4x4 vaba uued tehnilised tingimused

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

4x4 vaba uued tehnilised tingimused

Postitus Postitas Landy »

Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:

1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."

Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?

2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 4x4 vaba uued tehnilised tingimused

Postitus Postitas tarmo »

Landy kirjutas:Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:

1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."

Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?

2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
Need 2 punkti huvitaks mindki, sest kui need tõele vastavad, siis mind ilmselt enam Sukisukiga rajale ei lastagi see aasta? :?
Lõpuks on "vabast" saanud TR1 :thumb:
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Loodan et, tehnilised tingimused saavad peagi täiendust just selles osas kui palju võib autot ümber ehitada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

hmm kirjutas:Loodan et, tehnilised tingimused saavad peagi täiendust just selles osas kui palju võib autot ümber ehitada.
Kas ei ole veidi hilja teha nii radikaalseid otsuseid 2 nädalat enne hooaja esimest võistlust?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Hea et pabereid ka loetakse ja midagi radikaalset seal küll pole.

1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."

Originaalne on jäänud sisse minu näpuka tõttu. Peab olema ainult tiivalaiendiga.

Me ootaks vintside kohapealt veel mõne 4x4Vaba sõitja arvamust ja kui üldsus nõuab kahte vintsi siis saab ka kaks olema (ühe vintsi nõude korral võib alati tagavintsi trossi kinni plommida ja ikka sõita)

Rein pidas silmas, et hetkel oli sõnastusest raske aru saada, et sõita võib ka TR2 ja TR3 nõuetele vastava autoga kui kasutatakse lubatud mõõdus rehve.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Nojah,mõtlesime seda teist vintsi kohe-kohe installima hakata,kuna eelviimasel sõidul vähemalt oli hulgaliselt punkte,millest paar meetrit puudu jäi :oops: Seega tahaks lähema nädala jooksul küll selguse majja saada...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Landy kirjutas:Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.

Fagott - kas soovite, et oleks lubatud kaks või üks - vasta konkreetselt.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

MM kirjutas:Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.
.
Meenuvad kahe vintsiga: Mainor, DD-team, Dosis-Letalis,...

Kuna meil üks toorik ZUKI (ilma meeskonna nimeta garaazis) ja siis oleks hea teada kuhu suunas võib seda aretada. Tuleviku perspektiivis toetaks kahe vintsi ideed.
Viimati muutis Landy, R Jaan 05, 2007 6:51 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
topratohter
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Aug 12, 2004 8:25 pm
Asukoht: keset Harjumaad
Kontakt:

Postitus Postitas topratohter »

Meil on olnud vabas 2 vintsi ja sooviks et see ka nii jääks.
Dosisletalis
Patrol Y60, Niva
56628229
Alansi Offroad Klubi/ Off-Raod Team Dosisletalis tihend/trossikerija aastas 2005
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Mina kah kahe vintsi poolt.Siis vabad mehed saavad vähe vabamalt võtta ja kaasvõistlejaid ei pea kah tüütama...
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

parandatud redaktsioon väljas. kaks vintsi on lubatud.
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

Meeldiv näha, et ka rehvilukud on saanud rohelise tee.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tänud kahe vintsi eest :)
Tihti teda just vaja pole, aga on hetki, kus osutub asendamatuks abiliseks.
Ükskord näiteks oli ta meil elupäästjaks kui eksisime totaalselt valele metsasihile, kuhu ühtegi kaasvõistlejat appi polnud oodata, kuid suutsime auto ühe esinurga auku vajumise tõttu peaaegu kummuli keerata.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Pisut OT ja rumal võib-olla, aga...
Kas ma tohin võistelda vabaklassis 2xx numbriga, nii et aastaarvestus ka loeb. Auto vastab vaba tingimustele. Ei viitsiks jälle järgmist numbrit kleepida, aga kui peab, siis peab...
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”