Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 953
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

PostitusPostitas uppund kana » T Juun 14, 2016 8:57 pm

bjorn kirjutas:
Jääb veel kiivrimajandus, paberimajandus ning massi lüliti jah?


Jah nii on, kiivri saad ekstreemspordist. Ostsime kaks korralikku suusa kiivrit sealt oli ka soodukas -30% . On tõesti ime kerged ja mugavamad kui motokiiver. Paberimajandus pole muud kui täida ankeet ja saada ära võtab paar minutit Raha pole ka vaja maksta. Kui juba minusugune lohe sai selle tehtud.... :D Sul masin ju selline ,et vabas võiks sellega hambaid näidata küll.
Perjot i tak dersait.
TR1-Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........seljakotiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline