Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas totu »

Tegelikult ei ole lubatud külgülekanded, s.t. diferentsiaalist rattani ei tohi kasutada reduktoreid, ka samateljelisi. Kõik muud sillalahendused lubatud, tingimusel, et sild pärit alla 3,5T täismassiga sõidukilt.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Movistar »

Kui keegi tahab originaalkonditsioonis Volvoga tulla siis ei saa peale?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas totu »

Movistar kirjutas:Kui keegi tahab originaalkonditsioonis Volvoga tulla siis ei saa peale?
XC dega saab
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Movistar »

C303 mõtlesin aga sa ju ei saanud sellest aru :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas LauriJ »

Marurahulik kunagi sõitis C303ga TR1te.
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Urvo »

C303´ga on selline lugu, et saab sõita TR1-s, aga ei saa sõita Vabas. TR1-s peab olema originaalsillad, seega portaaliga uaz jne on kõik ok. Samal ajal Vabas on keelatud igasugune reduktorsild, k.a tehase oma.

Mõte selles, et hoida üsna leebete reeglitega Vaba siiski mõistuse piires ning vältida reduktorsildade kasutamist. TR1-s, võib sõita portaaliga, kuigi erilist eelist see ei anna, kuna auto läbivus on vähem olulisem kui kiire orienteerumine ja hea meeskonnatöö.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
andrusr
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:29 am

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas andrusr »

Tänud, et minu küsimusele vastasite :D
Tahtsin lihtsalt teada: kas saab cheroga Saaremaale Vabasse?
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Urvo »

andrusr kirjutas:Tänud, et minu küsimusele vastasite :D
Tahtsin lihtsalt teada: kas saab cheroga Saaremaale Vabasse?
Saab ikka, kuna sul tänavalegaalne auto.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17320
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Landy »

LauriJ kirjutas:Marurahulik kunagi sõitis C303ga TR1te.
Saab, aga alla tuleb panna originaalist rohkem kui 2" väiksemad rehvid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Movistar »

Landy kirjutas:
LauriJ kirjutas:Marurahulik kunagi sõitis C303ga TR1te.
Saab, aga lla tuleb panna originaalist rohkem kui 2" väiksemad rehvid.
285/75/16 , mis on Volvo lubatud mõõt , on arvutuslikult ca 834 mm.Tegelikkuses väiksem.
TR1 lubatud 820mm .
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17320
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Landy »

Movistar kirjutas:
Landy kirjutas:
LauriJ kirjutas:Marurahulik kunagi sõitis C303ga TR1te.
Saab, aga lla tuleb panna originaalist rohkem kui 2" väiksemad rehvid.
285/75/16 , mis on Volvo lubatud mõõt , on arvutuslikult ca 834 mm.Tegelikkuses väiksem.
TR1 lubatud 820mm .
Eksid!
The dimensions by fabric are 280/85-16 what is 8.90-16 on a 7,5 inch wide rim.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas marauder »

Kellegi kuri käsi on rehvidel kirjad maha käianud külje pealt ning möne klotsi ka ära löiganud. Sellsie rehviga lastakse vabasse vöistlema. Möödud peaks klappima kuna 33x12.5 R15
Team saarlased
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas LauriJ »

Kui mõõdulindiga mõõtes mahub lubatud piiridesse, siis ei ole probleemi.
Kasutaja avatar
Siiri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Nov 20, 2015 10:15 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Siiri »

marauder kirjutas:Kellegi kuri käsi on rehvidel kirjad maha käianud külje pealt ning möne klotsi ka ära löiganud. Sellsie rehviga lastakse vabasse vöistlema. Möödud peaks klappima kuna 33x12.5 R15
Reglementeeritud on ju diameeter ja see peaks olema mõõdetud horisontaalselt. Olgu sul rehvi peal kirjas või nipitiri, tehnokutid panevad kahvli rehvile ja peab sinna vahele lihtsalt mahtuma.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Turistist sirgub Vabaklass e. kuidas auto reeglitesse mahutada.

Postitus Postitas Movistar »

Urvo kirjutas:Mõte selles, et hoida üsna leebete reeglitega Vaba siiski mõistuse piires ning vältida reduktorsildade kasutamist.
Minu vaatevinklist 303 rajale lubamine olekski kulude kokkuhoid.
Selle auto soetushind on suhteliselt mõistlik ,kulukate ümberehituste arv olematu ja mis põhiline:see ei lagune väga tihti.Seda viimast ei saa aga öelda igasuguste cherode kohta mis pidevalt ära ikalduvad ja mis rohkem tunde remondis veedavad kui rajal :D
Samas ei tea ka ühtegi turisti kes tahaks Volvoga Vabasse minna .
HM Racing Team
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”