. Ilmselt sõltub ka velje laiusest, millel mõõdetud.Alllu kirjutas:Keegi 33x14.5 R15 boggeri läbimõõtu oskab öelda?
Said õigesti aru, aga vt turvakaar on vajalik igal juhul ka pehme katusega (ja katuseta) sõidukitelebjorn kirjutas:3.5.17. Turvakaared
3.5.17.1. Turvakaarte ja -karkasside paigaldamine on kohustuslik sportautona
registreeritud sõidukitele ja pehme katusega- ning katuseta sõidukitele. Vastavalt
punktile 3.5.11.8 paigaldatud kaitseplaat ei asenda katust.
3.5.17.2. Metallkatusega võistlussõidukitele peab olema paigaldatud vähemalt neljast
punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Kui võistlussõidukis
on rohkem kui 2 istekohta on nõutud turvakarkass
Kas lugesin valesti ning saan aru, et punkt 3.5.17.2 kehtib ainult Sportautona arvele võetud masinale? Ehk siis kui sama masin on tavaregistris, siis turvakaare nõue ei kehti?
Kiiver on kiiruskatse jaoks vajalik, nt orienteerudes pole see kohustuslik. Pisemaid nüansse on ka... nt toimiv signaal, tagurpidi käigu sisse lülitamisel tule süttimise kohustus, ...bjorn kirjutas:Mu Samukas on plekk ehk kõvakatusega. Iseasi palju ta kaitseks katusele rulludes, aga see selleks. Reeglite järgi turvakaart siis ei nõuta, eeldusel et tavaautode registris on.
Jääb veel kiivrimajandus, paberimajandus ning massi lüliti jah?