Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NEZ)

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Star Team
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: K Aug 01, 2007 10:08 pm
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NEZ)

PostitusPostitas Star Team » L Jaan 10, 2015 12:55 pm

On jäänud seisma mitmeid võistlusautosid, missugused ei kvalifitseeru Tr-1 klassi ja Tr-3 jaoks tuleks teha suured ümberehitused. mida ei tahaks ega ka enam viitsiks.Seega, oleks huvi teada, kas on kellelgi plaan osaleda eestis VABA või VABA+ klassides sel aastal.Samas on NEZ-is veel alles ka Tr-2 klass,mis ei nõua suuri ümberehitustöid.Isiklikult huvitaks mind NEZ sarjas eriti Vepsa sõit.

Avaldage julgelt oma mõtteid.
Alvar Tähe
Star Team piloot
4x4 sõltlane aastast 2000
50 733 55
Kasutaja avatar
ehitusmasin
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
Asukoht: Jõelähtme
Kontakt:

Re: Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NE

PostitusPostitas ehitusmasin » R Jaan 30, 2015 10:54 pm

Kas TR2-he või Vabamehi on Saarekollile minemas?
Või on antud klassi autod vaid safaritel esindatud :? ?
+3725013674 Tanel
http://www.ehitusmasinad.ee

Mod.Traktor
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2290
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NE

PostitusPostitas totu » L Jaan 31, 2015 10:00 am

Eks paljud ei sõida, kuna klass ei tule täis ja vastupidi. Meie hoiame auto esialgu vaba nõuetes. Kui seekordsed reduktorid-võllid kestavad, sõidaks nii mõnegi etapi.
Saarekolli veedan soojemas kliimas aga osalust täielikult ei välista.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NE

PostitusPostitas porikärbes » T Veebr 09, 2016 11:17 pm

totu kirjutas:Eks paljud ei sõida, kuna klass ei tule täis ja vastupidi. Meie hoiame auto esialgu vaba nõuetes. Kui seekordsed reduktorid-võllid kestavad, sõidaks nii mõnegi etapi.
Saarekolli veedan soojemas kliimas aga osalust täielikult ei välista.

Miks Te Vaba välja suretasite tänu oma isiklite autode sobivusele klassi ?
Te tegite reeglid mis sobivad võibolla meie lõuna naabritele aga unustasite ära kohalikud. See sitt tuleb ju Teil ükspäev ära lahendada või unustada ära kogu võistlusklass Vaba.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2290
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Võistlusautode osalus 2015 VABA ja TR-2 (Eesti KV ja NEZ)

PostitusPostitas totu » K Veebr 10, 2016 2:20 pm

See, esimene lause jäi veidi segaseks aga eks on mõteldud küll, mis valesti läks. Jätkuvalt arvan, et sarnased (tegelikult isegi veel piiravamad) reeglid oleks pidanud palju varem tegema aga see on isiklik seisukoht. Olgem ausad, kui majandusmull ei oleks lõhkenud, oleks maailm täna teistsugune ja ka vaba oleks teistmoodi välja näinud ja TR-2 oleks ka ilmselt alles olnud. E. suur osa oleks võidurelvastumisega kaasa läinud, vähemalt mõnda aega. Läti vaba oli väga populaarne aga lõppes kuidagi veel järsemalt ja nendel ei "rikutud reegleid ära". Täna on ET-1 selle koha peal aga eks siingi on võidurelvastumine ohu märgiks. Hetkel on Talvesprindile registreerunud 2 korda rohkem Vabasid kui TR-3 :D , tendentsid on paljulubavad?
Tehtud, mõeldud.

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist