6. leht 8-st

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 3:09 pm
Postitas erik
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja :rofl: Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. :wink: Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti? :bang:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 3:47 pm
Postitas TTUUL
Praks1 kirjutas: Ladogal põles üks Samurai suht maani maha, põhjust ei tea, aga vabalt võis elekter olla, videod leiab YouTube keskkonnast.
Kompressori relee vale asukoht vist.

https://www.youtube.com/watch?v=RR7stg8pY30

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 4:01 pm
Postitas CayenneTurbo
erik kirjutas:
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja :rofl: Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. :wink: Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti? :bang:
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.

Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).

Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 4:08 pm
Postitas margus61
Massilüliti juhile ja kaassõitjale kinniste turvavöödega kättesaadavaks tegemiseks veel selline võimalus. Mul G-l on massilülija (õigemini plussilülija) pöör toodud läbi tuleseina kaardilugeja jalge ette. Plaan teha originaalse pööra asemele kahe 1/4" tööriistakardaaniga pikendus istmete lähedusse. Teostuseni pole paraku jõudnud...

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 4:27 pm
Postitas erik
CayenneTurbo kirjutas:
erik kirjutas:
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja :rofl: Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. :wink: Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti? :bang:
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.

Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).

Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Nii ongi ju su generaatori juhe ja osa selle elektrisüsteemist püsivalt toite all. Et siis see jäme kaabel ja kogu gene ei kujuta tuleohtu?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 4:59 pm
Postitas Jolinar
Kas ma saan nüüd õigesti aru:

Ostan kahekontuurilise lüliti.
Selle pistan aku ja praegu akul oleva (+) või (-) kaabli vahele.
Teise e. väiksema kontuuriga tapan ära kas süüte või pumba magnetklapi.

Elu ilus?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 5:21 pm
Postitas Praks1
Täpselt nii lihtne ongi ja see veoka oma kannatab vintsi kah eduliselt, kui El vintsi pole sobib ka Racingexperdi pakutav.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 5:44 pm
Postitas CayenneTurbo
erik kirjutas:
CayenneTurbo kirjutas:
erik kirjutas:
Sa vist ei jaga seda elektri asja :rofl: Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. :wink: Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti? :bang:
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.

Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).

Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Nii ongi ju su generaatori juhe ja osa selle elektrisüsteemist püsivalt toite all. Et siis see jäme kaabel ja kogu gene ei kujuta tuleohtu?
Nojah seda küll. Eks tuleb siis kahekontuuriliseks ümber ehitada tulevikus....kui võistluseelses ülevaatuses nõutakse. Loodetavasti pigistatakse esimene kord sellekohapealt silm kinni. Võib ju Generaatorit kui vooluallikat lugeda. Egas akust ja peale seda minevast kaablist ka vool ära ei kao.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 9:01 pm
Postitas eerik2
CayenneTurbo kirjutas: Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Ja millise koha peal aku süsteemist (kerest-genekast) lahutatakse?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 10:28 pm
Postitas CayenneTurbo
eerik2 kirjutas:
CayenneTurbo kirjutas: Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Ja millise koha peal aku süsteemist (kerest-genekast) lahutatakse?
Mismõttes millise koha peal?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 10:34 pm
Postitas Praks1
Küsimus oli esitatud mõttega, et genekas on ju pidevas vooluahelas. Ei kiida lahendust , aga parem kui mittemidagi.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 10:38 pm
Postitas CayenneTurbo
Praks1 kirjutas:Küsimus oli esitatud mõttega, et genekas on ju pidevas vooluahelas. Ei kiida lahendust , aga parem kui mittemidagi.
Jah on küll pidevas vooluahelas.
Sain aru, et järgmiseks korraks oleks tark paigaldada kahe kontuuriline lüliti.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: N Juun 09, 2016 11:44 pm
Postitas beginner
Praks1 kirjutas:Täpselt nii lihtne ongi ja see veoka oma kannatab vintsi kah eduliselt, kui El vintsi pole sobib ka Racingexperdi pakutav.
Milline on "see veoka oma" ja kuskohast seda osta saab?

Kui jämedad peaks olema aku külge minevad juhtmed, 50mm2?

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: R Juun 10, 2016 12:07 am
Postitas rmann
Mul meh vintsiga on 100A massilüliti vahel
Töötab
Kaablid 35 ruutu

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitatud: R Juun 10, 2016 12:19 am
Postitas Praks1
Harimise mõttes lugege teema läbi ja leiate vastused kus müüakse.